Sukkikset..

Anonyymi-ap

Kiihoittaako sua käyttää salaa sukkiksia?

Ihanalta tuntuu sukkikset jalassa..

Terkuin sukkisfetish

37

2375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo vain! Nukunkin sukkikset jalassa!

    • Anonyymi

      Toki, toki. Minulla on vihtymys paksumpiin ja peittäviin, eri urheilulajeissa tai tanssissa käytettäviin trikoihin, käytännössä terällisin sukkahousuihin, siis sellaisiin, jossa umpinainen jalkaosa. Merkkejä ovat mm Carpezio ja Intermezzo, joita saa alan erikoisliikkeistä. Yleenså ne ovat väreiltään vaaleanruskeita, sävyt ovat mm. Toast ja Sun, balettisukkiksissa myös muita värejä. Ne ovat todella elastiset, kestävät ja varsinkin kaunoluistelussa käytettävät sukkikset ihanan pehmeät. Paksuus vaihtelee 40-70 denin välillä. Pinta välillä kiiltävä tai useimmiten matta

    • Anonyymi

      Kiimasukkikset. Juuri nyt runkkaan mustissa 20 den sukkahousuissa. Tekee mieli imeä ja saada spermat nyloneille. Onko muilla sama himo?

    • Anonyymi

      Stay upit tuhmat
      Supportit puristaa kivasti
      Paksut ei paljasta niin helpolla.
      ilman pikkareita tuntuu hyvälle, kun vetää oikein ylös

      • Anonyymi

        Sukkahousuruno


      • Anonyymi

        Mee sirkukseen pelle 🤡


    • Anonyymi

      Mmmmm,,, mistä päin olet

      • Anonyymi

        No totta kai ethän sä pipipää voi pois päästäkkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sukkismies pääkaupunkiseudulta

      • Anonyymi

        Heitä homo voltti ja pakene vuorille apinoita naimaan


      • Anonyymi

        Miten yhteys sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä homo voltti ja pakene vuorille apinoita naimaan

        Sieltäkö sinäkin onnesi löysit.


    • Kiihottaa kyllä

      • Anonyymi

        Cd karita mikä muu sua kiihottaa. Kuvasi saa mut aivan kovaksi.


    • Anonyymi

      Kyllä sukkikset ovat ihania: ilman alkkareita sukkikset jalkaan. Seisova paksu kyrpä tiukassa paketissa sukkahousujen hyväilemänä. Ei tarvitse kuin vähän hieraista, niin spermat roiskumaan sukkisten sisään. Kuviakin on!

    • Anonyymi

      Kävin suihkussa ja laitoin 20 den punaiset joulusukkikset collarien alle , päivällä oli paksut puuvilla sukkahousut

    • Anonyymi

      Tänään beiget (sun) 40 denierin sukkahousut farkkujen alla. Bussissa töihin menossa

      • Anonyymi

        Mulla on tänään mustat 40 den, samoin oli eilen.


    • Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Kik -sovelluksesta löytää nimeltä huivijamekko. Sukkikset kuuluu asiaan oih.

    • Anonyymi

      Joskus kun soutelee tai makoilee rantakalliolla...en tiedä onko miten salaista ...

    • Anonyymi

      Ihonväriset 20 den stayupit, kärkivahvikkeella.

    • Seura ja jutustelu kelpais biukm:lle.

      • Anonyymi

        Kivaa olisi tavata sukkahousuissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa olisi tavata sukkahousuissa

        Missä vaikutat?


      • Anonyymi
        EspooBibjhj kirjoitti:

        Missä vaikutat?

        Helsingissä asun


    • Kyllä sukkikset ja stay upit toimii aina😊

    • Onko samanhenkisiä, paikan omaavia espoolaisia? kamik(at) saunalahti ja fi perään-

    • Anonyymi

      Kiihottaahan se.

      Muistan kuinka itsenäisyyspäivän jälkeen vietin muutaman etäpäivän rauhallisella mökilläni. Sellainen pieni mukava kutkutus nousi pintaan jo autolla ajaessa. Uudehkon auton ilmastointia piti tietenkin testata sillä, että miten tasaisesti se piti lämpöä. Miten miellyttävää se olisi vaikka jalassa oli vain villa-silkki sukkikset.

      Joku voi keksiä tieteellisempiäkin tapoja testata omaa uutta autoaan, mutta minulle tämä on se ainoa oikea tapa.

      Matkalla ei poliisit pysäytelleet, eikä edes rekkamiehet kurkkineet sisään, tai ainakin luulen niin, mutta pelkissä sukkiksissa ajaminen tuottaa aina pientä mukavaa hekumaa ja kokemuksen sileää ihonmyötäistä pehmeyttä varpaista napaan.

      Seuraava pulssin kohotus tuli siinä vaiheessa, kun käännyin päätieltä auraamattomalle mökkitielle. Tahtomattakin mieleeni juolahti ne muutamat nolot kerrat kun olin lapsuudessa joutunut ihmisten ilmoille sukkahousuissa. Olisihan se hieman noloa nostaa autoa takaisin tielle, sellaisissa vetimissä. No ainakin mielikuvan tasolla, vaikka housut löytyivätkin takapenkiltä.

      Viisikymppisen urahojuksen itsevarmuudella kuitenkin napsautin lumiasetuksen päälle, hipaisin grafiitin harmaalla sukan kärjellä kaasupoljinta ja Raptori lähti ahnaasti rynnimään viimeiset kilometrit noin viidentoista sentin kevyessä pakkaslumessa.

      Kerkisin nauttia mökin koskemattomasta lumivaipasta vain hetken, sillä peruslämmöillä olevanmökin lämmityksen sukkiskuntoon tiesin vievän hetken. Laitoin talvisaappaat jalkaan, ja hyppäsin hankeen. Samalla tunsin kuinka järveltä käyvä pakkastuuli tunkeutui neuloksen läpi.

      Sukkahousuissa oli sitä jotain. Olen aina kokenut olevani ”elossa”, kun minulla on ollut sukkahoussut jalassa. So on ollut aina niin erilaista kuin tavalliset housut. Se kuinka keväthangilla aurinko lämmittää mustaa nylonia. Tai näin talvea vasten, kuinka tuuli puhaltaa ihonmyötäistä asua pitkin.

      Vaikka tunsin olevani elämäni huipulla, en todellakaan aikonut jäädä kostuttamaan itseäni sinne pakkaseen.

      Kiirehdin sisään laittamaan tulet leivinuuniin ja takkaan. Mökissä on päällä peruslämmöt läpi talven, mutta se ei ihan riittänyt pelkille sukkiksille.

      Sanottakoon myös, että intohimon lisäksi olen myös nauttinut sukkahousun toiminnallisuudesta. Vaikka siis nautinkin nylonista, niin sinä talvisena päivänä valintani oli funktionaalisempi, pehmeämpi ja paksumi sukkis.

      Kaukaa viisaana olin kuitenkin varannut jo polttopuut valmiiksi tulisijojen viereen, ja kodikas tuli rätisi takassa ja leivinuunissa tuotapikaa.

      Ajoitukseni oli oikeastaan täydellinen. Kerkisin keittää teevedet puuhellalla, samalla kun avasin työkoneen, ja parinsadan hengen etäkokouksen.

      Kuuntelin ison maisemaikkunan edessä toimiala johtajaa. Hörppien rauhallisesti rakastamaani vaniljateetä. Talvinen rauhallinen maisema oli kuin postikortista, ja näin sisältä lämpimästä katseltuna aivan mahtava. Samalla kun oikein tarkkaan katsoi, saattoi nähdä kainon heijastuksen itsestään ikkunasta, tumman tylsästä villakangas paidasta ja harmaasta sukkahoususta.

      Minun lopetuspuheenvuoro tulisi vasta hetken päästä. Se kuumotti huomattavasti enemmän kuin autolla ajo. Kukapa duunari se ei haluaisi tietää johtajan salaisia paheita. Edes etä mokien muodossa.

      • Anonyymi

        Kokouksen päätyttyä päivä on jo hämärtymässä ja talvinen maisema hohtaa syvän sinistä kajoaan. Yhtäkkiä huomaat että joku tarkkailee sinua ison maisemaikkunan kulmasta. Pelästyt, mutta uteliaisuutesi vie voiton. Menet lähemmäksi tuntematonta tunkelijaa, ja huomaat että se on pienenpieni mies tonttuasussa. Mutta se onkin ihan oikea tonttu, jonka lempeä katse loistaa hyvyyttä ja empatiaa. Kutsut tontun sisälle taloosi. Lähemmin tarkasteltuna huomaat, että tontun asuun kuuluvat kirkkaanpunaiset paksut ribbineulotut sukkahousut, jotka saavat punan nousemaan poskillesi. Rakastathan sukkahousuja. Pyydät tonttua istumaan, ja yhdessä nautitte kupillisen kuumaa glögiä lämpimän takkatulen loisteessa. Kumpikin käpertyneinä omissa sukkahousuissaan, sinä harmaissa villaisisssa ja tonttu punaisissa puuvillaisissa. Vieraasi, joka on yli 500 vuotta vanha, kertoo menneiden aikojen, hallitsijoista ja alamaisista prinsseistä sukkahousuissa ja pitkähameisista prinsessoista, ja entisaikojen joulusta. Viihdyt ja rentoudut. Pian tarinat vaivuttavat sinut uneen. Nukut ja kun heräät tuli takassa on sammunut ja tonttu on tipotiessään


    • Anonyymi

      Usein sukkikset ohuet mustat 15den tai stayupit,vielä mukavammat jalassa.
      Tuntuu kiihottavalta sokeroiduissa jaloissa.

      • Moi, paas juttuu tosta sokeroinnista. Mistä saa ostaa ja millä hinnalla? Onko helppoa käyttää, persvakoa ja kainaloita tarttis putsata?


      • Anonyymi
        Espoo65 kirjoitti:

        Moi, paas juttuu tosta sokeroinnista. Mistä saa ostaa ja millä hinnalla? Onko helppoa käyttää, persvakoa ja kainaloita tarttis putsata?

        Terve!
        Katos sellainen puoti kun Sun Sugaring,sieltä tilasin sokerointivahaa ja myöhemmin lämmittimen,alkoi Lyyti kirjoittamaan.
        Sivuilla hyvät videot,kuinka homma toimii.
        Jos ammattilaiseen vertaa,hinta vain murto-osan,jälki sitten harjoituksesta kiinni.
        Kainalot nykäisee helposti,persvako vaatiikin sitten vähän notkeutta,mut onnistuu kyllä.
        Nopea toimitus ja karkit päälle ;)
        Tietysti jos saa kaverin sokeroimaan persauksen,voi siitä seurata jotain muutakin kivaa...
        m60


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa käyttää sukkahousut, ja käytän myös muita naisten ihania alusvaatteita kuten rintaliivit sukkanauhat ja nylonit . Lähes päivittäin on ainakin rintaliivit käytössä.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Myös minulla päivittäin kotona käytössä kivat alusvaatteet. Eli rintsikat, pikkarit ja sukkikset. Pidän myös hameista ja mekoista joita myös käytän kotona päivittäin. Niin ja rintsikoissa tietysti silikonit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minulla päivittäin kotona käytössä kivat alusvaatteet. Eli rintsikat, pikkarit ja sukkikset. Pidän myös hameista ja mekoista joita myös käytän kotona päivittäin. Niin ja rintsikoissa tietysti silikonit

        Itse tulee myös käytettyä rintsikkaa melkein päivittäin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe