Kyllä on hyvä olla raittiina. En ikinä ikinä ikinä vaihda raittiuttani humalaan. Alkoholia ei kukaan tarvitse.
Raittius on ihanaa
19
465
Vastaukset
- Anonyymi
Et usko itsekään valheisiisi. Kokeile joskus ottaa kotona perjantaina, saunoa ja tehdä hyvää ruokaa.
Katso vaimosi kanssa hyvä leffa maistelkaa uusia juomia. Aamulla kunnon pekoniaaminen sitten lähdette reippaalle kävelylle ja ostoksille. Älä ota enää la ja su. Kokeile suosittelen kohtuukäyttöä kaikille. Ei pidä uskoa, että viina vie miestä.päätös on oma.- Anonyymi
Mutta sinä taidat uskoa omiin valheisiisi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18060261g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen ilman mitään itkuryhmiä ja aa-uskovaisia kääntänyt viikkokulutukseni n. 2 plo laatuviiniä 14
vuotta sitten.
aa aivopesee ihmiset alistumaan valheeseen,että omaa tahtoa ei ole. Jokaisella on jos lopettaa ruikutuksen ja alkaa parantamaan elämisen laatuaan.
Aa uskovaisille on oma paikka sairaalan eristyshuoneissa psykiatrin konsultoinnin jälkeen.
Ilman rauhoittavia bentsoja 90% aa-kerholaisista dokaisi taas.Varma tieto. - Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Helpommalla pääsee kun jättää nekin eurot parempaan tarkoitukseen. Viinaksia olisi. Vaikka heti voisin vetää kaalin täyteen.
Kun viimeksi lanssi kärräsi keskussairaalan harmiksi, promillet pysyi nollilla. Tämäkin jo -22v. puolella.
. häkkeli urmasta. - Anonyymi
Näin on ja ei tule krapula-ahdistusta, eikä paniikinoloa, samaa mieltä olen.
- Anonyymi
Eniten vituttaa Kylmis. Ajatelkaa mitā yritystoimintaa hānen luovuudella voisi toteuttaa... Paljon hānellā voisi olla annettavaa...
- Anonyymi
Älkää piiskatko kuollutta hevosta. Ei siitä ole enää mihinkään, koska alkoholi tuhonnut koko tyypin.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Suomi yhteiskuntana olisi siedettävämpi paikka, mikäli alkoholi kiellettäisiin lailla. Tälle metsäkansalle tehtiin karhunpalvelus kun keskikalja tuotiin kauppoihin.
Itsellä raittiutta takana vasta puolisen vuotta, mutta päivääkään en vaihtaisi pois.- Anonyymi
Jos on itse lopettanut juomisen, hyvä niin, mutta ei kai se tarkoita, että täytyy alkaa arvostella muita heidän juomisistaan.
Jos jotkut haluavat juoda, enemmän tai vähemmän, niin siitä vaan.
Samahan se on tupakoinnin lopettaneilla, aika monilla, tuomitsevat tupakoitsijat, kun ovat itse päässeet eroon.
Kaikkien muiden ei tarvitse olla samanlainen kuin itse on, tai tehdä samalla tavalla kuin on tehnyt itse. Joku järki käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on itse lopettanut juomisen, hyvä niin, mutta ei kai se tarkoita, että täytyy alkaa arvostella muita heidän juomisistaan.
Jos jotkut haluavat juoda, enemmän tai vähemmän, niin siitä vaan.
Samahan se on tupakoinnin lopettaneilla, aika monilla, tuomitsevat tupakoitsijat, kun ovat itse päässeet eroon.
Kaikkien muiden ei tarvitse olla samanlainen kuin itse on, tai tehdä samalla tavalla kuin on tehnyt itse. Joku järki käteen.Ongelma noiden nautintoaineiden kanssa on myös se, että niiden käytöstä kärsii myös sivulliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma noiden nautintoaineiden kanssa on myös se, että niiden käytöstä kärsii myös sivulliset.
Totta. voitko kuvitella, kuinka kiusallista se on ITSE ALKOHOLISTILLE, kun taas täytyy pyytää kyytiä takaisin homeluukkuunsa, kun teholle jouduttiin siten, mitä nyt juuri silloin olemaan päällä vaatteita.
- Anonyymi
Kyllä se alkoholi herättää usein luovuuttakin jos pysyy aisoissa.
- Anonyymi
Täytyykin ostaa olutta
- Anonyymi
Minä ainakin juon tänään olutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin juon tänään olutta.
Minä jätän tämän päivän väliin.
- Anonyymi
Niin mekin kaikki raitistuneet joskus tehtiin ja useimmat joka ikinen viikonloppu. Nyt kun on tottunut tähän vähän parempaan elämään, niin eipä tule mieleenkään kallistaa kuppia. Aluksi oli kiva käydä ostoksilla, ja ostella tavaroita periaatteella; eihän tuo maksa kuin parin kossupullon verran. Tai hieman suurempia ostoksia periaatteella; vain puolen vuoden viinakauppareissun hinnalla tuokin lähtee kotiin.
Nyt kun tavaraa ei enää tarvitse hankkia, niin ylijäämärahat vaan jäävät kasvamaan taas korkoa pankkitilille.
Kylmä kalkkunakin muutti naapuriin ja jätti minut rauhaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346