Yle sensuroi kirjoituksia

Anonyymi-ap

Kumma tapa tämä nykyinen, kun Yle sensuroi kommenttien lähettäneitä omille artikkeleilleen. Ensin pyydetään osallistumaan keskusteluun ja sitten kun osallistuu, ei menekään kommentti läpi. Mikä moderointi siellä oikein toimii?
Eivät muista, että sananvapaus on sallittua ja asialliseen keskusteluun täytyy saada osallistua, en ole häirikkö. Eivätkä muista, että ovat MINUN palkkalistoilla nuo modetkin. Ovat näin toimineet jo useamman kerran, joten alkaa vaikuttaa että on tahallista.
Lopetetaan koko verkkosivujen ja uutisten kommenttiosio kun kerran ei se ole demokraattista kaikille. Eri töykeää!

38

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina yle on käyttänyt kyseenalaisia keinoja mielipidevaikuttamiseen vihervasemmiston ehdoilla.
      Onhan se helppo keskustella, kun puhutaan vain yhden ideologian suulla ja toinen puoli sensuroidaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­­m­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063078p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sellaista käsitettä kuin sananvapaus ei viherpunikkiaate tunne, meno suoraan pohjois-koreasta.

    • Anonyymi

      Tuttu juttu jo vuosien takaa. Jonkun nikkikin oli aikoinaan "sensuroitu" :D

    • Anonyymi

      Kyllä se moderointi ja ylen johto on oikeiston hallussa. Ihan sama, mitä mutisette vasemmisto vihassanne.

      Nyt pääsette kärsimään kunnolla oikeuspoliitistakin. Ehkäpä aivopestyilläkin vihdoin silmät aukeaa.

      • Anonyymi

        Ja että oikeisto sensuroi kommentteja joka tukee heitä. xD
        Näytä miten se on oikeiston hallussa? Muuten pelkkää vihervasuri ideologista p.ska puhetta.


      • Anonyymi

        Et siis muista enää,?


    • Anonyymi

      Laita kokeeksi tähän ketjuun täsmälleen se sama tekstisi, niin katsotaan onko sisältö tosiaan asiallista vai joutaako/joutuuko ehkä sensuuriin. Muuten ihan turhaa suunsoittoa.

      • Anonyymi

        Enhän minä enää muista mitä olen kirjoittanut.
        Ihan normijuttua, kannanottoa ja sellaista. Yleensä kommentoinnista on tykätty ja olen saanut kivaa palautettakin. Siksikin ihmettelin kun ei ja ei.


    • Anonyymi

      Miksi heidän pitäisi noudattaa mitään sananvapautta? Se on heidän tarjoama palvelu, ja he saavat tehdä sillä mitä haluavat.

      • Anonyymi

        Häh? Kerran itse itkevät demokratian puolesta, niin onhan se kumma että se ei yleä itseään koske. Tosin näinhän vihervasuri ideologia toimii. "Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon."
        Ja tuon palvelun maksamme me veronmaksajat ja siinäkin maksussa vihervasurit tunnettuina yhteiskunnan elätteinä ovat vain saamapuolella.
        Eli olet siis sitämieltä, että yle saa tehdä politikointia ja puhua vain oikeiston suulla kuten me oikeisto joka se rahoitetaankin? Jos vastaat ei oli höpinäsi tyhjää vihervasuri ideologia öyhötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Kerran itse itkevät demokratian puolesta, niin onhan se kumma että se ei yleä itseään koske. Tosin näinhän vihervasuri ideologia toimii. "Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon."
        Ja tuon palvelun maksamme me veronmaksajat ja siinäkin maksussa vihervasurit tunnettuina yhteiskunnan elätteinä ovat vain saamapuolella.
        Eli olet siis sitämieltä, että yle saa tehdä politikointia ja puhua vain oikeiston suulla kuten me oikeisto joka se rahoitetaankin? Jos vastaat ei oli höpinäsi tyhjää vihervasuri ideologia öyhötystä.

        Miten se vaikuttaa tähän asiaan että ylen toiminta kustannetaan valtion rahoista, ei mistään veronmaksajien rahoista?

        Ja edelleenkin tuo on ylen omistama palvelu, mihin he saavat ihan itse määritellä sääntönsä. Asialla ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa. Taidat taas olla näitä ihmisiä jotka luulevat että sananvapaus tarkoittaa sitä että saa sanoa mitä tahansa missä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vaikuttaa tähän asiaan että ylen toiminta kustannetaan valtion rahoista, ei mistään veronmaksajien rahoista?

        Ja edelleenkin tuo on ylen omistama palvelu, mihin he saavat ihan itse määritellä sääntönsä. Asialla ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa. Taidat taas olla näitä ihmisiä jotka luulevat että sananvapaus tarkoittaa sitä että saa sanoa mitä tahansa missä tahansa.

        Siis voi hyvänen aika!
        YLEn saamat ahat on VERONMAKSAJIEN RAHOJA.
        VALTION RAHAT = VERONMAKSAJIEN RAHOJA!Oletko oikeasti noin tyhmä vai leikitkö tyhmää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis voi hyvänen aika!
        YLEn saamat ahat on VERONMAKSAJIEN RAHOJA.
        VALTION RAHAT = VERONMAKSAJIEN RAHOJA!Oletko oikeasti noin tyhmä vai leikitkö tyhmää?

        Eivät ole, vaan ylen toiminta rahoitetaan valtion rahoista. Ymmärrän kyllä että te kommunistit olette koko ajan haalimassa muiden rahoja itsellenne.

        Jos ne olisivat veronmaksajien rahoja, niin miksi en voi mennä pankkiin nostamaan niitä?

        Eli valtion rahat eivät ole mitään veronmaksajien rahoja. Tämä kyllä opittiin jo peruskoulussa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, vaan ylen toiminta rahoitetaan valtion rahoista. Ymmärrän kyllä että te kommunistit olette koko ajan haalimassa muiden rahoja itsellenne.

        Jos ne olisivat veronmaksajien rahoja, niin miksi en voi mennä pankkiin nostamaan niitä?

        Eli valtion rahat eivät ole mitään veronmaksajien rahoja. Tämä kyllä opittiin jo peruskoulussa....

        Vain yhteiskunnan elättämä vihervasuri voi olla noin ristuksen tyhmä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yhteiskunnan elättämä vihervasuri voi olla noin ristuksen tyhmä kuin sinä.

        Ei tarvitse alkaa valehtelemaan ja heittäytyä lapselliseksi. Ei ole minun vika jos sinulla on näin huono yleissivistys, että luulet että valtion omistavat varat ovat jotain yhteisiä "veronmaksajien rahoja".

        Ymmärrän kyllä että te kommunistit haaveilette että näin olisi.


    • Anonyymi

      YLE on kommunismin jäänne. Kelpuuttaa vain kehukirjoitukset, tämä tuli huomattua jo huorahallituksen aikana.
      Sananvapaus on niille täysin tuntematon käsite.
      YLEn uutisointeihin ei kannata luottaa millään saralla ja IS on samaa luokkaa. Ennen Suomen media oli suht luotettava, enää ei. Vertaan P-Korean ns mediaan.

      • Anonyymi

        Jos sinulle tulee noin paha olo sinne kirjoittaessa, niin ei siellä kukaan pakota olemaan. Eikä heidän uutisiaan tarvitse lukea. lapselllista tuollainen typerä valittaminen.


    • Anonyymi

      Ylelle käy mielipiteet kunhan ne on vasemmistolaisia ja kommunistisia muut ovat heidän mielestään kouluttamattomia natseja yms. Yle on suomen suurimpia propagandalla vaikuttavia ja tietoa vääristäviä aivopesuloita. Areenassa on ihan hyviä sarjoja mutta mitään ns "tietopohjaista" en sieltä katso.

      • Anonyymi

        No ei heidän palvelujaan ole mikään pakko käyttää. Suomi on vapaa maa, ja saat ihan itse päättää mitä käytät tiedonhankintaan tai viihteen katsomiseen. Ihme itkua jälleen kerran.


    • Anonyymi

      Olen vassari ja jopa viher-. Olen puolustanut kommenteissani vähävaraisia, sodan jaloissa olevia, työttömiä ja asunnottomuutta olen pitänyt kansallisena häpeänä. Olen eläinsuojelija, aktiivi polittiikassakin, ja aina kurmootetun puolella. Olen nostanut keskusteluissa esiin ulosoton ja maksuhäiriöiden ongelmat yksittäiselle ihmiselle. Puolustan ja ajan vanhusväestön oikeuksia.
      Olen sivistynyt ja ikäihminen itsekin.
      Ja minut siis Ylen moderointi sensuroi. Miksi?

      • Anonyymi

        Luulevat sinua oikeistolaiseksi. Mikset sano noita kirjoittamiasi taikasanoja ylelle, koska se on vihervassarien, homojen, ituhippien yms roskasakin äänenkannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulevat sinua oikeistolaiseksi. Mikset sano noita kirjoittamiasi taikasanoja ylelle, koska se on vihervassarien, homojen, ituhippien yms roskasakin äänenkannattaja.

        "koska se on vihervassarien, homojen, ituhippien yms roskasakin äänenkannattaja."

        Ja mitä sitten vaikka olisi? Ihme lapsellista itkua typerästä asiasta. Voit ihan vapaasti olla käyttämättä ylen palveluja ja antaa niiden käyttää jotka sitä haluaa.


    • Anonyymi

      Siitä en juurikaan tiedä, mutta uutisointi alkaa olemaan 7 lehden tasoa.
      Me veronmaksajat maksetaan tästä kaikesta.

      • Anonyymi

        "Me veronmaksajat maksetaan tästä kaikesta."

        Ei todellakaan maksa. Etkö tiedä että Yle rahoitetaan valtion rahoista, ei veron maksajien? Tai onhan olemassa tietty yle vero, mutta se on pisara meressä, enkä usko että sinulla on niin isot tulot että sinun tarvitsee sitä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me veronmaksajat maksetaan tästä kaikesta."

        Ei todellakaan maksa. Etkö tiedä että Yle rahoitetaan valtion rahoista, ei veron maksajien? Tai onhan olemassa tietty yle vero, mutta se on pisara meressä, enkä usko että sinulla on niin isot tulot että sinun tarvitsee sitä maksaa.

        Mistä sinä kuvittelet valtion rahojen tulevan? Ihan Suomen Pankistako :) Rahhooko painetaan kun sitä tarvitaan, hehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä kuvittelet valtion rahojen tulevan? Ihan Suomen Pankistako :) Rahhooko painetaan kun sitä tarvitaan, hehe.

        Sitä tulee pääosin verotuloista. Mutta ei se edelleenkään tarkoita että ne olisivat mitään veronmaksajien rahoja. Tätä voi verrata siihen, että saat palkkaa töistäsi (tuloja), niin eivät ne ole mitään työnantajan rahoja enää sen jälkeen vaikka hän se on ne tienannut.

        Ihmettelen miten jotkut ovat näin pihalla siitä miten yhteiskunta toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tulee pääosin verotuloista. Mutta ei se edelleenkään tarkoita että ne olisivat mitään veronmaksajien rahoja. Tätä voi verrata siihen, että saat palkkaa töistäsi (tuloja), niin eivät ne ole mitään työnantajan rahoja enää sen jälkeen vaikka hän se on ne tienannut.

        Ihmettelen miten jotkut ovat näin pihalla siitä miten yhteiskunta toimii.

        Vain vihervasuri voi olla noin tyhmä ja täys idiootti kuin sinä olet kommentteinesi. Annas kun arvaan olet myös sitä mieltä, että metsästyskin pitäisi kieltää ainakin petojen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vihervasuri voi olla noin tyhmä ja täys idiootti kuin sinä olet kommentteinesi. Annas kun arvaan olet myös sitä mieltä, että metsästyskin pitäisi kieltää ainakin petojen?

        En kyllä puhuisi tyhmästä mitään kun katsoo sinun käyttäytymistä kun jäit kiinni tietämättömyydestä.

        Ja harrastan itse metsästystä, joten jäit taas kiinni valehtelusta.

        Miksi möykkäät minulle, kun sinähän se näytät olevan täysin pihalla siitä miten yhteiskunta toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä puhuisi tyhmästä mitään kun katsoo sinun käyttäytymistä kun jäit kiinni tietämättömyydestä.

        Ja harrastan itse metsästystä, joten jäit taas kiinni valehtelusta.

        Miksi möykkäät minulle, kun sinähän se näytät olevan täysin pihalla siitä miten yhteiskunta toimii?

        Mistä tietämättömyydestä? Näytä sellainen kohta kommentissani? Vihreä tai vasuri ei metsästä joten valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tietämättömyydestä? Näytä sellainen kohta kommentissani? Vihreä tai vasuri ei metsästä joten valehtelet.

        Siitä että et edes tiedä miten valtion talous toimii. Etkä siitä miten yle rahoitetaan valtion rahoista, ei mistään "veronmaksajien rahoista".

        Yrität peitellä tätä tuolla sinun lapsellisella käytöksellä. Yritätkö muuten ärsyttää tuolla typerällä herjaamisella ja valehtelulla? Se saa sinut vain näyttämään vielä typerämmältä.

        Ja itse asiassa harrastan ampumista ainakin kaksi kertaa kuussa. Uskallatko lähteä joskus mukaan? Pääset ampumaan vaikka ak47 lla. Jos joku tällä kertaa on muistanut ostaa ammuksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me veronmaksajat maksetaan tästä kaikesta."

        Ei todellakaan maksa. Etkö tiedä että Yle rahoitetaan valtion rahoista, ei veron maksajien? Tai onhan olemassa tietty yle vero, mutta se on pisara meressä, enkä usko että sinulla on niin isot tulot että sinun tarvitsee sitä maksaa.

        Tyypillinen vähä-älyisen punikin kommentti. Raha tulee seinästä ja valtion varat taivaasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen vähä-älyisen punikin kommentti. Raha tulee seinästä ja valtion varat taivaasta?

        No kerro mitä tuossa oli väärin? En missään ole väittänyt että valtion tulot tulisivat "seinästä" tai "taivaasta". Nuo ovat taas sinun ihan omia valeita ja osoittaa vain kuinka pihalla olet tästä asiasta.

        Mitä lulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla herjaamisella ja valehtelulla? Nyt ne saavat sinut näyttämään aika idiootilla. Opettelisit edes alkeelliset käytöstavat, niin joku voisi jopa ottaa sinut tosissaan.


    • Anonyymi

      "...ei tietokone tapletti toimi, jos tosissaan yrität kaikin voimin täytyy motivaatio olla luontohampaiden terveys ei siihen yllä lääkäreiden kansanterveys venäjä hyökkäsi rajavartioiden parhaimpaan kahvihetkeen ²⁴ ² ²⁰²² ei sitä ymmärrä volodymur zelenskyn some hyökkäämmekö ukrainan parlamenttiin paljon ruokaa syötettäisiin moneen panttivankiin "volle" villi nyt rauhantahdolle anna pyhä killi

    • Anonyymi

      Palataan alkuperäiseen aiheeseen.
      Miksi Yle ei anna keskustelijoille tilaa ja oikeutta osallistua kommentointiin? Mitä Yle pelkää? Jos naamakirjassa olisi sama meno, ei siellä syntyisi mitään virkeää mielipiteen vaihtoa vain samanmielisten kanssa. Esimerkiksi Hesari ei sensuroi kommentointia, vaan antaa lukijoiden keskustella vapaasti. Niitä ketjuja okin mielenkiintoista seurata.

    • Anonyymi

      Kannattaa Ylen tiedottaa että pelkkä teräväpiirtoboxin osto riittää ei tarvitse uutta töllöä 150 000 taloutta!

      Tallentava niin ei mene vapaa aika hukkaan uusintojen takia.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi? Eihän noita bokseja ole enää edes markkinoilla.


    • Anonyymi

      Tänään 2.5.24 Ylen johto keskustelee taas sananvapaudesta.
      Taitaa olla koiran kalahdus-efekti, koska nimenomaan Ylen modet rajoittavat sanavapautta uutisten kommentoinnissa. Olen saanut itsekin tämän kokea jo useamman kerran, yleensä kesken keskustelun tulee yhtäkkiä "banni", vaikka mitään epäasiallisuutta ei ole ollut. Kun kyselen, että miksi en pääse enää läpi, saan vastauksen: olen epäasiallinen!
      Ei. Ei näin Yle.

      Poistin tunnuksen jälleen kerran ja mietin, josko tekisin valituksen tasa-arvoasiamiehelle. Yle toimii ikärasistisiesti, koska senoioriväki ei saa enää antaa mielipidettä. Yllättävää valtion laitoksen kohdalla, vaikkei poikkuksellista.
      Eutanasiapillereitä alkavat kohta jaella kaiketi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe