Puhelinsexsiä pillu kosteena sinulle joka tämä...

Anonyymi-ap

Tekstin näkee ja mietiin etäskotahtia ensin....rupeaa phkäilemään intiimiä yhdystään...?
Pilluni on himosta märkän vain 18-70 vuotialle miehille ei alle 18 vuotialle.

22

812

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kyllä kuulostaakin hyvältä. Saisko sitä kosteeta pillua vähän vaikka nuolaista jos se kostuisi lisää.

      • Anonyymi

        Niin sen pitääkin kuulostaa hyvältä ja lempeältä...voi toki saat kokettaa nuollakkin saat pillua...minä hoidan kaluasi suuhoidolla...sinä aikana kun hoidat pilluani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen pitääkin kuulostaa hyvältä ja lempeältä...voi toki saat kokettaa nuollakkin saat pillua...minä hoidan kaluasi suuhoidolla...sinä aikana kun hoidat pilluani...

        No sitten mä suutelen en sin hellästi sun sievää pillua. Siten nuolen pitkin sun pillunvakoa ja upotan kieltäni syvemmälle. Toisella kädellä hellästi levitän sun häpyhuulia ja nuolem syvältä sun pillusta pitkin hitain nuolaisuin. Sitten kieli pyörii jo kovenevalla klitoriksella. Imen sun klitorista otan sen varovasti huuleten väliin. Tunnen kuinka työnnät lantiotasi vasten naamaani ja kuulen kiihtyvän hengityksesi. Työnnän pari sormea jo liukkaaseen pilluusi samalla kun jatkan nuolemista ja imemistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten mä suutelen en sin hellästi sun sievää pillua. Siten nuolen pitkin sun pillunvakoa ja upotan kieltäni syvemmälle. Toisella kädellä hellästi levitän sun häpyhuulia ja nuolem syvältä sun pillusta pitkin hitain nuolaisuin. Sitten kieli pyörii jo kovenevalla klitoriksella. Imen sun klitorista otan sen varovasti huuleten väliin. Tunnen kuinka työnnät lantiotasi vasten naamaani ja kuulen kiihtyvän hengityksesi. Työnnän pari sormea jo liukkaaseen pilluusi samalla kun jatkan nuolemista ja imemistä...

        Minä jatkan kyrpäsi suuhoitoa kunnes saan sen käyräksi paksuksi kyrväksi...
        otan sen vielä kokonaan suuhuni ja alan panna suullani sinun kyrpää...samalla sinä nuolet minun pilluani ...rukkaat koko kädellä pilluani....kunnes lähes orgasmin lhellä...sitten painat kyrvän paljaana pilluuni...painele kunnes lähellä orgasmia...työnnä kyrpä mun suuhun syvälle kitaa..anna tulla kakki spermat nieluuni...minä tie uudestaan suuhoidon kyvälle ja sitten panet minut pelkästää pillun...niin kauan kunnes laukeat... pilluni pohjalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jatkan kyrpäsi suuhoitoa kunnes saan sen käyräksi paksuksi kyrväksi...
        otan sen vielä kokonaan suuhuni ja alan panna suullani sinun kyrpää...samalla sinä nuolet minun pilluani ...rukkaat koko kädellä pilluani....kunnes lähes orgasmin lhellä...sitten painat kyrvän paljaana pilluuni...painele kunnes lähellä orgasmia...työnnä kyrpä mun suuhun syvälle kitaa..anna tulla kakki spermat nieluuni...minä tie uudestaan suuhoidon kyvälle ja sitten panet minut pelkästää pillun...niin kauan kunnes laukeat... pilluni pohjalle...

        Jatketaann sitten illlalla klo 20 jälkeen taasen niin...mutta niin että nukkumaankin ehtii jossain välissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaann sitten illlalla klo 20 jälkeen taasen niin...mutta niin että nukkumaankin ehtii jossain välissä...

        Tehdään näin kun oli niin myöhä viimeksi että väsy jo yllätti mutta kun ajoissa jatketaan illalla niin päästään kummallekin hekumalliseen loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jatkan kyrpäsi suuhoitoa kunnes saan sen käyräksi paksuksi kyrväksi...
        otan sen vielä kokonaan suuhuni ja alan panna suullani sinun kyrpää...samalla sinä nuolet minun pilluani ...rukkaat koko kädellä pilluani....kunnes lähes orgasmin lhellä...sitten painat kyrvän paljaana pilluuni...painele kunnes lähellä orgasmia...työnnä kyrpä mun suuhun syvälle kitaa..anna tulla kakki spermat nieluuni...minä tie uudestaan suuhoidon kyvälle ja sitten panet minut pelkästää pillun...niin kauan kunnes laukeat... pilluni pohjalle...

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Siis sulla, herää pahvi et sä ole spede. Olet ihan hemmetinmoinen hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään näin kun oli niin myöhä viimeksi että väsy jo yllätti mutta kun ajoissa jatketaan illalla niin päästään kummallekin hekumalliseen loppuun.

        Voisin sulle soitella illalla, puuhaillaan luurien molemmissa päissä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sulle soitella illalla, puuhaillaan luurien molemmissa päissä 😘

        Juu käy se mulle tänään meni vähän pitkäks päivä niin en päässy aiemmin tänne oon pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu käy se mulle tänään meni vähän pitkäks päivä niin en päässy aiemmin tänne oon pahoillani.

        Oliks sun puh.numeron viimeest numerot 732?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaann sitten illlalla klo 20 jälkeen taasen niin...mutta niin että nukkumaankin ehtii jossain välissä...

        Täällä olen jälleen...pillua olisi taas tarjolla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliks sun puh.numeron viimeest numerot 732?

        Kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaann sitten illlalla klo 20 jälkeen taasen niin...mutta niin että nukkumaankin ehtii jossain välissä...

        Nyt vois tehdä etäsexsii...panetaa pillua iahna kamalasti...


      • Sar963 kirjoitti:

        Nyt vois tehdä etäsexsii...panetaa pillua iahna kamalasti...

        Nyt vois tehdä etäsexsii ...panettaa pillua ihan kamalasti...


    • Anonyymi

      Puhseksiäkö? Eikä nettiseksiä..

      • Anonyymi

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo


      • Anonyymi

        Nettiseksi kiinnostaisi M61


      • Nettiseksiä etänä...pillua saat etänä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nettiseksi kiinnostaisi M61

        No niin mistäss aloitetaan...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nettiseksi kiinnostaisi M61

        Samoin nettiseksi kiinostaisi nyt tällä hetkellä...


      • Puhelinsexsikin käy mutta niin että mieheni on jo nukkumassa...kirjoittamalla puhelimeen...sexsahtavia lauseita...


    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe