Noi uudet Suomessa kasatut jarruttomat joissa on peltiprofiilia aisat, tukirakenteita ruuveilla ja niiteillä on roimasti ylihintaisia. Vaunut vapisee ja antaa periksi kun vetää perässä, useita nähnyt joissa murtumia niissä ohuissa profiilissa useita, koska rakenne heiluu, ei mene jousitukseen.
Iso ero kaikessa verrattuna perävaunuun jossa putkesta tehty runko ja aisa, se kantaa ja laidat, vaneri päällä. Aisa ei koskaan väänny, huomaa kun vetää teille joissa monttuja ja norm asfaltilla jossa painaumia, halkeamia.
Näissä on runko opotettu kuumaan sinkkiin eli kestävin suoja.
Mukava katsoa kun on putkesta hitsattu ja tiheästi tukirakenteita poikittain vanerin alla ja nekin on hitsattu kokonaan sivuilla kulkevaan putkeen. Laitojen tukirakenne on myös hitsattu. Salvat on yleensä ne isommat parhaat, etu ja takalaidan rakenne jämerämpi, painavampi. Kuomut parempia ja isoilla jousilla kevennys.
Lehtijousille ja iskunvaimentimille se rakenne myös parempi.
Vierekkäin oli kaksi erilaista ja näytin eroja ihmiselle, toiseen kulmaan kun menee ja painaa painolla niin toinen taipuu ja nitkuu. Ajatelkaa kun vetää autolla teitä ja kärrissä vaikkapa 100-200kg.
Suurin osa ostaa ja kärryt näyttää heille samalle "möykylle".
Peltiprofiili/sähkösinkitty/niitatut vaunut ylihintaisia.
5
589
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä paksummista aineista kärry on tehty , sen pienenpi hyötykuorma .
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180595259
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuli katsottua peräkärryjä rautakaupan pihalla. Osa oli väärinpäin ja tulleet tehtaalta. Huomioni kiinitti nailon lukitteiset mutterit ja niitä oli paljon. Sähköjohtokin oli alle kiinnitetty. Katsoin aisaa ja oli peltiprofiilia. Hinta oli mielestäni kallis. Menin toiseen paikkaan ja siellä oli jäänyt yksi kärry. Hitsattu rakenne upposinkkikastettu jämäkkä muutenkin laitojen yläreunatkin hitsattu. Sähköjohto meni palkin sisällä taakse ja kunnon itävaltalaiset sähköt. Hyötykuorma 530kg. Sain sen lopulta 600 euroa halvemmalla kuin sen ensimmäisen, joka näytti rimpulalta.
- Anonyymi
Joopa joo .
- Anonyymi
Itsellä on kärryssä aika kevyt rakenne, mutta lava on iso, sinne menee tuulensuojalevyt ja kipsilevyt ja laillisilla ylityksillä jopa 6 metrinen puutavara. En usko, että kyseinen kärry pettää mistään kohdasta seuraavan 25 vuoden aikana. Käyttöä on yleensä ollut 4-5 kertaa vuodessa, paitsi parin rakennussession aikana noin 20 kertaa vuodessa.
Tärkeäähän noissa kevytrakenteisissa kärryissä on se, että aisapaino on sopiva. Pieni ylipaino kuormauksessa ei tunnu haittaavan mitään, kärry tulee kauniisti perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130