Rauhanpuolustajat ry ja Vasemmistoliitto "rauhan" asialla

Anonyymi-ap

Huomasin että Rauhanpuolustajat ry oli yksi lauantaisen Palestiina-mielenosoituksen järjestäjistä joten ihan mielenkiinnosta katsoin yhdistyksen sivuilta mitä vastaan ja minkä puolesta mieltä osoitetaan...

“...Mielenosoituksessa vaaditaan välitöntä tulitaukoa ja humanitaarisen avun toimittamista Gazaan. Suomea vedotaan myös lopettamaan osallisuutensa Israelin sotarikoksiin vaatimuksilla lopettaa asekauppa Israelin kanssa ja laittomien siirtokuntatuotteiden maahantuonti...Mielenosoittajat kunnioittavat tuhansia Israelin armeijan väkivallan ja saarron vuoksi kuolleita siviiliuhreja kukkasin ja kynttilöin Senaatintorilla...Rauhanomainen mielenosoitus järjestetään Israelin kaksi viikkoa kestäneiden pommitusten jälkeen, jotka ovat kohdistuneet myös siviilikohteisiin kuten kouluihin ja sairaaloihin...”

Nämä kovasti rauhaa puolustavat Vasemmistoliiton edustajat ja maahanmuuttajat unohtivat vaan mainita sen pikkuseikan että koko tämä pommituskampanja on tulosta siitä että Hamas-terroristit (Hamas on muuten Gazalaisten vaaleissa voittoon valitsema järjestö) hyökkäsivät kaksi viikkoa sitten varhain aamulla Gazasta Israelin puolelle, tappoivat 1100 siviiliä ja 300 sotilasta. Raiskasivat naisia, katkoivat päitä vauvoilta, polttivat lapsia ja vanhuksia elävältä jne. (videoita on nähtävillä Hamas järjestön telegram sivuilla). Noihan nyt ovat vaan syitä Israelin politiikasta...suuttuuhan sitä nyt rauhallinen Islamin rauhanuskonnonkin edustaja...

Että semmoisia ’rauhanpuolustajia“ meillä...

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, kumma juttu että Israel vetäytyi Gazasta jo 2005, 2007 Gazalaiset valitsivat vaaleilla Hamas terroristijärjestön valtaa, ja he sitten alkoivat tulittamaan Israelia reketeilla ja kranaatinheittimillä. Tulitus on jatkunut vuosikausia ja ainoastaan se että Israelilla on hyvät raketintorjuntajärjestelmät ja kodeissa pommisuojahuoneet, on estänyt sen ettei tuhansia israelilaisia ole kuollut rakettitulessa. Israel on aina sitten vastannut rakettituleen ilmahyökkäyksillä, mutta Israel on yleensä varoittanut siviiliväestöä Gazassa ennenkuin on pommittanut rakennusta.

Ja väite että Israel pitää Gazaa täyssaarrossa ja Gaza on “maailman suurin avovankila” on vale. Gazalla on myös maaraja Egyptin kanssa mutta Egyptikään ei ole halukas avaamaan rajaansa Gazalaisille. Samoin, Gaza ja siten myös Hamas on saanut suurimman osan juomavedestään, sähköstään ja vastaavista Israelista ja kymmenettuhannet Gazalaiset ovat käyneet töissä Israelissa. Kuinka moni maa käyttäytyisi samalla lailla vihollistensa kanssa?

Valitettavasti Hamas ja nämä Suomenkin Palestiinalaisjärjestöt vaativat vapaata Palestiinaa joelta merelle eli Jordan-joelta Välimerelle. Se tarkoittaa että Israel katoaisi kartalta enkä usko että se tulee tapahtumaan. Joten, Hamas ja Gazan asukkaat saavat nyt Israelilta vain sitä mitä tilasivat!

• Anonyymi

Ottivat myös noin 200 panttivankia Gaazaan. Joukossa vauvoja, vanhuksia, haavoittuneita jne.

• Anonyymi

Israelilla on koko ajan vankiloissa tuhansittain apartheidia vastustavia ja sellaisia, joiden talot ollaan juuri jyräämässä. Eivät muuten ole kovin hellämielisiä "ihmiseläimiksi" idf komentajan julistamille.

• Anonyymi

Netanyahu oli ongelmissa kun sadattuhannet israelilaiset protestoivat kaduilla että korruptiotyranni eroaisi. Antoi hamasin rauhassa hyökätä että pääsee kunnolla etniseen puhdistamiseen. Israelilaisten enemmistön mielestä Bibi on vastuussa sodasta.

Hamasin tuki ja rahoitti kasvuun israel. Tavoitteena oli kaataa PLO. Moni viranomainen israelissa katunut jälkeenpäin.

Israelin siirtolaisten tavallinen toimintatapa on se, että menevät hakkaamaan palestiinalaisia ja kivittävät kouluun meneviä lapsia. Heitä tukevat sotilaat tulevat pidättämään muutamia ja hakkaavat lisää vankilassa. Kun asukkaat on sopivan vähissä siirtokuntalaiset sytyttävät talot tuleen ja jyräävät lopuksi talot puskutraktorilla. Palestiinalaiset siirtetään leiriin. Sen jälkeen siirtokuntalaiset rakentavat uudet "puhtaat" talot.

Sama rikollinen touhu on jatkunut vuosikymmenet. Palestiinalaisten alueet alkavat olla hyvin vähissä. Miljoonat on ajettu leireihin. Rasistisen apartheid kansanmurhakoneiston voitto alkaa olla täydellinen. Netanyahun final solution on ajaa kaksi miljoonaa gazalaista siinain autiomaahan. Egypti vain on vastustanut.

• Anonyymi

Mistä lienet kuullut tuollaista potaskaa...Israelin armeija jahtaa noita kiihkoilevia siirtokuntien uskonnollisia juutalaisia pitkin mäkiä, ja nämä taas yleensä ruikuttavat että armeija on palestiinalaisten puolella. Nämä siirtokuntien juutalaiset pistetään linnaan ihan yhtä lailla kuin arabitkin jos esim. murhaavat arabin. Esim. yksi siirtokuntalainen heitti polttopullon palestiinalaisten taloon ja neljä palestiinalaista kuoli. Tyyppi sai neljä elinkautista ja täällä se tarkoittaa että istuu loppuikänsä linnassa.

Eli älä kirjoittele asioista mistä et mitään tiedä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe