arvatkaapa montako tarjottiin , arvatkaapa lopppuiko haku , arvatkaapa..
Olen hakenut helsingiltä asuntoa 2 yli vuotta
18
305
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy vain perähikiällä, tupauuno. Vaikka suomessa on oikeus valita asuinkuntansa ja jopa katuosoitteensa peruutuslain mukaan.
- Anonyymi
Ei sieltä läski mihinkään töihin matkustellakaan onnettomilla yhteyksillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sieltä läski mihinkään töihin matkustellakaan onnettomilla yhteyksillä.
Tupauunolle riittää että sale on lähellä. Jos ei salea niin oman kylän K-kauppa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18060241N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kävi sitten silleen kuin meikäläisen asunnonhaulle Monacosta?
Kaikkihan me mielellämme asuisimme muiden piikkiin ja halulla hienoissa puitteissa.- Anonyymi
Mites lähet ?
- Anonyymi
Vieraat ensin.
- Anonyymi
Olen hakenut olutta kaupasta kolmatta kymmenettä vuotta arvatkaapa loppuuko haku, arvatkaapa.
- Anonyymi
Turha hättäely ja voohoilu on mieljkuvituksen viärinkäättöö.
- Anonyymi
Kaksi vuotta vaan? Nooby. Hain yhtä kyytiä monta vuotta, varmaan kuusi, ei yhtään tarjousta.
- Anonyymi
Helsingit voi unohtaa jo.
- Anonyymi
Omassa töllissä on hyvä asustella. Hulluutta tuonne etelän nokikeppilandiaan on lähteä.
- Anonyymi
Juu ei
- Anonyymi
Kyllähän mahtavat moniosaajat ulkomailta saavat asunnon heti
- Anonyymi
Näin helsinkiläisenä pitää sanoa on helvetin vaikea sanoa kumpi on pahempi. huippuosaaja somalialainen vai perähikiän housuihinsa paskantava tupauuno. Luultavasti uuno.
- Anonyymi
Omituista , juopot ja narkkarit ovat saaneet oman luukun het kättelyssä?😿
- Anonyymi
tukholmassa saa nopeammin ja pietarissa ei saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289