Kiihottava anoppi

Anonyymi-ap

Sanokaas suoraan,kuinka moni runkkaa anopille mielikuvissa ja jos hyvä tuuri käy ihan livenä

27

2775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Useesti tulee runkattua, kesällä eri toten kun anoppilla juhliessa pillu näkösällä saunatakin valahtaessa istuessa.

      • Anonyymi

        Uuh!


    • Anonyymi

      Paljon, aina kun tekee mieli runkata ja siihen on tilaisuus. Aina, ihan aina, runkkaan anopille.
      Tänä kesänä istuin appivanhempien mökillä shortsit jalassa nojatuolissa ja huomasin kuinka anopin katse kävi haaroissani. Pidin kättäni lähellä haarojani ja ilmeisesti shortsien pullottava etumus herätti anopin huomion.
      Siitä ei ole sen enempää kerrottavaa, mutta onhan se mukava ajatus, jos se todella kiinnosti anoppia.
      Mielikuvissani anoppi on kyllä saanut kyytiä moneen kertaan ja lauetessani unelmoin siitä kuinka saisin päästää isot kuumat satsit hänen sisäänsä. Tiukasti painautuen häntä vasten, laueten niin syvälle kuin vartta riittää.
      Koskaan en tohtisi vatkata livenä kullia anopin nähden enkä edes kosketella kullia, mutta kivaahan se olisi.

      M45

    • Anonyymi

      Usein käydessäni leski anopilla kyläilemässä ja anopin istuessa näen kuinka katseemme kohtaavat, anoppini välillä oikein keimailee ja kiusaa minua, antaa kätensä liukua jalalleen jos kukaan muu ei näe ja vilauttaa pikkuhousujaan vävylleen, ja näkee kuinka vävyllä alkaa housuissa pullottamaan, joskus minäkin kiusallani alan hieromaan kulliani housujen päältä niin että anoppinikin näkee kuinka haluisin sitä, olen jopa joskus lauennut nolosti housujeni sisään ja ollut pakko mennä vessaan pyyhikään spermoja pois alushousuista ettei tule märkää näkyviin, olen minä onnenpoika kun minulla on niin kiimainen anoppi jonka kanssa voin toteuttaa kaikkia fantasoita salaa.

      • Anonyymi

        Taas pipoa kiristää tällä buuaahaa kaverilla, kyllä sillä on vaikea elämä kun ei ole muuta tekemistä kuin tänne väliin, mutta kun ei seiso kaverilla niin ei seiso mikään muu kuin järki.


    • Anonyymi

      Anoppi näki kerran kun painoin tytärtään. Makarin ovi oli auennut ja anoppi kulki ohi kun rynkytin muijaani kyljellämme lähärissä ollen. Vaimo painoi päätään kaulaani ja minä katselin anoppia kun ja hän takaisin ja välillä kaluani tyttärensä jalkovälissä. Laukesin ihan hulluna anopin katsoessa. Aamukahvilla oli aivan asiallinen, mutta pari kertaa vilkaisi pitempään ja jututti vaimoani että nukuttiko hyvin.

    • Anonyymi

      Minä olen runkannut vuosikausia anopille mielikuvissa. Olen aikoinaan runkannut myös anopin valkoisilla mummoalkkareilla. Kyllä teki gutaa.

      Anoppi on myös nähnyt täydessä latingissa seisovan kyrpäni puoli vahingossa kun olin astumassa vaimoani. Ovi oli vähän raollaan ja huomasin hänen katselevan oven raosta. Vaimo ei huomannut mitään....

    • Anonyymi

      Minäkin haluan anoppia. Leskenä hän on ollut jo pitkään ja huomaan, kuinka himot hänelläkin hyrrää. Pääsisinpä lähemmäs...

      • Anonyymi

        Survo puolisallaa kun Ämmä on nukkuvina ja tietysti kovvaa


    • Anonyymi

      Anoppi on mielikuvissa ja ihan oikeissakin kuvissa ja videoissa aina kun runkkaan. Muutamia valokuvia on anopista rinnat paljaana ja osassa on ihan alastikin niin, että karvainen alapääkin näkyy. Niiden lisäksi on lyhyitä videoita, joissa anoppi on rinnat paljaana. Verkkokalvoille on myös jäänyt muistoon useita kertoja, mitä en ole pystynyt tallentamaan mm. saunassa, pesuhuoneessa ja pukuhuoneessa.

      • Anonyymi

        Just näin,saunareissut parhaita,anopille vähän konjakkia,siitä hauskuus alkaa....


      • Anonyymi

        Tähän täytyy vielä mainita se paras näkymä. mikä valitettavasti jäi vain verkkokalvoille. Kerran saunan pukuhuoneessa anoppi riisui alushousunsa selkä minuun päin, kun ei ollut huomannut minun tulevan ihan perässä. Anoppi laski alushousunsa kumartaen syvään, että sai otettua ne käteensä. Samalla anopin takapuoli "aukesi" edessäni. Anopin persevaon karvoitus tuli näkyville ja samalla persereikä aukesi hieman. Häpykarvoituksen välistä pullistuivat näkyviin paksut tummanpunaiset häpyhuulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän täytyy vielä mainita se paras näkymä. mikä valitettavasti jäi vain verkkokalvoille. Kerran saunan pukuhuoneessa anoppi riisui alushousunsa selkä minuun päin, kun ei ollut huomannut minun tulevan ihan perässä. Anoppi laski alushousunsa kumartaen syvään, että sai otettua ne käteensä. Samalla anopin takapuoli "aukesi" edessäni. Anopin persevaon karvoitus tuli näkyville ja samalla persereikä aukesi hieman. Häpykarvoituksen välistä pullistuivat näkyviin paksut tummanpunaiset häpyhuulet.

        Kiihottavaa ja rivoa,olen kanssa katsellut kun anoppi jalat auki istuu,pillu aivan auki,mummon häpyhuulet auki...kaikki näkyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän täytyy vielä mainita se paras näkymä. mikä valitettavasti jäi vain verkkokalvoille. Kerran saunan pukuhuoneessa anoppi riisui alushousunsa selkä minuun päin, kun ei ollut huomannut minun tulevan ihan perässä. Anoppi laski alushousunsa kumartaen syvään, että sai otettua ne käteensä. Samalla anopin takapuoli "aukesi" edessäni. Anopin persevaon karvoitus tuli näkyville ja samalla persereikä aukesi hieman. Häpykarvoituksen välistä pullistuivat näkyviin paksut tummanpunaiset häpyhuulet.

        Uuuh!


    • Anonyymi

      Runkkasin kerran salaa kun olimme yökylässä leski anoppi luona, menin aamusta vessaan ja anopin huone on siinä vieressä, vessasta tullessani kurkkasin ja wau! näin vaikka vähän pimeää vielä oli anopin nukkuvan alasti, oli varmaan ollut kuuma ja ottanut peiton pois, nukkui selällään ja isot rinnat roikkuivat molemmille puolille upeiden isojen nännien kanssa, silmäni tottuivat jo hämärään ja näin kuinka nukkuessaan anopin pyöreä vatsa nousi ja laski hengityksen mukana, samoin näin anopin runsas karvaisen pillukin tekevän, ihailin hiljaa salaa ja otin kullini kalsareista esiin joka seisoi isona kovana vaikka jännitti perkeleesti samalla kun sydän sykki kilpaa kullini kanssa ja pakosti alkoi tehdä mieli runkata, rukkasin ja samalla sain katsoa anoppiani josta olin jo usein fantasoinu, pitkään ei tarvinnut vatkata kun spermat lensi jo anopin päälle, ja perkele anoppi oli herännyt ja hymyili kiimaisena näköisenä sanoi kuiskaten olihan upeaa katsoa....

      • Anonyymi

        Buahaa iski taas. Tämä tyyppi on nero. Hän on keksinyt tavaramerkin. Olen fanisi. . Kerro itsestäsi jotain kiintoisaa.


      • Anonyymi

        Uuuh!


    • Anonyymi

      Kyllä saunassa kun anopille antaa konjankkia,alkaa kikattelemaan ja pyyhe unohtuu,suuret rinnat ja ne järkyttävät nännit loistaa ja aikuisen mamman pillu,aahhh,sit kun kuivailee ja saa anopin selän kuivata,rinnat täytyy kuivata ja pillu täysin auki,heltat esillä,oma kyrpä nousee,ja anoppi kikattaa ja katselee kyrpää...

      • Anonyymi

        Pioi, eikun touhuamaan...


    • Anonyymi

      Ex anopin kerran yllätin pesuhuoneesta. Oli pesemässä juuri hiuksiaan. Oli etukumarassa ja pyllisti ovelle päin. Avasin oven ja siinä näkyi anopin avoin vittu silmieni edessä. Tokaisi vaan, että laitatko oven kiinni.

      • Anonyymi

        Olen katsellut anoppia tarkkaan,kun jalat auki konjakki huuruissa tuolilla terassilla istuu. Järkyttävän kokoinen klitoris siellä vilkkuu,kun häpyhuulet on ihan auki,kiihottavaa...


    • Anonyymi

      Anoppi todellakin kiihottaa ja runkkaan hänelle.. näen anoppia päivittäin ja tulee kuolattua kieli pitkällä tissejä, peppua, sääriä, niskaa, kaikkea.. Olen jopa pöllinyt muutamat anopin pikkuhousut ja tutustunut hänen yksityiseen tuoksuun niissä.. aivan ihana nainen, ihastuin jo ensinäkemällä ja siitä asti himoinnu ja ollu valmis makaamaan anopin kans.. suoraan sanottuna anoppi ois parempi nainen mulle kuin mitä vaimo on..

      • Anonyymi

        Menkää panemaan!


    • Anonyymi

      Anoppi ei sinänsä kiihota,mutta runkkailen sille että hän näkisi mitä kiltille tyttärelle tehdään.

    Ketjusta on poistettu 251 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe