Tätä olen ihmetellyt että jotkut ei ymmärrä että anturit ei todellakaan hajoa helposti. Mikä saa ihmiset vaihtamaan aina jonkun anturin. Lukevat koodin joka kertoo aina lukuisia vaihtoehtoja ja ensimmäisenä vaihtavat osan joka hajoaa pienimmällä todennäköisyydellä.
Viimeisin auto oli vähän haldex nelivetoinen auto jossa neliveto ei toiminut, olivat vaihtaneet ensimmäisenä paineanturin. En olisi koskaan vaihtanut itse vaan vika on pumpussa kuten koodikin kertoo että ei ole paineet kunnossa.
Myös autofoorumeilla suomessa kummallisen paljon ehdotellaan antureiden vaihtoon ensiksi. Ne ei vikaannu ja ongelma on aina muualla.
Ei voi olla autojen huolto ja korjaus hanskassa jos anturin vaihto ensimmäisenä mielessä.
En ole vaihtanut koskaan yhtään anturia.
Älä vaihda ehjiä antureita, muut asiat aiheuttaa viat
7
329
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuinka pihalla poika oletkaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180601203
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen eniten turhaan vaihdettu anturi on asentoanturi. Veikkaan että kymmeniä tuhansia on vaihdettu turhaa.
En käsitä mikä laittaa ihmiset niitä vaihtamaan! Kun ne toimivat ja eivät vikaannu. Viat johtuu aina muusta.
Menkää lukemaan suomalaisia autofoorumeita niin näette miten paljon niitä joku vaihtaa, eli foorumilla kysytään vioista ja melkein kaikissa lukee " ei lähtenyt vika" - Anonyymi
Ei voi käsittää mikä saa ihmiset vaihtamaan antureita koska niille ei ole vikakoodin joka kertoo = anturi rikki
Anturit ei hajoa.
Varmuuden vuoksi vaihtaminen kertoo että ei tiedetä mitä ollaan tekemässä. - Anonyymi
Mikä ois vika tässä, jos ei anturi. 7 astetta pakkasta, ei meinaa lähteä käyntiin millään, käynnistyy hyvin sammuu1-2 sekunnin kuluttua, sitä samaa noin 20 kertaa peräjälkeen ja vihdoin justjust pysyy käynnissä, pikkuhiljaa alkaa ottaa kierroksia, koko ajan harmaata savua, vihdoin ottaa kierroksia 2500 ja mustan savun saattelemana ottaa kunnolla kierroksia. Seuraavana päivänä +2, ja käynnistyi ja kävi kunnolla. Kk sitten sama vika, paitsi ettei ollut pakkasta, vaihdettu lämpötila-anturi, tarkastettu suuttimet, puhdistettu hiukkasloukku, mitään vikakoodia ei anna. Jaguar xtype 2.2 d -07.
- Anonyymi
Jos suuttimet on oikeasti kunnossa niin kannattaa tarkistaa tuleeko hehkutulppiin jännitettä kun autoa startataan. Eihän noita oikeasti tarvita käynnistyksessä vaan päästöjen pienentämisessä. Joku kuitenkin väitti että kun hehkutulppien 60A sulake oli palanut, ei auto lähtenyt kylmällä ilmalla käyntiin.
Jos hehkuille tulee jännite, ja ne suuttimet on kunnossa niin sitten vaihtaisin polttoainepumpun. - Anonyymi
Jaguar
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120