8-prosenttiset alkoholijuomat tulevat Suomen ruokakauppoihin

Anonyymi-ap

Tämähän on oikein ilon ja riemun päivä pulipenkkiläisille kun tuollaista tietoa julkaistiin mikä muuttuu todeksi vuoden 2024 keväällä!
"Hallitus ehdottaa muutosta, jonka jälkeen saisi myydä lisäksi 5,5–8,0 prosentin vahvuisia käymisteitse valmistettuja alkoholijuomia. Käymisteitse valmistetaan esimerkiksi oluet ja viinit."

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse juhlin vasta sitten kun 100% pirtu on maitohyllyssä. Typerät rajoitukset vittuun. Haluaisin, että maitokaupasta voisi ostaa heroiinia, kokaiinia, rauhoittavia lääkkeitä ja 100% alkoholia. Näin jos kävisi, suomalaiset voisivat paljon paremmin. Vielä näille kaikille ilmainen kotiinkuljetus ei olisi paljoa vaadittu.

• Anonyymi

No just niin.
        Rynnäkkökiväårien ja muiden aseiden myynti maitokauppoihin ilman rajoituksia ja lupia kyselemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just niin.
        Rynnäkkökiväårien ja muiden aseiden myynti maitokauppoihin ilman rajoituksia ja lupia kyselemättä.

Itse lähinnä toivoisin hieman raskaampien tuomista kauppojen hyllyille eli maitokaapin vieressä voisi olla sinkoja ja käsikranaatteja.

• Anonyymi

Liki 100% pirtua on ollut myynnissä jo vuosikymmeniä! Esin Sinol ja Lasol. Toimii juomina mainiosti eikä maksa paljon 😋

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18060689q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tykkiperävaunu vuokrattavissa kaupan nurkalla ammusten kera.

• Anonyymi

Lieksalaisille ei passaa vuokrata kuin enintäin soppatykki ja sitäkin harkiten!
        Muuten voi tulla pahaa jälkeä.

• Anonyymi

Suomen päättäjät kun ei tunnetusti ole suurten linjojen ihmisiä, vaan näpertelevät mieluummin itikanpinpin kokoisissa asioissa.
      Monta vuotta itkettiin ja tapeltiin ja tehtiin tutkimuksia että saatiin kaupoissa myytävien juomien vahvuus nousemaan 0,8%! Siis 4,7%:sta 5,5%:tiin...
      Voi hyvä ihme, tekopyhyydestä vai järjettömyydestäkö tuollainen saivartelu johtuu, mutta ei se nykypäivän EU-maahan kuitenkaan kuulu.
      Missä muussa tahansa EU-maassa voit ostaa samasta kaupasta ruoat, kaiken vahvuiset oluet, viinit ja väkevätkin, monissa maissa vaikka yöllä, miksi ei suomessa?
      Suomi aikoinaan EU:hun kaikenlaista hyvää luvaten ajettiin, mutta jokainen askel tasavertaiseen eurooppalaisuuteen on ollut itkun ja tuskan takana.
      Joko olemme EU-maa tai sitten emme ole, koettakaapa päättäjät jo lopultakin se päättää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe