GENELEC SUOMESTA maailman suosituimmat kaiuttimet

Anonyymi-ap

Tiesitkö suomalainen Genelec on yksi maailman suosituin kaiuttimien valmistaja.
Myös seuraavalla musiikkivideolla näkyy Genelecit
BLANKO, ZABDIEL - Sirena
https://www.youtube.com/watch?v=Ky_aD5ovYV4

Liekö maksettua mainosta tai ei, mutta siinä missä Nokia lopulta epäonnistui on Genelec yksi maailman parhaista alallaan.

18

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä vielä jokupäivä olisi tilaa tuotekategoriassa kunnon vastamelukuulokkeillekin. Tosin sutta ei kokemukseni mukaan Genelec tule tekemään. Jos ei saada parasta tuskin tulee ikinä.

    • Anonyymi

      Jotkut luulevat merkkiä muunmaalaiseksi.

    • Anonyymi

      Toimii Iisalmessa, Pohjois-Savossa. Genelecin johtaja on iranilainen.

      • Anonyymi

        Siamäk Naghian. Martikainen löysi juuri oikean sivistyneen miehen johtamaan huipputeknologiayhtiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siamäk Naghian. Martikainen löysi juuri oikean sivistyneen miehen johtamaan huipputeknologiayhtiötä.

        Kiitos tiedosta...ei siis tarvitse ostaa noita kaiuttimia kun ei koskaan tiedä onko joku asentanut pommin kaiuttimen sisään...


      • Eikö se Olavi Räsänen ollutkaan riittävän innovatiivinen? OR-ämyreitä oli ennenvanhaan, en ole kyllä kuunnellut.


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Eikö se Olavi Räsänen ollutkaan riittävän innovatiivinen? OR-ämyreitä oli ennenvanhaan, en ole kyllä kuunnellut.

        Räsäsen rämisevät kaapit täysiä paskoja Radiotehnikoihin verrattuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Räsäsen rämisevät kaapit täysiä paskoja Radiotehnikoihin verrattuna.

        Jahas., siinä oli käynyt näin:
        _________________
        11.12.2014
        Uusi jakso suomalaisessa kaiutinhistoriassa

        Suomessa tehtiin pari päivää sitten kaiutinvalmistuksen historiaa, kun Olavi Räsänen Oy myi kaiutinliiketoimintansa Audioparts Finland Oy:lle. Kaupan myötä oikeudet OR-Loudspeakers- ja Chorus-tavaramerkkeihin siirtyivät Audioparts Finland Oy:lle.

        https://www.hifimaailma.fi/uutinen/uusi-jakso-suomalaisessa-kaiutinhistoriassa-6.108.12329.f8a0783118


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Jahas., siinä oli käynyt näin:
        _________________
        11.12.2014
        Uusi jakso suomalaisessa kaiutinhistoriassa

        Suomessa tehtiin pari päivää sitten kaiutinvalmistuksen historiaa, kun Olavi Räsänen Oy myi kaiutinliiketoimintansa Audioparts Finland Oy:lle. Kaupan myötä oikeudet OR-Loudspeakers- ja Chorus-tavaramerkkeihin siirtyivät Audioparts Finland Oy:lle.

        https://www.hifimaailma.fi/uutinen/uusi-jakso-suomalaisessa-kaiutinhistoriassa-6.108.12329.f8a0783118

        Minulla on ollut 30 vuotta OR:n kaapit.

        Räsänen on parempi uistimena.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jälleen osoitus että pääkaupunkiseudun ulkopuolella on huippuosaamista. Suomen teollisuustuotanto (joka on pohja suomalaisten korkealle elintasolle) tulee etupäässä muualta kuin pääkaupunkiseudulta.

    • Anonyymi

      Pelkkää paskaa verrattuna Radiotehnikan kajareihin.

      • Anonyymi

        😭🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pohjoisessa Savossa syntyneenä Genelec on kyllä tuttu juttu.
      Itselleni ei äänentoisto ole niin tärkeää että olisin oikeasti testannut.
      Ainoa muisto nyt on jostain -90-luvulta: Anetta Keys nimellä muuan nainen poseerasi
      seksikkäästi äänistudiossa, Genelecin kaiuttimet taustalla :)

    • Anonyymi

      Eivät sitten osanneet suomalaista nimeä keksiä?

      Noin paskalla mielikuvituksella ei osata tehdä mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Parhaiten soivat kaiuttimet mielestäni. On varmaan kuitenkin syytä olla mallia "vähän isommat" olohuoneeseen, eli vähintään G3 (G Three) kokoluokan kaiuttimet.

      Genelecin kaiuttimet eivät huonosti soivaa vahvistinta tai äänilähdettä pelasta, vaan kenties jopa päin vastoin. Pitää olla hyväntasoiset laitteet ennen kaiuttimia. Paskaa sisään, niin tulee paskaa ulos. Laadukas etuvahvistin, laadukas CD/Levysoitin-soitin jne. on oltava.

    • Anonyymi

      "Genelec työllistää Suomessa. Genelec Oy on suomalainen yritys, joka valmistaa äänentoistolaitteita, ja sen tuotanto ja suunnittelu sijaitsevat Suomessa. Yritys on perheomisteinen ja työllistää yli 280 henkeä. Genelecin tuotteista suurin osa viedään ulkomaille, mutta yhtiön kotimaisuusaste on edelleen yli 80 prosenttia."

      • Anonyymi

        "Genelec aloitti yt-neuvottelut
        Iisalmelainen kaiutinvalmistaja Genelec on aloittanut yt-neuvottelut. Talouskriisin takia myös Genelecin markkinatilanne on muuttunut."


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe