Puhelinlangat laulaa

Anonyymi-ap

Miksi tämän Häikiön pitää huutaa falsetissa kaikenaikaa? Kyllä normaali puhekin menee nykyisistä YLE:n mikrofoneissa ja virtapiireissä ihan hyvin läpi. Joskus yöradiossakin meinasin menettää loppuyön unet tuollaisen takia. Eikö miehelle ole annettu mitään ohjeita moiseen kiljumiseen?

4

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yöradion puikoissa mies on ilmeisesti aivan avuton koska pitää kaiken aikaa
      hokea jotain puhelinnumeroa mihin kuuntelijan pitäisi lähettää apuviestejä.
      Jos ei juontaja itse keksi mitään sanottavaa niin miksi kuuntelijoiden pitäisi
      tulla siihen avuksi? Maksamme yleveroa ihan turhasta jo muutenkin, niin että
      eipä tee mieli enää sen päälle auttaa jotain jölisijää omassa hommassaan
      josta me kuuntelijat maksamme osuutemme hänen palkastaan.

• Anonyymi

Ai sekös se olikin, eli tuttu huutaja. Naamakirjassa on kumma tapa esitellä näitä toimittaja-juontajia vain etunimellä. Kun kuvasta ei tunnista ja alla lukee vain Paavo, mietin mikä ihme ukko tää ny on.
      Mutta tosiaan, kimeästi ja kireästi kailottaa. En tykkää.

• Anonyymi

Tyypillä näkyy olevan vaikeuksia elämässään ilmeisesti vähän joka alalla.

" Miksi liikenneympyrässä ihmiset ei tajua, että sieltä sivusta tulevalla on etuajo-oikeus, Häikiö lähes huutaa videolla."

Kortti pois ja autokouluun alkajaisiksi ja sitten lastentarhan opettajaksi, siellä saa kailottaa kimeästi niin että kakaratkin kuulee..

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5e60a338-7fa9-48e0-a2e4-82ff5fcff18f

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe