Kuvaile mitä tekisit mulle

Anonyymi-ap

Olen nuori nainen jonka tiukka pillu valuu valtoimenaan. Kerro mitä tekisit mun pimpille jos olisit täällä

10

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katselisin aluksi kun makaat alastomana sängyllä,levität sääresi ja vatkaat märkää pilluasi.
      Seison sun edessä alasti ,paksu kyrpä pystyssä.

      Voihkit kiimausena ja pyudöt mua nussimaan pikkulutkaa isolla kyrvälllä

      • Tuo loppu kuulosti melko yööökiltä…


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Olis herkku maistella pitkään valuvaa pimppaa

    • Nuolisin,näykkisin ja sormettaisin ja loppuun asti.

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


    • Anonyymi

      Spermaisin sen tietty.

    • Anonyymi

      Hyväilisin sun vartaloa ja etenkin pillua kihoittaen saa lisää jotta saisit orkun kun olet niin kiimaisena siinä. Ja ekan orkun jälkeen kysyn haluaisitko lisää orkkuja mun kielihoidolla ja tietenkin antaisit luvan .
      Nuolisin ja näykkisin sun turvonnutta klittaa huulien välissä . Oma leukani olisi pillunesteissä ja samoin huuleni joten suutelisin sua jotta voit nauttia omista pillunmauista. Kullilla härnäisin sun pillunhuulia kiihoittavasti jolloin nostat lantiotasi yrittäen saada kullini sisääsi mutta ei vielä kun haluan kiusata sun kiimaa vielä...

    • Anonyymi

      Kokeilisin varovasti pimpin kosteutta sormella jonka jälkeen raottaisin pillun huulia hellästi. Maistaisin kielellä mehujasi samalla sormea sisälle työntäen. Noin…. huokaiset ja pieni pimppi jännittyy lisää sormeni ympärille. Jatkan tätä kunnes anelet saatko tulla ja kun annan luvan pimppi jännittyy äärimmilleen…..pillu tiukentuu ja sykkii sormeni ympärillä ja valuu lakanat ihan märiksi. Iniset vaikka yrität olla hiljaa,et voi itsellesi mitään kun tuntuu niin hyvältä pimpissä.

      • Anonyymi

        Aah multa tulee ihan just… pimppi sykkii aah noin tulee iih aah tuntuu niin kiihottavalta pillussa


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      120
      2924
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      53
      2227
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2171
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2084
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      191
      1546
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1372
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1309
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1133
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe