Et ole Suomessa,
sydämeni sanoo niin,
kaipuuta enemmän,
levoton olo,
puristava tunne rinnassa,
pelko,
että sinulle tapahtuu jotakin.
Olet mennyt pois luotani,
jo aikaisemmin,
ei yhteyttä,
kuvasi lohduttaa.
Tämä ei ole runo, vaan ajatuksen tuomaa sanavirtaa.
Kaipuuta, jota välillä tunnen edelleen.
Suomesta pois
10
762
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu elli poistaa tisdit jää ilman miestä
- Anonyymi
Tyhjää sanahelinää😡
- Anonyymi
Sinä joudut vankilaan yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä joudut vankilaan yksin
Kukaan mihinkään vankilaan jouda. Parempaakin tekemistä on.
- Anonyymi
Kirjoituksesi kosketti mua. Antoi ajattelemisen aihetta, kiitos 🤗
- Anonyymi
Toivottavasti jotain positiivista. Elämä on lyhyt matka, jonka aikana pitäisi miettiä omia tuntemuksiaan, luottaa sydämen ääneen. Olen unohtanut sen ja tehnyt kaiken toisten ihmisten toiveiden mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti jotain positiivista. Elämä on lyhyt matka, jonka aikana pitäisi miettiä omia tuntemuksiaan, luottaa sydämen ääneen. Olen unohtanut sen ja tehnyt kaiken toisten ihmisten toiveiden mukaan.
No voi. Saanko olla kaverisi?
- Anonyymi
en mielellään olekaan
- Anonyymi
Sitten tulet takaisin.
- Anonyymi
Tunnen, että olet lähempänä.
Liian kaukana kuitenkin. Tulet mieleeni useamman kerran päivässä, levottomuuden ja rauhallisuuden tila vaihtuu päivittäin. En sinua saa, mutta tunne elää edelleen sydämessä. Jätin sinut rauhaan, en kiusaa. Elän tämän tunteen kanssa ja annan sen joskus viedä kärsimykseen asti. Toisinaan käännän ajatukset pois. Ehkä opin käsittelemään niitä ja lopulta voin jättää sinulle hyvästit.
Nauti rakas elämästäsi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586