Olisiko täällä kiinnostuneita?
Intiimimpikin läheisyys käy, mutta ei ole mitenkään pakollista, enkä meinaa nyt sellaista mitekään ensisijaisesti
Hali-/läheisyys-seuraa?
4
622
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa. Olisi ihana myös nukkua yhdessä 😊 mistäpäin olet?
- Anonyymi
Juu yhdessä nukkuminen on ihanaa myös 😊 Olen pk-seudun läheltä, entä itse? Miten sinuun saisi yhteyttä? 😊
- Anonyymi
Sellaista kaipaisin pääasiassa. Seksi ei ole itselle erityisen tärkeää, mutta ilman ensimmäistäkään kokemusta siitä, voi se olla korostetun vahvasti mielessä, jos saisi mahdollisen asian korjaajan viereen. Kaverini ovat heteroita ja sellaisia, joilta ei saa juuri läheisyyttä. Itseäni kohtaan kaipaan naiselta vain läheisyyttä, mutta häntä kohtaan haluaisin luvan lähempäänkin tutustumiseen. En keneltä tahansa, vaan sopivalta ihmiseltä, jonka kanssa tuntuu luontevalta. Sopivan tietää, kun tapaa.
- Anonyymi
On kiinnostuneita, tai ainakin minä olen. En kaipaa suhdetta, mutta tykkään olla lähellä ja tarjota seuraa sitä kaipaavalle. Olen tavallisesti luonteva ja keskustelen melkein mistä tahansa, mutta osaan olla myös hiljaa. Pidän itseäni lyhyemmistä (olen reilut 180cm), mutten muuten ole kallellaan mihinkään tyyliin. Turun seutu. Käyn usein Ö:ssä ja tulevissa Spectrum-bilessä Utopiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356