Muistattekos kun Sirpa Paatero (SDP)

Anonyymi-ap

puolusti venäläisten täysin vapaata kiinteistöjen ja maa-aluiden osto-oikeutta ja huusi rasismia! kaikille jotka kyseenalaistivat hänen mielipiteitään?

Tänäänkin uutisoitiin että puolustusministeri on estänyt kolme kiinteistökauppaa jotka liittyivät venäjän valtiollisiin toimijoihin ja järjestäytyneeseen rikollisuuteen.

Kuinkakohan monta strategisesti kriittistä aluetta on mennyt venäläisille toimijoille kiitos Paateron Sirpan kalteisten toimijoiden takia?

Onneksi ei ole enää ministeri tai muutenkaan vallankahvassa!

23

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan hämärästi tuon naisen, sekoili jotain postin kanssa ja pääministeri joutui eroamaan. Hänen ansiosta saatiin Velka Sanna m, joka tuhosi suomen talouden ja jätti uppoavan laivan ja lähti diivailemaan muualle. Niin ja se ministeri auto oli aina siinä jalkakäytävällä, jalankulkijoiden iloksi. Nythän hän ilmeisesti Te-keskuksen asiakas, etsien päihdetyön ohjaajan paikkaa?

• Anonyymi

Joo Paatero oli kans yks turhake eduskunnassa. P

• Anonyymi

Saattoipa ollakin, mutta yhtään parempi ei ole nykyinen Kotkan edustajakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattoipa ollakin, mutta yhtään parempi ei ole nykyinen Kotkan edustajakaan.

No nykyinen ei sentään tippunut vaan sai äänestäjiltään jatkopaikan, toisin kuin eräs ministerisrouva.

• Anonyymi

Demareita riittää...

• Anonyymi

Valitettavasti. Ja aina tunnuslauseena: Käsi aina toisen taskussa.

• Anonyymi

Ainakin äänestäjät muistivat kun istuva rouva ministeri tippui kauniisti eduskunnasta?

• Anonyymi

YLE: Venäläisoligarkki Igor Kesaevin omistamalla saarella Puumalassa käynnissä viranomaisoperaatio

Juuri näille Sirpa Paatero ja hänen kaltaisensa halusivat myydä vapaasti kiinteistöjä ja maata varuskuntien ja stategisesti tärkeiden alueiden läheltä. Pitää olla rohkeutta kysyä miksi?

• Anonyymi

Ei Sirpalla ole mitään tekemistä tämän saaren viranomaisoperation suhteen.

• Anonyymi

Muistakaa Stubb!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sirpalla ole mitään tekemistä tämän saaren viranomaisoperation suhteen.

Mutta osaltaan Sirpan toiminta ajoi meidät tähän tilanteeseen. Nainenhan saarnasi venäläisten vapaan kiinteistöjen osto-oikeuden puolesta koko uransa ajan. Ja jos joku arvosteli että ehkä ei ole ihan viisain idea niin sai kuulla olevan rasisti tai russofobi.

• Anonyymi

Sirpa on fiksu tyttö,näkee tulevaisuuteen,kyllä maailma muuttuu,,,,,sirpa tietää.

• Anonyymi

Koulutus taitaa hänellä olla askarteluohjaaja päihdehoidossa tai joku leikkikaluohjaaja. Politiikka pätevöittää SDP:ssä. Tytti Tuppurainen on toinen hyvä, neuvotteli Uniperin miljardien tappiot Fortumin lopulliseksi tappioksi. Kallista sosialismia.

• Anonyymi

Ja nyt Uniper mistä Tytti ja rantarock-Sanna luopuivat takoo hurjia voittoja.

• Anonyymi

Ketkä ja miks on hyväksyny suunnitelman lähettää tytti tuppurainen neuvottelemaan uniberin huippu lakimiesten/erikoisasiantuntojoiden muodostamaa ryhmää vastaa

• Anonyymi

Rinne ja Paatero joutuivat eroamaan ministerin viroistaan kun paasasivat ay-sontaa työajalla. Ei isänmaan asioita sillä tavalla hoideta.

• Anonyymi

Paatero, Tuppurainen, Marin... On siinä kallis kolmikko. Maanpetturit hoidetaan niskalaukauksella.

• Anonyymi

Paatero ja Rinne joutuivat eroamaan ministeripestistä, kun puhuivat ay-potaskaa. Ei sillä tavalla yhteisiä asioita hoideta. Ei SAK:n tavalla yhteisiä asioita hoideta. Lakot ovat moraalittomia, moraalittomien junailemia.

• Anonyymi

Miksi ylipäätään täällä Suomessa pitää myydä maat ja mannut vieraan vallan kansalle. Kun vastavuoroisesti et Venäjältä saa ostettua yhtään neliötä. Tai jos joskus olet siinä onnistunut voi Vanja hetkessä päättää takavarikosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin hän oli isänmaallemme, todella vaarallinen vallan väärin käyttäjä.

• Anonyymi

Ei nää Kotkan vanhat äärivasemmistolaiset tykkää tämmöttisiä muistella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe