https://www.karjalainen.fi/maakunta/pcvh3b5zi6 sillä lailla
Mitenkä homma meni niin kuin omasta mielestä?
9
293
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt saa taputtaa!🙋
- Anonyymi
No nyt Karjalainen kirjoittaa siitä niin joko saa myöntää virheensä?
- Anonyymi
Jos emoyhtiö menee konkkaan niin eikö sitten kevätniemenkin möhnätehdas?
- Anonyymi
Muuta yhtiötä tai tehtaita ei olekaan kuin Lieksan. Minkään muu taho ei ole ollut höynäytettävissä kuin lieksalaiset suuruudenhullut toopet. Siinä näytti määttänen, miten taloutta hoijetaan ja lähti lipettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta yhtiötä tai tehtaita ei olekaan kuin Lieksan. Minkään muu taho ei ole ollut höynäytettävissä kuin lieksalaiset suuruudenhullut toopet. Siinä näytti määttänen, miten taloutta hoijetaan ja lähti lipettiin.
No nyt tuli kiire Muurameen.🏃🏼🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määttänen ja häntäkärpäset eivät saaneet mitään muuta aikaan kuin tuhoa. Kuntalaiset sysättiin sivuun, kun ylimielisyys otti vallan. Kuntalaiset eivät tiedä mitään ja kuntalaiset eivät tarvitse mitään. Lieksan alasmeno ja välinpitämättömyys näkyy ilmiselvästi kaupunki- ja asuinympäristön huonossa hoidossa.
- Anonyymi
Paljonko kaupunki upotti rahaa?
- Anonyymi
Nämä ei ole avoimien salien asioita sanoi rekku valtuustossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026