Pelottaako teitä ikinä

Anonyymi-ap

Että ihastustte tyttärenne poikaystävään. Siis apua, mä taidan olla 🥶 se kundi on joku parikymppinen ja en pysty pitämään mitään anopin illallista kun en saa silmiä irsti hänen käsivarsista

39

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä katon just salkkareita ja Eeva siellä teki sen tyttärelleen Nellalle kaksi kertaa että pani Nellan ihastuksia. Toinen oli pitkäaikainen poikaystävä jonka kanssa Nellan äidillä oli pitkäaikainen panosuhde Nellan selän takana ja toinen oli Nellan tuore tapailusuhde pettämisen julkitulon jälkeen tapahtuneen eron jälkeen ja taas Nellan äiti pani Nellan uutta miestä.

• Anonyymi

Ei tuu. Cmore on keksitty ;)

• Anonyymi

Tuota kutsutaan insestiksi. Mies ja nainen kun tulevat yhdeksi lihaksi parisuhteessa.

• Anonyymi

Yhdeksi lihaksi = ovat kuin yhtä sielua. Huomaan monesti kun itse puhun pariskuntien kanssa, niin he ovat vähän kuin yksi ja sama vaikka ovatkin kaksi persoonaa. Se yhdessäolo ja yhteentuleminen vaan nivoo ihmiset yhteen.

• Anonyymi

Tyttäreensä aloittaja onkin kajoamassa. Se on sen pojan kanssa yksi liha, yksi sielu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttäreensä aloittaja onkin kajoamassa. Se on sen pojan kanssa yksi liha, yksi sielu.

Pimeitä ootte. T. Ap
        Ei tässä mihkään tyttäreen omla kajoamssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...
        Ei ihminen pelkää sellaista tapahtuvan mitä ei tiedä vääräksi. Aloittaja pelkää ja siksi tietää että tuollainen insesti on väärin.

• Anonyymi

Ei pelota. En koskaan hankkinut lapsia.

• Anonyymi

Ei onneks tollasta tilannetta oo.
      Silti väitän että "läheisen" ex täällä on. ;)
      Ja eräs toinen "läheinen"... Anoina..

• Anonyymi

Eiköhän tuohonkin löydy pillerit.

• Anonyymi

Kai niitä käsivarsia katsoa saa. Tuskin se poika sen vuoksi sinua valitsee tyttärensä tilalle. Varmaan aika moni katsoo komeita miehiä.

• Anonyymi

Siis tyttäresi tilalle. Piti siis sanoa.

• Anonyymi

No mut kun pelkään et tyttöni huomaa miten kuolaan sitä poikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten kuolaa. Kai sinä nyt jonkin verran edes tytärtäsi kunnioitat ja haluat hänen parastaan? Eikö äidit yleensä pistä lapsensa tarpeet omiensa edelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei tyttäresi huomaa, niin hänen puolisonsa taatusti huomaa, ja saattaa kertoa sun tyttärellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten kuolaa. Kai sinä nyt jonkin verran edes tytärtäsi kunnioitat ja haluat hänen parastaan? Eikö äidit yleensä pistä lapsensa tarpeet omiensa edelle?

Pistää mutta toisaalta kun ei se tyttö täällä ilman minua olisi edes.. vaikea tilanne onko jollakin etuoikeus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistää mutta toisaalta kun ei se tyttö täällä ilman minua olisi edes.. vaikea tilanne onko jollakin etuoikeus

Koska sinä harrastit suojaamatonta seksiä vuosikymmeniä sitten, sinulla olisi muka jotenkin oikeus k ö y r i ä tyttäresi poikaystävää ja rikkoa perustavanlaatuisesti luottamus teidän välillä??

• VY

Ei kyllä pelota, kun en voisi edes kuvitella olevani jonkin parikymppisen jantterin kanssa. Ei löydy ehkä sellaista kerroksellisuutta mitä ihmisestä etsin..

• Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Ai että ihastut poikaan? Ok...

• Anonyymi kirjoitti:

Ai että ihastut poikaan? Ok...

En puhunut mitään itsestäni. Itse voisin ihastua pojan tyttökaveriin vastaavassa tilanteessa. Mutta sitä vaaraa ei ole, kun ei ole olemassa tyttökavereita pojilla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En puhunut mitään itsestäni. Itse voisin ihastua pojan tyttökaveriin vastaavassa tilanteessa. Mutta sitä vaaraa ei ole, kun ei ole olemassa tyttökavereita pojilla.

Voi vttu oikeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vttu oikeesti.

Juuri näin voi vu. Eikö noilla onnettomilla ole muita ihmisiä elämässä. Pitää rakkaan ihmisen kumppania kytätä. Hyi.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin voi vu. Eikö noilla onnettomilla ole muita ihmisiä elämässä. Pitää rakkaan ihmisen kumppania kytätä. Hyi.

Minä en kyttää ketään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ai kun sun pojasta tuntuis hyvältä kun veisit häneltä tyttöystävän vaan koska tykkäät teineistä. Ootpa itsekäs. hyi hitto.

• Anonyymi kirjoitti:

ai kun sun pojasta tuntuis hyvältä kun veisit häneltä tyttöystävän vaan koska tykkäät teineistä. Ootpa itsekäs. hyi hitto.

En minä mitään heiltä veisi. Ei parikymppiset tytöt tykkää minusta. Minusta ei tykkää enää kukaan nykyisin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä mitään heiltä veisi. Ei parikymppiset tytöt tykkää minusta. Minusta ei tykkää enää kukaan nykyisin.

No miksi haluisit sitten sun pojan tyttöystävän itsellesi kun tollanen idiootti ei osaa itse tutustua naisiin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mutta haluisit viedä

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi haluisit sitten sun pojan tyttöystävän itsellesi kun tollanen idiootti ei osaa itse tutustua naisiin.

Sanoin että voisin ihastua, teoriassa. Siitä on kuitenkin vielä pitkä matka mihinkään tekoihin. Kunhan vaan katsoisin että onpas upea. Mutta ei tällaista edes tapahdu, niin miksi vetää hernettä nokkaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluisit viedä

En minä toisen omaa voi viedä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En minä toisen omaa voi viedä.

justiin sanoit että voisit poikasi tyttöystävään ihastua. Vittu tutustu ite naisiin älkä ihastu koska toinen tuo sen sun nenän alle jotta voit katella tytön persettä salaa.

• Anonyymi kirjoitti:

justiin sanoit että voisit poikasi tyttöystävään ihastua. Vittu tutustu ite naisiin älkä ihastu koska toinen tuo sen sun nenän alle jotta voit katella tytön persettä salaa.

Kyllä perseitä voi salaa katsella aina. Se ei ole keltään pois.

• Luuletko, etteivät miehet katsele perseitä joka paikassa, missä vaan näkevät? Ja ihan iästä riippumatta.

• Anonyymi

Todella typerää tuollaiset. Pitäisit edes sisälläsi tuollaiset. Se on sinun tyttäresi!

• Anonyymi

Kyllä taas tietää keneltä aloitus, lopeta paska.

• Anonyymi

VY

No keneltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VY

No keneltä?

Luultavimmin aloittaja on trollipoika.

• Anonyymi

No nyt minä ymmärrän miksi se Johanna seurustelee Renny Harlinin kanssa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9574
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3040
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2821
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      60
      2621
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      200
      2042
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      104
      1944
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1883
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1440
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1276
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe