Hei. Samsungin tehdasasetusten palautua ei onnistu vaikka seurasin neuvoja asken askeleelta. Siihen asti meni hyvin kun painoin "poista kaikki". Sen jälkeen ei poista vaan sanookin että lähetä vahvistus sähköpostiin ja menin sähköpostiin ja painoin vkestiä, lukee Tunnuksen vahvistaminen onnistui. Palaa edelliseen näyttöön(samsungin sovellukseen) ennen jatkamista. Niin mihin? Edellinen on sähköposti. Minne täytyy mennä? Kiitos vastauksesta.
Lisäksi ei tarvis palauttaa niitä mutta koska samsungiin tulee joka minuutti Mainos! Sama mitä teet ja missä selaat tai vaikka puhut puhelimessa niin puhelu katkeaa ja mainos! Onko se joku virus vai mikä.
Asetuksista on poistettu mainos luvat ja facebookista niin eih
Samsung a13 tehdasasetusten palautus ongelm
5
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Tee hard reset eli sammuta puhelin ja paina pitkään yhtäaikaisesti volume up- ja virtapainiketta kunnes ruudulla lukee Samsung ja esiin tulee hard reset -valikko. Valikossa siirrytään volume-näppäimillä ja toiminto valitaan virtanäppäimellä.
Hard reset ei poista puhelimesta Google-tiliä, joten joudut näppäilemään tilisi salasanan puhelinta taas avattaessa.- Anonyymi
Kiitos paljon! nyt sai puhelimen alusta ja ne minuutin välein tulevat mainoksetkin lähti samalla :D t. Aloittaja
- Anonyymi
Aloittaja täällä. Taas samat mainokset tulee puhelimeen minuutin välein. Mistä ne tulee? Oon asetuksista poistanu kaikki mainonnat. Tiktokkia katoessa alotti ja nyt ei lopu. Jelp
- Anonyymi
Lue oma kysymyksesi ja mietipä mistä ne voisivat tulla jos kerran tiktokin jälkeen taas alkoi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984