Kyllä minua nauratti

Anonyymi-ap

Kiihdytin sähköautollani muutamassa sekunnissa nopeusrajoituksen sallimaan 60 km:n tuntinopeuteen. Vasenta kaistaa alkoi huiskia Audeja ja Bemareita 140 km:n tuntinopeutta.

Kyllä minua nauratti.

Mikä heissä on oikein vialla??

29

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä nykyihmisiltä on vienyt itsetunnon, etteivät voi ajaa rajoituksen mukaista nopeutta??

      • Anonyymi

        Geenivirhe tai asennevamma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geenivirhe tai asennevamma?

        Yksinkertaisesti NAURETTAVAT nopeusrajoitukset . Kun rajoitus laskee alle järkeen käyvän tason , ajelen kuten haluan. VITUT moisesta pelleilystä välitän. Lentokentän kaltaisella tiellä 30kmh raja HAHAHHHAHHHHAAA!!!! Pultti pohjaan ja pakokaasut pihalle! Nysvätköön ken haluaa. Minä vetelen ripeästi ja turvallisesti , kun kerran osaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti NAURETTAVAT nopeusrajoitukset . Kun rajoitus laskee alle järkeen käyvän tason , ajelen kuten haluan. VITUT moisesta pelleilystä välitän. Lentokentän kaltaisella tiellä 30kmh raja HAHAHHHAHHHHAAA!!!! Pultti pohjaan ja pakokaasut pihalle! Nysvätköön ken haluaa. Minä vetelen ripeästi ja turvallisesti , kun kerran osaan

        Lait ja rajoitukset ovat juuri niille joilla ei järki riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lait ja rajoitukset ovat juuri niille joilla ei järki riitä.

        Tuossa on vain yksi haaste. Niillä kun ei valitettavasti riitä järki ymmärtämään lakia ja rajoituksia, joiden tulisi se ymmärtää.


    • Anonyymi

      Sähköautossasi on tutka, josta näkee muiden nopeuden?

      Nojoo, tiedän ilmiön.
      Jollain pikkukinnerillä tai mp:llä liikahtaa aluksi nopeammin, varsinkin kun monilla kuskeilla on niin hitaat reaktiot.
      Sitten niillä kalliimmilla autoilla täytyy tulla pätemään.

      Kohta ne ovat taas tiellä, kun pelkäävät kameroita.

      Sellaista säätämistä noiden ajaminen.
      Erilaista kuin nysvääjillä, mutta ärsyttävää.

    • Anonyymi

      Ei niissä mitään vikaa ole, vika on sinun näössä ja toisten nopeuden arvioinnissa.

    • Anonyymi

      He tykkäävät ajaa nopeasti ja se onnistuu kun ei tarvitse kytätä rangemittaria, kuten sähköautoilijan.

      • Anonyymi

        Yli rajoitusnopeuden ei saa ajaa, vaikka miten paljon haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli rajoitusnopeuden ei saa ajaa, vaikka miten paljon haluaisi.

        Tieliikennelaissa ei ole kielletty ajamasta yli nopeusrajoituksen. Siitä saa toki rangaistuksen ja jopa ajokieltoa, mutta ylinopeuden ajamista ei ole laissa kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli rajoitusnopeuden ei saa ajaa, vaikka miten paljon haluaisi.

        No tuota ei kiellä kukaan onneksi. Sanomista voi tulla mutta ajaa saa.


    • Anonyymi

      Ihan tavallistahan tuo on, vaikka ei olisi sähköautoakaan. Jos vähän perusmatelua reippaammin lähtee liikkeelle niin aina joku lähtee muka kisaamaan, eikä hoksaa että "kisa" loppui jo siihen kun normaali ajonopeus on saavutettu. Sitten on myös niitä jotka ajaa joka tapauksessa aina ylinopeutta ja menee aina ohi rajoituksen mukaan ajavasta, olipa kiihdytys millainen vaan.

      • Anonyymi

        Joillekin ripeä kiihdytys on tosiaan haaste kilpailuun, vaikka haastaja oikeasti vain haluaa kiihdyttää marssinopeuteen ja jatkaa etenemistä sillä. Haastettu sitten menee ohi ylinopeudella, ja vaihtaa kaistaa aivan pippeli haastajan eteen. Kilpailu on voitettu!


      • Anonyymi

        Kerran kääntyivät poliisit perään, kun valoissa jäi takana oleviin 200 metrin koomailuväli.

        Huomasivat että kiihdytin vain viiteen kymppiin ja kääntyivät takaisin alkuperäiseen suuntaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin ripeä kiihdytys on tosiaan haaste kilpailuun, vaikka haastaja oikeasti vain haluaa kiihdyttää marssinopeuteen ja jatkaa etenemistä sillä. Haastettu sitten menee ohi ylinopeudella, ja vaihtaa kaistaa aivan pippeli haastajan eteen. Kilpailu on voitettu!

        Vaikka poikkeava kehitysvamma potilas muuta kuvittelee niin mitään haastajaa tuossa tai liikenteessä ei muutenkaan ole olemassa kuin tämän keharin päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka poikkeava kehitysvamma potilas muuta kuvittelee niin mitään haastajaa tuossa tai liikenteessä ei muutenkaan ole olemassa kuin tämän keharin päässä.

        Tuollaisen kaltaisesi keharin päässä kaikki on liian haastavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen kaltaisesi keharin päässä kaikki on liian haastavaa.

        Kehitysvamma varsin poikkeava varsin kehari varsin pippeli varsin kuvitelma varsin potilas varsin pippeli varsin kuvitelma varsin potilas varsin selvästi varsin kehari varsin pippeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen kaltaisesi keharin päässä kaikki on liian haastavaa.

        Sinulla ei edelleenkään riitä osaamista tai ymmärrystä siihen kenestä milloinkin kommentoinnissa on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei edelleenkään riitä osaamista tai ymmärrystä siihen kenestä milloinkin kommentoinnissa on kyse.

        Sinähän itse totesit olevasi kehari. Mitä se sitten tarkoittaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse totesit olevasi kehari. Mitä se sitten tarkoittaakaan.

        Sinulla ei edelleenkään riitä osaamista tai ymmärrystä siihen kenestä milloinkin kommentoinnissa on kyse.
        Eikä edes se luetun ymmärtäminen kuulu osaamisesi alueeseen.
        Se kehari on on tämä pippeli sanan joka kommenttiinsa lisäävä poikkeavan kehitysvammainen kirjoittaja. En minä . Mikä tässä on sinulle epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei edelleenkään riitä osaamista tai ymmärrystä siihen kenestä milloinkin kommentoinnissa on kyse.
        Eikä edes se luetun ymmärtäminen kuulu osaamisesi alueeseen.
        Se kehari on on tämä pippeli sanan joka kommenttiinsa lisäävä poikkeavan kehitysvammainen kirjoittaja. En minä . Mikä tässä on sinulle epäselvää?

        Itse sanoit itseäsi kehariksi. Miksi suutut siitä?


    • Anonyymi

      OLiko sulla tutka kun noin tarkasti sait niiden nopeuden mitattua?

    • Anonyymi

      Sitten heräsit ja lähdit kävelemään vuokrayksiöstäsi läheiseen alepaan.

    • Anonyymi

      Herää vain kysymys, että miksi sinua naurattaa se, että joku toinen ajaa ylinopeutta? Nauru tietysti pidentää ikää, ainakin sanonnan mukaan, eli hyvä vaan, mutta vähän outoa.

      • Anonyymi

        Sinulle nauravat kaikki. Se ilmenee tuosta tekstistäsi. Ykksinkertaiset kuten nuo Audi- ja Bemarikiihdyttäjät naurattavat minua.


    • Anonyymi

      Sama. Itse hommasin sähköauton jossa on ”hiukan” voimaa ja totesin että parasta on juuri nuo kuvailemasi tilanteet. Toinen hehkuttaa sitä kuuttakymppiä kun itse voi näpäyttää 120-140 lasiin ja näyttää miten liikahtaa.
      Se on jännä mitä tässä nyt kohta kymmenen tuhatta km pk-seudulla ajanut että jos dinolla repii niin kulutus nousee eikä sitä saa takaisinpäin.
      Sähköautolla kovemmista vauhdeissa saa aika reippaasti akkuun päin tavaraa, varsinkin kun seassa on näitä ”minä ajan tässä” tyyppejä että saa hiljennellä hissunkissun.
      Että älä välitä muista ne pitää huolen itsestään.

    • Anonyymi

      Sähköautolla saa niin ihania tilanteita aikaiseksi liikenteessä. Liikennetrollaus on parasta viihdettä.

      Sähköautoileva Kylmis

      • Anonyymi

        On ja onneksi on sellainen sähköauto etteivät edes ajattele että se on sen 5sekkaa sataseen.
        Kyl jotkut dinot aika hyvin lähtee vierellä, pitää kilpailun mielenkiintoisena.
        Sama on ohitteluissa mukava hipaista vähä reippaammin ohi sen enempiä odottelematta. Dinoista näkee selvästi ne joutuu hetken nostaa paineita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe