Noi uudet Suomessa kasatut jarruttomat joissa on peltiprofiilia aisat, tukirakenteita ruuveilla ja niiteillä on roimasti ylihintaisia. Vaunut vapisee ja antaa periksi kun vetää perässä, useita nähnyt joissa murtumia niissä ohuissa profiilissa useita, koska rakenne heiluu, ei mene jousitukseen.
Iso ero kaikessa verrattuna perävaunuun jossa putkesta tehty runko ja aisa, se kantaa ja laidat, vaneri päällä. Aisa ei koskaan väänny, huomaa kun vetää teille joissa monttuja ja norm asfaltilla jossa painaumia, halkeamia.
Näissä on runko opotettu kuumaan sinkkiin eli kestävin suoja.
Mukava katsoa kun on putkesta hitsattu ja tiheästi tukirakenteita poikittain vanerin alla ja nekin on hitsattu kokonaan sivuilla kulkevaan putkeen. Laitojen tukirakenne on myös hitsattu. Salvat on yleensä ne isommat parhaat, etu ja takalaidan rakenne jämerämpi, painavampi. Kuomut parempia ja isoilla jousilla kevennys.
Lehtijousille ja iskunvaimentimille se rakenne myös parempi.
Vierekkäin oli kaksi erilaista ja näytin eroja ihmiselle, toiseen kulmaan kun menee ja painaa painolla niin toinen taipuu ja nitkuu. Ajatelkaa kun vetää autolla teitä ja kärrissä vaikkapa 100-200kg.
Suurin osa ostaa ja kärryt näyttää heille samalle "möykylle".
Peltiprofiili/sähkösinkitty/niitatut vaunut ylihintaisia.
5
488
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä paksummista aineista kärry on tehty , sen pienenpi hyötykuorma .
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180595259
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuli katsottua peräkärryjä rautakaupan pihalla. Osa oli väärinpäin ja tulleet tehtaalta. Huomioni kiinitti nailon lukitteiset mutterit ja niitä oli paljon. Sähköjohtokin oli alle kiinnitetty. Katsoin aisaa ja oli peltiprofiilia. Hinta oli mielestäni kallis. Menin toiseen paikkaan ja siellä oli jäänyt yksi kärry. Hitsattu rakenne upposinkkikastettu jämäkkä muutenkin laitojen yläreunatkin hitsattu. Sähköjohto meni palkin sisällä taakse ja kunnon itävaltalaiset sähköt. Hyötykuorma 530kg. Sain sen lopulta 600 euroa halvemmalla kuin sen ensimmäisen, joka näytti rimpulalta.
- Anonyymi
Joopa joo .
- Anonyymi
Itsellä on kärryssä aika kevyt rakenne, mutta lava on iso, sinne menee tuulensuojalevyt ja kipsilevyt ja laillisilla ylityksillä jopa 6 metrinen puutavara. En usko, että kyseinen kärry pettää mistään kohdasta seuraavan 25 vuoden aikana. Käyttöä on yleensä ollut 4-5 kertaa vuodessa, paitsi parin rakennussession aikana noin 20 kertaa vuodessa.
Tärkeäähän noissa kevytrakenteisissa kärryissä on se, että aisapaino on sopiva. Pieni ylipaino kuormauksessa ei tunnu haittaavan mitään, kärry tulee kauniisti perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235