Tätä olen ihmetellyt että jotkut ei ymmärrä että anturit ei todellakaan hajoa helposti. Mikä saa ihmiset vaihtamaan aina jonkun anturin. Lukevat koodin joka kertoo aina lukuisia vaihtoehtoja ja ensimmäisenä vaihtavat osan joka hajoaa pienimmällä todennäköisyydellä.
Viimeisin auto oli vähän haldex nelivetoinen auto jossa neliveto ei toiminut, olivat vaihtaneet ensimmäisenä paineanturin. En olisi koskaan vaihtanut itse vaan vika on pumpussa kuten koodikin kertoo että ei ole paineet kunnossa.
Myös autofoorumeilla suomessa kummallisen paljon ehdotellaan antureiden vaihtoon ensiksi. Ne ei vikaannu ja ongelma on aina muualla.
Ei voi olla autojen huolto ja korjaus hanskassa jos anturin vaihto ensimmäisenä mielessä.
En ole vaihtanut koskaan yhtään anturia.
Älä vaihda ehjiä antureita, muut asiat aiheuttaa viat
7
346
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuinka pihalla poika oletkaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180601203
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen eniten turhaan vaihdettu anturi on asentoanturi. Veikkaan että kymmeniä tuhansia on vaihdettu turhaa.
En käsitä mikä laittaa ihmiset niitä vaihtamaan! Kun ne toimivat ja eivät vikaannu. Viat johtuu aina muusta.
Menkää lukemaan suomalaisia autofoorumeita niin näette miten paljon niitä joku vaihtaa, eli foorumilla kysytään vioista ja melkein kaikissa lukee " ei lähtenyt vika" - Anonyymi
Ei voi käsittää mikä saa ihmiset vaihtamaan antureita koska niille ei ole vikakoodin joka kertoo = anturi rikki
Anturit ei hajoa.
Varmuuden vuoksi vaihtaminen kertoo että ei tiedetä mitä ollaan tekemässä. - Anonyymi
Mikä ois vika tässä, jos ei anturi. 7 astetta pakkasta, ei meinaa lähteä käyntiin millään, käynnistyy hyvin sammuu1-2 sekunnin kuluttua, sitä samaa noin 20 kertaa peräjälkeen ja vihdoin justjust pysyy käynnissä, pikkuhiljaa alkaa ottaa kierroksia, koko ajan harmaata savua, vihdoin ottaa kierroksia 2500 ja mustan savun saattelemana ottaa kunnolla kierroksia. Seuraavana päivänä +2, ja käynnistyi ja kävi kunnolla. Kk sitten sama vika, paitsi ettei ollut pakkasta, vaihdettu lämpötila-anturi, tarkastettu suuttimet, puhdistettu hiukkasloukku, mitään vikakoodia ei anna. Jaguar xtype 2.2 d -07.
- Anonyymi
Jos suuttimet on oikeasti kunnossa niin kannattaa tarkistaa tuleeko hehkutulppiin jännitettä kun autoa startataan. Eihän noita oikeasti tarvita käynnistyksessä vaan päästöjen pienentämisessä. Joku kuitenkin väitti että kun hehkutulppien 60A sulake oli palanut, ei auto lähtenyt kylmällä ilmalla käyntiin.
Jos hehkuille tulee jännite, ja ne suuttimet on kunnossa niin sitten vaihtaisin polttoainepumpun. - Anonyymi
Jaguar
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452941Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k412911Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 641471
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222