Turunsanomat uutisoi, iltasanomat uutisoi ja sss uutisoi. Ainoastaan somerolehti vaikenee.
Kesäasukkaana haluaisin tietää myös paikallislehden näkemyksen.
Tilisotku jupakka
4
897
Vastaukset
- Anonyymi
”Ei ole resursseja seurata” oli vastaus. On silti resursseja kirjoittaa savuavista lantakasoista, mutaan juuttuneesta hiehosta tai vinossa olevista liikennemerkeistä. Tätä kutsutaan priorisoinniksi.
- Anonyymi
On kyllä kumma.
Ei kannata tilata paikallista lehteä laisinkaan jos tuntuu jottei uutisanti riitä. On tuo tilitoimisto-jupakka niin sekaisin ja paskamainen juttu että varmaan on aika vaikeaa luoda selväjärkistä uutista millään lailla,mikä on totta mikä tarua,kuka tietää ja rohkenee kertoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä kumma.
Ei kannata tilata paikallista lehteä laisinkaan jos tuntuu jottei uutisanti riitä. On tuo tilitoimisto-jupakka niin sekaisin ja paskamainen juttu että varmaan on aika vaikeaa luoda selväjärkistä uutista millään lailla,mikä on totta mikä tarua,kuka tietää ja rohkenee kertoa.Ainakin isommat lehdet ovat siinä onnistuneet kun ovat pyytäneet tiliotteita, rikosilmoituksia ja asiakirjoja nähtäväksi ennen kuin ovat juttuja kirjoittaneet.
Voihan se kieltämättä olla haastavaa kokonaiskuvaa muodostaa jos tämä ainoa jutun kirjoittanut Somero-lehden toimittaja ei tiedä mitä eroa on tiliotteella ja kirjanpidolla. Silloin se on ehdottomasti oikea ratkaisu jatkaa niistä savuavista lantakasoista kirjoittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233