Jerry Lewikset näyttivät olevan tarjouksessa joten osti Tohtori Jerry ja mr Hyden jonka olen joskus aikojen alussa elokuvissa katsonut. Elokuva oli aivan kelvollinen aikaa kestänyt komedia, joten kävin hakemassa ALE-laarista loputkin Jerryt.
Jerry neropattina oli seuraavana katsomisvuorossa ja se ei ollut niin hyvä. Jerry ampui yli ja lopun ratkaisu heitti ehkä liian kovat voltit ja hahmon muutos oli liian suuri.
Jerry piccolona, Jerry Hollywoodissa, Jerry Tuhkimona ja Poliisin kauhu ovat vielä katsomatta.
Jos pitää yliampuvasta huumorista voi Jerry viehättää.
Jerry Lewis
2
484
Vastaukset
- psychoman99
mist ostit ne ? kun oli ale laaris:) mun mielestä ihán ok leffoja kun kattoo koska ne on tehty...
- P/S
Anttilan ALE-laarista löytyivät kappalehintaan 4,95€. En ole sen jälkeen nähnyt, taisivat loppua kun olivat niin halpoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159