Olen keskustellut vaimoni kanssa suhteemme avaamisesta toisen parin ja/tai miehen kanssa. Toivoisin käytännön vinkkejä, kuinka olette aloittaneet, esim. mistä olette löytäneet seksiseuraa ja onko teillä positiivisia kokemuksia nettisivustoista?
Aloitteleva pari
16
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Seksitrehvit sivustolta löysimme pari ensimmäistä miestä vaimolle eka teki hierontaa kotona. Hierotin ensin itseni teki työkseen juteltiin samalla mistä vaimo tykkää , lähdin itse kaupungille kun vaimon vuoro. Hieroi vaimon ja nussi kunnolla vaimo tykkäs, siitä lähti meidän harrastus.
- Anonyymi
Niin ja tuonkin sä voit tietää vain itsestäsi.
- Anonyymi
Aloittakaahan vaikka siitä, että teette ilmoituksen tuonne treffien puolelle ja kerrotte selkeästi, että mitä ja minkälaista seuraa olette hakemassa...
Joudutte kyllä varmaan aikas monta pösilön vastausta ensin läpikäymään kunnes löydätte sen helmen vastauksien joukosta mutta uskoisin että mahdollista se on ;)- Anonyymi
Kyllä mekin juteltiin useemman kanssa, haluttiin varattu mies. Toisen miehen vaimo tapasi nesteellä ennen nummelaa en halunnut puuttua valintaan. Nuorempi joka vei jalat alta vaimolta myöhemmin sänkyssä.
- Anonyymi
Joopasen joo ethän sä muuksi voi muuttua. Voisisit sinäkin vajakki hupiukkko jo delaa.
- Anonyymi
Kannattaa varoa kun ei tiedä minkälaisen miehen sieltä saa.
Me luettiin paljon näitä seksipalstoja ja päätettiin kokeilla ja otimme yhteyttä yhteen 47v mieheen vaimo 23v.
Mies tuli sovitusti jaa istuttiin ja juteltiin ja kaikki meni hyvin mutta sängyssä?
Mies sai panna vaimoani ja pantiin kahdesti molemmat, ja lähdin keittämään kahvia ja kun tulin takaisin mies oli panemassa vaimoa.
Kahvilla käytiin ja mies lähti viemään vaimoa sänkyyn ja pani tosi pitkään.
Kysyin vaimoltani jos meidän pitäisi ajaa mies pois, vaimoni sääli miestä kun oli niin myöhä ja mies sai jäädä.
En saanut nukuttua eikä vaimoni kun mies oli jatkuvasti panemassa.
Aamulla (lauantaina) puhuttiin miehen kotiin menosta vaimon kanssa.
Vaimo ei halunnut heittää miestä ulos kun hänen matkalippu oli sunnuntai illaksi.
Jouduin katselemaan perjantai illasta sunnuntai yöhön kun vieraamme pani vaimoa, vaimon mielestä emme voineet pistää vastaan kun olimme itse kutsuneet hänet vaimoa panemaan.
Olkaa varovaisia kun ei tiedä minkälaisen miehen sieltä saa.
Minä en enää haluaisi kokeilla kolmen kimppaa mutta vaimo haluaisi vielä kokeilla.- Anonyymi
Jos ei tykkää kun vieras panee vaimoa niin ei kannata alkaa kolmenkimppaa harrastamaan.
Miehet yleensä panee melko paljon kun saavat toisen miehen vaimoa panna. - Anonyymi
Eikö se ollu tarkoitus että vaimosi nussitaan?
- Anonyymi
Yhteiset pelisäännöt pitää sopia ja niitä pitää myös kunnioittaa... mitä ilmeisemmin tämä teidän löytönne ei niitä sääntöjä kunnioittanut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tykkää kun vieras panee vaimoa niin ei kannata alkaa kolmenkimppaa harrastamaan.
Miehet yleensä panee melko paljon kun saavat toisen miehen vaimoa panna.Mekin mietimme aluksi kummin, päädyimme ei kolmistaan ekalla kerralla. Tämä idea hieroja kotia molempii hieroo, vaimolle turvallinen kun hieronnassa kävi muutenkin. Tietysti oli valmis ja tiedosti tämä hieroja tulee hieronnan päätteeksi nussimaan hänet. Juttelin miehen kanssa jälki käteen, kertoi oli pakko jättää kesken hieronta kun vaimo niin kiimassa. Siirtyivät sänkyyn jossa kyrpä jatkoi hinkkausta kiimasessa pillussa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiset pelisäännöt pitää sopia ja niitä pitää myös kunnioittaa... mitä ilmeisemmin tämä teidän löytönne ei niitä sääntöjä kunnioittanut...
Me ei tajuttu laatia mitään sääntöjä
Ajattelin miehen kuitenkin panevan kohtuudella vaimoa mutta ei vaan pani usein ja pitkään vaimoa joka oli ihan poikki.
Minua kävi vaimoni tilanne sääliksi kun joutui antamaan niin paljon miehen panna häntä kun toinen oli koko ajan kinuamassa vaimon pillua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin miehen kuitenkin panevan kohtuudella vaimoa mutta ei vaan pani usein ja pitkään vaimoa joka oli ihan poikki.
Minua kävi vaimoni tilanne sääliksi kun joutui antamaan niin paljon miehen panna häntä kun toinen oli koko ajan kinuamassa vaimon pillua.Ehkäpä ei kannattaisi lähteä leikkimään jos ei osaa tai tajua pelisääntöjä laatia...
No, kukin kait tavallaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kävi vaimoni tilanne sääliksi kun joutui antamaan niin paljon miehen panna häntä kun toinen oli koko ajan kinuamassa vaimon pillua.Eihän siinä ongelmaa nainenhan voi nukkuakin kun paikat auki mies pystyy nussii kyljellään naista ja nauttii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä ongelmaa nainenhan voi nukkuakin kun paikat auki mies pystyy nussii kyljellään naista ja nauttii.
Katos saakeli sentään itse pirihoron ulosanti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos saakeli sentään itse pirihoron ulosanti
Katos tuotahan pirihoro jankutat ittestäs kaiken aikaa. Eikö ole tullut mieleen mennä katkolle.
- Anonyymi
Sääntöjä saa laatia niin paljon kun haluaa, mutta todellisuudessa niiden lunastaminen ja vaatiminen on eri asia.
Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915