puolusti venäläisten täysin vapaata kiinteistöjen ja maa-aluiden osto-oikeutta ja huusi rasismia! kaikille jotka kyseenalaistivat hänen mielipiteitään?
Tänäänkin uutisoitiin että puolustusministeri on estänyt kolme kiinteistökauppaa jotka liittyivät venäjän valtiollisiin toimijoihin ja järjestäytyneeseen rikollisuuteen.
Kuinkakohan monta strategisesti kriittistä aluetta on mennyt venäläisille toimijoille kiitos Paateron Sirpan kalteisten toimijoiden takia?
Onneksi ei ole enää ministeri tai muutenkaan vallankahvassa!
Muistattekos kun Sirpa Paatero (SDP)
23
886
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan hämärästi tuon naisen, sekoili jotain postin kanssa ja pääministeri joutui eroamaan. Hänen ansiosta saatiin Velka Sanna m, joka tuhosi suomen talouden ja jätti uppoavan laivan ja lähti diivailemaan muualle. Niin ja se ministeri auto oli aina siinä jalkakäytävällä, jalankulkijoiden iloksi. Nythän hän ilmeisesti Te-keskuksen asiakas, etsien päihdetyön ohjaajan paikkaa?
- Anonyymi
Joo Paatero oli kans yks turhake eduskunnassa. P
- Anonyymi
Saattoipa ollakin, mutta yhtään parempi ei ole nykyinen Kotkan edustajakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoipa ollakin, mutta yhtään parempi ei ole nykyinen Kotkan edustajakaan.
No nykyinen ei sentään tippunut vaan sai äänestäjiltään jatkopaikan, toisin kuin eräs ministerisrouva.
- Anonyymi
Demareita riittää...
- Anonyymi
Valitettavasti. Ja aina tunnuslauseena: Käsi aina toisen taskussa.
- Anonyymi
Ainakin äänestäjät muistivat kun istuva rouva ministeri tippui kauniisti eduskunnasta?
- Anonyymi
YLE: Venäläisoligarkki Igor Kesaevin omistamalla saarella Puumalassa käynnissä viranomaisoperaatio
Juuri näille Sirpa Paatero ja hänen kaltaisensa halusivat myydä vapaasti kiinteistöjä ja maata varuskuntien ja stategisesti tärkeiden alueiden läheltä. Pitää olla rohkeutta kysyä miksi?- Anonyymi
Ei Sirpalla ole mitään tekemistä tämän saaren viranomaisoperation suhteen.
- Anonyymi
Muistakaa Stubb!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sirpalla ole mitään tekemistä tämän saaren viranomaisoperation suhteen.
Mutta osaltaan Sirpan toiminta ajoi meidät tähän tilanteeseen. Nainenhan saarnasi venäläisten vapaan kiinteistöjen osto-oikeuden puolesta koko uransa ajan. Ja jos joku arvosteli että ehkä ei ole ihan viisain idea niin sai kuulla olevan rasisti tai russofobi.
- Anonyymi
Sirpa on fiksu tyttö,näkee tulevaisuuteen,kyllä maailma muuttuu,,,,,sirpa tietää.
- Anonyymi
Koulutus taitaa hänellä olla askarteluohjaaja päihdehoidossa tai joku leikkikaluohjaaja. Politiikka pätevöittää SDP:ssä. Tytti Tuppurainen on toinen hyvä, neuvotteli Uniperin miljardien tappiot Fortumin lopulliseksi tappioksi. Kallista sosialismia.
- Anonyymi
Ja nyt Uniper mistä Tytti ja rantarock-Sanna luopuivat takoo hurjia voittoja.
- Anonyymi
Ketkä ja miks on hyväksyny suunnitelman lähettää tytti tuppurainen neuvottelemaan uniberin huippu lakimiesten/erikoisasiantuntojoiden muodostamaa ryhmää vastaa
- Anonyymi
Rinne ja Paatero joutuivat eroamaan ministerin viroistaan kun paasasivat ay-sontaa työajalla. Ei isänmaan asioita sillä tavalla hoideta.
- Anonyymi
Paatero, Tuppurainen, Marin... On siinä kallis kolmikko. Maanpetturit hoidetaan niskalaukauksella.
- Anonyymi
Paatero ja Rinne joutuivat eroamaan ministeripestistä, kun puhuivat ay-potaskaa. Ei sillä tavalla yhteisiä asioita hoideta. Ei SAK:n tavalla yhteisiä asioita hoideta. Lakot ovat moraalittomia, moraalittomien junailemia.
- Anonyymi
Miksi ylipäätään täällä Suomessa pitää myydä maat ja mannut vieraan vallan kansalle. Kun vastavuoroisesti et Venäjältä saa ostettua yhtään neliötä. Tai jos joskus olet siinä onnistunut voi Vanja hetkessä päättää takavarikosta.
- Anonyymi
Venäläiset ovat hankkineet kymmeniä kiinteistöjä Suomesta strategisten kohteiden läheltä – Jättilista paljastaa kriittiset sijainnit
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f106487e-35fd-4d83-bd6f-fecca1592897
Että kiitti vaan Paatero tästäkin! - Anonyymi
Niin hän oli isänmaallemme, todella vaarallinen vallan väärin käyttäjä.
- Anonyymi
Ei nää Kotkan vanhat äärivasemmistolaiset tykkää tämmöttisiä muistella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289