Veikkaus: Gazan valtaus alkaa huomenna klo 0.05 Helsingin aikaa!

Teinpähän veikkauksen. Kommentoin huomenna, että alettiinko terroristeja poistamaan veikkaukseni mukaisesti.

14

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko jotta tuloo ollenkaa...olisi tullu jo.

      • Olet johdossa toistaiseksi.


    • Anonyymi

      1 katsotaan x odotetaan 2 hyökkäys

    • Anonyymi

      Pystytäänköhän terroristien maanalaiset tunnelit ja komentokeskukset täyttämään tainnutuskaasulla?
      Kaasunaamarikommando sitten käy ampumassa terroristit ja vapauttamassa panttivangit.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että on parempiakin tainnutuskaasuja kuin mitä Moskovassa käytettiin terroristien kaappaamassa teatterissa, kun panttivangitkin kuolivat.

        Ainakin tunneliston ilmanvaihtojärjestelmä tulisi tuntea. Jos tuuletusputket ovat erillisiä pystyputkia, niin niiden löytäminen ja käyttäminen voisi tuottaa tulosta. Sehän on melko selvää, että jotenkin se ilma on siellä ajan kanssa vaihdettava, mutta se tunneliputki itse voinee toimia myös tuuletusputkena. Silloin saattaa olla, että jos putkenosa suljetaan turvallisuussyistä, oletetaan sen sisään jääneen ilman riittävän. Rittäähän se, mutta ei loputtomiin, jos ihmisiä on samassa suljetussa putken osassa.


    • Kello kohta 7.30, eikä missään näy valtausuutisia, ettei se nyt alkanut ainakaan 0.05 tänään.
      Ajattelin niin, että kun sapatti on ohi, Israel aloittaa valtaamisen. Nimellisestihän Gaza on ollut koko ajan miehitetty, muttei siellä ole miehitysjoukkoja, eli Israelin armeijaa, läsnä.
      No, aamunkoittohan se voisi tietenkin olla vielä yksi mahdollinen hetki valtaamisen aloitukselle...

      • Ilta saa, mutta Israel ei. Uutisoitiin toki, että on valmisteluja tehty, mutta...ja xsättimessä Hamas-tyypit kehuivat järjestäneensä väijytyksen Israelin joukoille Gazan rajalla... No, ei tämä ollut 1. väärin mennyt veikkaukseni, että enköhän tästä toivu.


    • Anonyymi

      "...nöyrää oli lukea uhrien rauhanomaiset pyrkimykset tilanteen rauhoittamiseksi hamaspuoluetta ei enää ole, koska otti iranin raketteja ja käytti aseita ei myöskään ole enää israelia he katsovat oikeudekseen murhata kaikki ihmiset jo kuudenpäivän sodasta alkaen kaikki vain ekypiläisiä vastaan alkuperäinen riita oli venepoijut nyt ylpeys

    • Anonyymi

      Israel on ryöstänyt palestiinalaisten maata, joten he käyvät oikeutettua puolustussotaa.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti rasistinen apartheid-valtio jatkaa Gazan terroripommitusta ja nälkään ja janoon näännyttämistä vielä pitkään. Tavoitteena ajaa IDF komentajan ihmiseläimiksi toteamat Siinain erämaahan. Egypti vain hannaa vastaan.

      Israel loi hamasin ja tuki ja rahoitti sitä PLOn tuhoamiseksi. Se onnistuikin.

      Netanyahu saarnasi Yitzhan Rabinin tappamiseksi. Näin kävi ja kahden valtion suunnitelma haudattiin samalla.

      Extremisti netanyahu oli hätää kärsimässä kun sadattuhannet israelilaiset marssivat kaduilla protestoiden häntä vastaan. Oli helppoa sulkea silmät hamasin valmisteluilta ja antaa heidän hyökätä. Nyt sota-aikana ei protestimarsseja tietenkään ole.

    • Anonyymi

      No ei alettu ei. Persiilleen meni veikkauksesi.

    • Näyttäisi, että noin viikko siinä vielä meni, ennen kuin Israel tunkeutui Gazaan. Viittaa siihenkin, ettei Hamasia pidetä Isrealissa ihan mitättömänä terroristijärjestönä, vaan todellisen sodan ansaitsevana vihollisena.

      Sitä tässä vaan ihmettelen, ettei näytä päässeen ääneen yhtään rauhanomaista gazalaista, joka olisi hyvillään siitä, että pääsevät nyt eroon terroristihallinnostaan ja toteaisi, että väärin äänestetty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe