Noi uudet Suomessa kasatut jarruttomat joissa on peltiprofiilia aisat, tukirakenteita ruuveilla ja niiteillä on roimasti ylihintaisia. Vaunut vapisee ja antaa periksi kun vetää perässä, useita nähnyt joissa murtumia niissä ohuissa profiilissa useita, koska rakenne heiluu, ei mene jousitukseen.
Iso ero kaikessa verrattuna perävaunuun jossa putkesta tehty runko ja aisa, se kantaa ja laidat, vaneri päällä. Aisa ei koskaan väänny, huomaa kun vetää teille joissa monttuja ja norm asfaltilla jossa painaumia, halkeamia.
Näissä on runko opotettu kuumaan sinkkiin eli kestävin suoja.
Mukava katsoa kun on putkesta hitsattu ja tiheästi tukirakenteita poikittain vanerin alla ja nekin on hitsattu kokonaan sivuilla kulkevaan putkeen. Laitojen tukirakenne on myös hitsattu. Salvat on yleensä ne isommat parhaat, etu ja takalaidan rakenne jämerämpi, painavampi. Kuomut parempia ja isoilla jousilla kevennys.
Lehtijousille ja iskunvaimentimille se rakenne myös parempi.
Vierekkäin oli kaksi erilaista ja näytin eroja ihmiselle, toiseen kulmaan kun menee ja painaa painolla niin toinen taipuu ja nitkuu. Ajatelkaa kun vetää autolla teitä ja kärrissä vaikkapa 100-200kg.
Suurin osa ostaa ja kärryt näyttää heille samalle "möykylle".
Peltiprofiili/sähkösinkitty/niitatut vaunut ylihintaisia.
5
430
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä paksummista aineista kärry on tehty , sen pienenpi hyötykuorma .
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180595259
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuli katsottua peräkärryjä rautakaupan pihalla. Osa oli väärinpäin ja tulleet tehtaalta. Huomioni kiinitti nailon lukitteiset mutterit ja niitä oli paljon. Sähköjohtokin oli alle kiinnitetty. Katsoin aisaa ja oli peltiprofiilia. Hinta oli mielestäni kallis. Menin toiseen paikkaan ja siellä oli jäänyt yksi kärry. Hitsattu rakenne upposinkkikastettu jämäkkä muutenkin laitojen yläreunatkin hitsattu. Sähköjohto meni palkin sisällä taakse ja kunnon itävaltalaiset sähköt. Hyötykuorma 530kg. Sain sen lopulta 600 euroa halvemmalla kuin sen ensimmäisen, joka näytti rimpulalta.
- Anonyymi
Joopa joo .
- Anonyymi
Itsellä on kärryssä aika kevyt rakenne, mutta lava on iso, sinne menee tuulensuojalevyt ja kipsilevyt ja laillisilla ylityksillä jopa 6 metrinen puutavara. En usko, että kyseinen kärry pettää mistään kohdasta seuraavan 25 vuoden aikana. Käyttöä on yleensä ollut 4-5 kertaa vuodessa, paitsi parin rakennussession aikana noin 20 kertaa vuodessa.
Tärkeäähän noissa kevytrakenteisissa kärryissä on se, että aisapaino on sopiva. Pieni ylipaino kuormauksessa ei tunnu haittaavan mitään, kärry tulee kauniisti perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379