Hei. Samsungin tehdasasetusten palautua ei onnistu vaikka seurasin neuvoja asken askeleelta. Siihen asti meni hyvin kun painoin "poista kaikki". Sen jälkeen ei poista vaan sanookin että lähetä vahvistus sähköpostiin ja menin sähköpostiin ja painoin vkestiä, lukee Tunnuksen vahvistaminen onnistui. Palaa edelliseen näyttöön(samsungin sovellukseen) ennen jatkamista. Niin mihin? Edellinen on sähköposti. Minne täytyy mennä? Kiitos vastauksesta.
Lisäksi ei tarvis palauttaa niitä mutta koska samsungiin tulee joka minuutti Mainos! Sama mitä teet ja missä selaat tai vaikka puhut puhelimessa niin puhelu katkeaa ja mainos! Onko se joku virus vai mikä.
Asetuksista on poistettu mainos luvat ja facebookista niin eih
Samsung a13 tehdasasetusten palautus ongelm
5
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Tee hard reset eli sammuta puhelin ja paina pitkään yhtäaikaisesti volume up- ja virtapainiketta kunnes ruudulla lukee Samsung ja esiin tulee hard reset -valikko. Valikossa siirrytään volume-näppäimillä ja toiminto valitaan virtanäppäimellä.
Hard reset ei poista puhelimesta Google-tiliä, joten joudut näppäilemään tilisi salasanan puhelinta taas avattaessa.- Anonyymi
Kiitos paljon! nyt sai puhelimen alusta ja ne minuutin välein tulevat mainoksetkin lähti samalla :D t. Aloittaja
- Anonyymi
Aloittaja täällä. Taas samat mainokset tulee puhelimeen minuutin välein. Mistä ne tulee? Oon asetuksista poistanu kaikki mainonnat. Tiktokkia katoessa alotti ja nyt ei lopu. Jelp
- Anonyymi
Lue oma kysymyksesi ja mietipä mistä ne voisivat tulla jos kerran tiktokin jälkeen taas alkoi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949