Tämähän on oikein ilon ja riemun päivä pulipenkkiläisille kun tuollaista tietoa julkaistiin mikä muuttuu todeksi vuoden 2024 keväällä!
"Hallitus ehdottaa muutosta, jonka jälkeen saisi myydä lisäksi 5,5–8,0 prosentin vahvuisia käymisteitse valmistettuja alkoholijuomia. Käymisteitse valmistetaan esimerkiksi oluet ja viinit."
8-prosenttiset alkoholijuomat tulevat Suomen ruokakauppoihin
8
220
Vastaukset
- Anonyymi
Itse juhlin vasta sitten kun 100% pirtu on maitohyllyssä. Typerät rajoitukset vittuun. Haluaisin, että maitokaupasta voisi ostaa heroiinia, kokaiinia, rauhoittavia lääkkeitä ja 100% alkoholia. Näin jos kävisi, suomalaiset voisivat paljon paremmin. Vielä näille kaikille ilmainen kotiinkuljetus ei olisi paljoa vaadittu.
- Anonyymi
No just niin.
Rynnäkkökiväårien ja muiden aseiden myynti maitokauppoihin ilman rajoituksia ja lupia kyselemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just niin.
Rynnäkkökiväårien ja muiden aseiden myynti maitokauppoihin ilman rajoituksia ja lupia kyselemättä.Itse lähinnä toivoisin hieman raskaampien tuomista kauppojen hyllyille eli maitokaapin vieressä voisi olla sinkoja ja käsikranaatteja.
- Anonyymi
Liki 100% pirtua on ollut myynnissä jo vuosikymmeniä! Esin Sinol ja Lasol. Toimii juomina mainiosti eikä maksa paljon 😋
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18060689q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tykkiperävaunu vuokrattavissa kaupan nurkalla ammusten kera.
- Anonyymi
Lieksalaisille ei passaa vuokrata kuin enintäin soppatykki ja sitäkin harkiten!
Muuten voi tulla pahaa jälkeä.
- Anonyymi
Suomen päättäjät kun ei tunnetusti ole suurten linjojen ihmisiä, vaan näpertelevät mieluummin itikanpinpin kokoisissa asioissa.
Monta vuotta itkettiin ja tapeltiin ja tehtiin tutkimuksia että saatiin kaupoissa myytävien juomien vahvuus nousemaan 0,8%! Siis 4,7%:sta 5,5%:tiin...
Voi hyvä ihme, tekopyhyydestä vai järjettömyydestäkö tuollainen saivartelu johtuu, mutta ei se nykypäivän EU-maahan kuitenkaan kuulu.
Missä muussa tahansa EU-maassa voit ostaa samasta kaupasta ruoat, kaiken vahvuiset oluet, viinit ja väkevätkin, monissa maissa vaikka yöllä, miksi ei suomessa?
Suomi aikoinaan EU:hun kaikenlaista hyvää luvaten ajettiin, mutta jokainen askel tasavertaiseen eurooppalaisuuteen on ollut itkun ja tuskan takana.
Joko olemme EU-maa tai sitten emme ole, koettakaapa päättäjät jo lopultakin se päättää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086