Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ankara vanhempi

Anonyymi-ap

Ystäväni on hauras ja kokenut kaikkea. Ollut ajoittain .mt hoidossa. Jopa töissä. Hän on kristitty ja perheen pää kuten sanoo. Koville ottaakin kun vaimon pakko käydä töissä. Vaimonhan tulisi olla kotirva. Huolta aiheuttaa kolmen lapsen tiukka kasvatus ja kuri VT tyyliin. Tämä toimi kun pojat olivat pieniä ja. nyt nousevat jo isukkia vastaan.

Joku sukulainen oli tehnyt lasun. Ystäväni pyytää minua mukaan neuvotteluun. Mitä teen.

19

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna perheen hoitaa omat virheensä. Isukki pistää sanat suuhusi. Kuitenkin pitää toimia lasten hyväksi.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ystävä odottaa että kehut häntä.

    • Lapset pitää ainakin pelastaa mokomasta perhehelvetistä.

    • Anonyymi

      Se mitä voisit tehdä on että lopetat kaikenlaisten kristinuskon vastaisten tarinoiden sepittelyn. Tällainen rassaa psyykettäsi ja tulee hetki jolloin psyyke ei enää kestä. Nyt olemme kannaltasi elämän ja kuoleman kysymysten edessä.

      • Anonyymi

        Se on totta. Kristinuskon vastaisia sepustuksia ei tarvita koska asianomaiset osaavat huolehtia oman vastaisuudessa esiin tuomisesta mainiosti itsekkin!


    • Anonyymi

      Aloittaja: älä hylkää noita lapsia, vaan kerro lasulle kaikki mitä asiasta tiedät. Olet omalta osaltasi vastuussa heistä ja heidän turvallisuudestaan. Jos et auta heitä asiassa, tuo ainoastaan vahvistaa rikollista toimintaa, antaa viestin rikollisille, että heillä on lupa kaikkeen, jopa tuhota pienen lapsen koko alkava elämä. Nuo lapset taas jäävät kokemaan omien ihmisoikeuksiensa polkemista, eivätkä unohda.

      Lapsiin kohdistettu rikollisuus on anteeksiantamaton teko, joka jättää sen uhreihin pysyvät traumat.

      Minut itseni hylättiin, kukaan ei auttanut, tukenut minua lapsena ja nuorena, jolloin koin rankkaa väkivaltaa. Ne, jotka tiesivät, mutta eivät auttaneet, joutuvat kerran tilille siitä.

      Älä välitä vaikka seurakuntalaisesi kävisivät kimppuusi: "olet veljien syyttäjä!", kuten itseänikin vastaan jatkuvasti hyökätään ja pilkataan, esim. tällä foorumilla. ("Kukas se taas siinä...") Itse kohtaamani henkilöt eivät olleet minkäänlaisia, aitoja kristittyjä, keidenkään aitojen kristittyjen hengellisiä veljiä tai sisaria ja heitä olisi pitänyt syyttää jo vuosikymmeniä sitten. Mutta helluntailaiset sulkivat silmänsä. Eivät auttaneet.

      Nyt nuo teot pysyvät aina heidän, itse tekijöiden, kuten heidän tukijoidensakin silmien edessä. Vieläpä koko iankaikkisuutensa heidän on ne pakko nähdä. Kuten heidän uhrinsa näkivät ne koko elämänsä ajan, ilman, että yksikään helluntai-"uskova" olisi ollut uhrien tukena.

      Matt. 18: 1-7
      1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
      2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
      3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
      4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
      5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
      6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

      Matt. 25: 31-46
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.

      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

      Jaakob 4: 17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

      • Anonyymi

        Tällähän nyt perheen tilanne ja maailma paranikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällähän nyt perheen tilanne ja maailma paranikin.

        Lisäystä - eikö voisi jättää nuo pitkät raamattutekstit kopioimatra, ja viitata niihin koodein, jos haluaa, eikä tyrmätä omia sanoja niillä?


      • Valitettavasti se on niin että pienet uskonlahkot tarjoavat loistavan suojan kaikenlaiselle lasten pahoinpitelylle ja jopa hyväksikäytölle. Aikuisella täytyy olla kuitenkin vastuullisuutta niin paljon että jos saa tietää jotain lasta kohdeltavan huonosti tai että perheessä on päihdeongelmaa tjms. niin siitä on tehtävä ilmoitus. Käsittääkseni tuon voi tehdä jopa tänä päivänä nimettömänä ja eihän ilmoituksen tekeminen vielä tarkoita muuta kuin että lastensuojelu tarkastaa asioiden tilan.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Valitettavasti se on niin että pienet uskonlahkot tarjoavat loistavan suojan kaikenlaiselle lasten pahoinpitelylle ja jopa hyväksikäytölle. Aikuisella täytyy olla kuitenkin vastuullisuutta niin paljon että jos saa tietää jotain lasta kohdeltavan huonosti tai että perheessä on päihdeongelmaa tjms. niin siitä on tehtävä ilmoitus. Käsittääkseni tuon voi tehdä jopa tänä päivänä nimettömänä ja eihän ilmoituksen tekeminen vielä tarkoita muuta kuin että lastensuojelu tarkastaa asioiden tilan.

        Montako rikosilmoitusta olet tehnyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako rikosilmoitusta olet tehnyt?

        Elämäni aikana 4 tosin niistä ei yksikään liittynyt ketjun aiheeseen.
        Lastensuojelu ilmoituksia olen tehnyt 6 ja kaikki ihan omalla nimelläni.
        Kolmea miestä olen myös lyönyt turpaan siksi että ovat surkeita luusereita jotka pahoinpitelevät perhettään.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Elämäni aikana 4 tosin niistä ei yksikään liittynyt ketjun aiheeseen.
        Lastensuojelu ilmoituksia olen tehnyt 6 ja kaikki ihan omalla nimelläni.
        Kolmea miestä olen myös lyönyt turpaan siksi että ovat surkeita luusereita jotka pahoinpitelevät perhettään.

        Unohdit sanoa, että olet saanut turpaasi 15 kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit sanoa, että olet saanut turpaasi 15 kertaa.

        Ei suinkaan. Kerran olen saanut mutta se tapahtui silloin nuorena miehenä ja olin nauttinut liikaa "voimajuomaa"


    • Anonyymi

      Lopeta typerä trollauksesi!

    • Anonyymi

      Ap jatkaa. Tämä ei ole trollausta eikä syyte tiukkisuskoville. Tosiasia on että perheen isän synnyinperhe on huolissaan poikansa perheen lapsista ja tehnyt lasun. Perheenisä on ollut hoidettavana vuosia päänsä takia ja omaksui VTllisen uskon haaran missä Jumala lähettää miehen kautta viestejä. Vaimo ja lapset ovat miehen alla. Vaimo käy töissä kun mies ei kykene. Tilanne on hankala myös viranonsisille. Ja tutuille.

      Näyttää että monilla ääriuskovilla vippaa päästä.

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Provoilu kannattaisi tosiaan lopettaa.

    • Mikäli tuo pitää paikkaansa kyllähän tuo isä tarvitsee tukea. Ruumiillinen kuritus ei ole enää tätä päivää.
      Kyllähän siihen jotenkin pitäisi puuttua. Jos hän on pyytänyt sinua mukaan, kai sinä ystävänä nyt menet.

    • Anonyymi

      Uskonnon uhreista ry apu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe