Olen nuori nainen jonka tiukka pillu valuu valtoimenaan. Kerro mitä tekisit mun pimpille jos olisit täällä
Kuvaile mitä tekisit mulle
10
414
Vastaukset
- Anonyymi
Katselisin aluksi kun makaat alastomana sängyllä,levität sääresi ja vatkaat märkää pilluasi.
Seison sun edessä alasti ,paksu kyrpä pystyssä.
Voihkit kiimausena ja pyudöt mua nussimaan pikkulutkaa isolla kyrvälllä- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Olis herkku maistella pitkään valuvaa pimppaa
Nuolisin,näykkisin ja sormettaisin ja loppuun asti.
- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Spermaisin sen tietty.
- Anonyymi
Hyväilisin sun vartaloa ja etenkin pillua kihoittaen saa lisää jotta saisit orkun kun olet niin kiimaisena siinä. Ja ekan orkun jälkeen kysyn haluaisitko lisää orkkuja mun kielihoidolla ja tietenkin antaisit luvan .
Nuolisin ja näykkisin sun turvonnutta klittaa huulien välissä . Oma leukani olisi pillunesteissä ja samoin huuleni joten suutelisin sua jotta voit nauttia omista pillunmauista. Kullilla härnäisin sun pillunhuulia kiihoittavasti jolloin nostat lantiotasi yrittäen saada kullini sisääsi mutta ei vielä kun haluan kiusata sun kiimaa vielä... - Anonyymi
Kokeilisin varovasti pimpin kosteutta sormella jonka jälkeen raottaisin pillun huulia hellästi. Maistaisin kielellä mehujasi samalla sormea sisälle työntäen. Noin…. huokaiset ja pieni pimppi jännittyy lisää sormeni ympärille. Jatkan tätä kunnes anelet saatko tulla ja kun annan luvan pimppi jännittyy äärimmilleen…..pillu tiukentuu ja sykkii sormeni ympärillä ja valuu lakanat ihan märiksi. Iniset vaikka yrität olla hiljaa,et voi itsellesi mitään kun tuntuu niin hyvältä pimpissä.
- Anonyymi
Aah multa tulee ihan just… pimppi sykkii aah noin tulee iih aah tuntuu niin kiihottavalta pillussa
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810407Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174361Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323646Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1073054Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4362176Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771220Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145