Ei ole ketään

Anonyymi-ap

keneen haluaisin tutustua edes kaverina! Ihan sama mitä kukin elämässään tekee, kunhan ei lähesty minua missään!

5

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieni, läheinen ystäväpiiri lienee paras vaihtoehto. Näin minä asian näen. Aikaa jää myös itselle jos tuntemiensa ihmisten lukumäärä on niukka. Ei ihminen sen enempää tarvitsekaan. Aina on olemassa poikkeuksia sääntöön ja osa saattaa aidosti nauttia yksinolosta. Joku toinen voi pitää siitä että ympärillä on useita puolituttuja ja hyvä että edes tietää heidän nimiään. Pinnalliset ihmissuhteet ovat sellaisia missä vain juhlitaan ja ryypätään keskenään. Joillakin aikuisilla päihteet on se yhdistävä tekijä kavereiden välillä.

    • Anonyymi

      Kukin pättää itse oman elämänsä ja ihmiset elämässään.Jos haluaa elää yksin ihan ok. Itse elän asun yksin. Paras ytäväni kuoli. Käyn aktiviteissa,toiminta pistessä.Ritää minulle ne.Pidän etäisyys niin etten elämäni ja arkeeni ota nistä paioista ketään rippakiveksi elämäni tai kotiini.

    • Anonyymi

      ei kukaan päätä itse omasta elämästään se on päätetty isäsi ja äitisi toimesta syntyessäsi, hyvin pienesti pystyt sen jälkeen vaikuttamaan mihinkään.

    • Anonyymi

      elämäsi kohtalo on päätetty syntyessäsi et pysty vaikuttamaan ja yöt kasvavat mustemmiksi ja kylmemmiksi jokainen päivä elämässäsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe