Maistuuko toisen kyrpä, jos tarjotaan salaisesti ja 100% luottamus et ei jäisi kiinni?
Itselleni kyllä.
Maistuuko miehelle?
24
759
Vastaukset
- Anonyymi
Maistuis
- Anonyymi
Maistuu imen mieluusti. M 60v
- Anonyymi
Mua sais nussia suuhun eronnut bi 64v. JKL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua sais nussia suuhun eronnut bi 64v. JKL
Hyi saatana
- Anonyymi
Tukehdu vaan siihen omaan moloosi 🤢🤢
- Anonyymi
Sulle melkein käynyt niin naamaskin on jo ihan vihree. Onko se peräti hometta.
- Anonyymi
Kyllä maistuu, kun on makuun päässyt. Muu touhuilu miesten kanssa ei sitten nappaakaan, mutta kimpparunkkaus ja suihinotto puolin ja toisin silloin tällöin saa tämän äijänkörilään mahlat liikkeelle.
- Anonyymi
Eka kerta aristaa mut koukkuun jäin heti. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka kerta aristaa mut koukkuun jäin heti. M 60v
Taisit paskoa alles 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit paskoa alles 🤢🤮
Tuonkin paskomisen tiedät vain itsestäsi. 🤢🤮
- Anonyymi
Toisen miehen kyrpä maistuu ja sperma myös. M71v
- Anonyymi
Satapori kirjoitti:
Mistä päin olet?
Imen munaa Porissa.
- Anonyymi
Satapori kirjoitti:
Mistä päin olet?
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
No oleppa siellä ja lepäile ihan rauhassa. Älä edes mieti minne olet joutunut,
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Kyllä otan kyrpää suihin mieluusti. Spermat saa laskea nieluun. Nussimaan en ala. Myös viimeaikoina ottanut myös kuset suihin ja päälleni jos tarjotaan.
- Anonyymi
Tokihan peppuuni ottaisin jos sellaisen luottokaverin löytäisin ;-)
M49Tre- Anonyymi
Hyppää Tammerkoskeen homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää Tammerkoskeen homo
Delaa idiootti hönö.
Maistuisi. Espoossa.
- Anonyymi
TOTTAKAI MAISTUU KYRPÄ JA SIELTÄ IRTOAVA LASTI
- Anonyymi
Maistuu ja saa vähän pisukin tuoksahtaa kullin päässä. Tykkään nuolla kullin reikää ja imutella kiveksiäkin.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/J7i7E6
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212098Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344678Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682370Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931813FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01471Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu931320- 391226
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205