En ole löytänyt kaupoista yhtään hyvää mustaviinimarjamehua. Kaikki ovat olleet ihan laihoja litkuja, yhtään todella hyvän makuista en ole tavannut eikä missään ole tarpeeksi sokeria. Ja jopa sokerittomia näyttää olevan myynnissä. Hyvässä mehussa pitää olla paljon sokeria, niin että se on melkein tahmeaa.
Olisiko joku löytänyt hyvän mehun jostain merkistä, saa vinkata, kiitos ! Minulle ei ole mehumaijaa eikä säilytystilaa, johon voisi omatekemät mehut laittaa.
Hyvä viinimarjamehu ?
2
507
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tarkistappa varsin tuoteseloste mustaviinimarja mehupullon etiketistä. Niissä litkuissa ei ole edes mustaviinimarjaa kuin jotain 10%-15% Loput jotain muuta mönjää, ihmekkös kun ihmiset saavat mitä ihmeellisimpiä sairauksia nykyään.
Aikoinaan kun asuin omakotitalossa oli meillä marjapensaita ja niiden sadosta mehustin osan ja osan pakastin sellaisinaan. - Anonyymi
Minä olen löytänyt hyviä mehuja ja niitä saa sokerittomana ja sokerillisina Hakaniemen kuukausi markkinoilta. Valmistaja Rutin mansikkatila. Jos et asu Helsingissä googlaa ja kysy heiltä mistä sinun suunnallasi näitä on myynnissä. Kotipiiri lähellä Mäntsälää ainakin myy näitä sen tiedän, kun olen käynyt siellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656