Väärät ilmiannot

Anonyymi-ap

En usko Severi Lahtisen raiskanneen ketään. Miksei uhri ja epäilty laiteta valheenpaljastustestiin?? Sillä koneella selviää kumpi valehtelee. Moni nainen tulee katumapäälle pettämisestä, kun tietää poikaystävän olevan tulossa. Näin keksitään perättömiä raiskausjuttuja, jottei tule ero poikaystävästä. Yksikin mies istui hiljattain vuoden tuomion. Syy keksitty raiskaus. Nainen onneksi tuli katumapäälle. Tunnusti keksineensä koko tarinan. No mies saa joku 80000e korvauksen. Se on pieni summa, kun lusi tuomion syyttömänä. Tämä nainen sai naurettavan tuomion. Vain ehdollista.

6

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruotsissa pitää olla moninkertainen näyttö mitä Suomessa. Pattersonkin surmasi Palmen v. 1986. Näyttö ei riittänyt tuomioon. Hovissa kumottiin. Tunnusti kaiken kuolinvuoteellaan. Oli kova äijä teki miljoonaomaisuuden lehtijutuillaan.

• Anonyymi

Istui Suomessa joku tuhopoltostakin syyttömänä. Sai kunnon korvaukset valtiolta. Samoin Auer tuomittiin syyttömänä seksuaalirikoksista. Saa valtiolta 2 miljoonaa puhtaana käteen. Summa aika pieni väärästä tuomiosta.

• Anonyymi

Entinen kiekkoilija Pikkaraisen tuomio muuttui hovissa ehdolliseksi. Parempi sekin, jos vielä syytön oli. Lauri Tähkän syyte kaatui. Varmasti oli syytön. Nais tuomari tuomitsi Tähkän, mies tuomari totesi syyttömäksi. Syytön jäi voimaan ja hyvä näin.

• Anonyymi

Suomessa hullua veronmaksajan kustannuksia lisätään mm. tällä typerältä uudella raiskauslailla, jonka takia syyttömiäkin joutuu istumaan. Kaikki miehet viekää nainen baarista kotiinne, jossa on kamerat ja kuuntelulaitteet näin on moni keksitty raiskaus pystytty toteamaan perättömäksi mikäli nainen keksii syytteen.

• Anonyymi

Eikös eräs Suomen kuuluisimmista liikemiehistäkin kokenut vastaavaa. Onneksi nauhoitti kiristyksen. Muuten olisi varmasti tuomittu. Ainakin, jos tuomarit olisi olleet naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe