Hallitus loi pahoinvointivaltion.

Anonyymi-ap

Purra, Petteri, miten meni noin omasta mielestä?

136

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeiston Trump-retoriikka on valheellista, läpinäkyvää ja härskiä.

      Oikeiston päämäärä on jakaa kansa kahtia, köyhdyttää pienituloisia ja rikastuttaa
      rikkaita kansan yhteisillä varoilla. Oikeisto rikastuttaa rikkaita jopa velkarahalla,
      jonka koko kansa joutuu maksamaan.

      Orpo yritti muokata mieliä heti hallituskautensa alussa:
      "Kansa on jakautumassa kahtia, meidän täytyy estää se".

      Välittömästi sen jälkeen hän jatkoi kansan kahtiajakamista leikkaamalla pienituloisilta, kunnallisista terveyspalveluista ja lykkäämällä velkarahaa hyvinvoiville ja hyvintienaaville ihmisille ja yksityisille lääkärikeskuksille.

      Orpo aliarvioi pahasti kansalaisten älykkyyden. Kyllä kansalaiset
      edelleen valheen erottavat totuudesta.

      Toivottavasti hallituksen suurimmat valheet on jo kuultu kuten "velanotto loppuu nyt" ja "pienituloisilta ei leikata".

      • Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Kyllöhän kuules
        Yritystuki ja maataloustuki on myös sosiaalietuuta
        Sitä saa vaan rikkain kansanosa

        Työläis peeheet ne vaan maksaa niitä


        Äänestä SDP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllöhän kuules
        Yritystuki ja maataloustuki on myös sosiaalietuuta
        Sitä saa vaan rikkain kansanosa

        Työläis peeheet ne vaan maksaa niitä


        Äänestä SDP

        Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!

        Työläisperheethän eivät maksa vaan yritykset maksavat kaikki verot joko suoraan tai välillisesti. Vain jos työläinen on yrittäjä hän maksaa jos yrittäminen tuottaa verotettavaa tuloa.

        Ilman yrityksen rahoitusta tuskin monikaan työläisesi veroa maksaa! vai olenko väärässä? Jos olen niin perustele mielipiteesi!

        Jos haluat kurjuutta äänestä vasureita, jos parempaa niin oikeisto on se mitä kannattaa äänestää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!

        Työläisperheethän eivät maksa vaan yritykset maksavat kaikki verot joko suoraan tai välillisesti. Vain jos työläinen on yrittäjä hän maksaa jos yrittäminen tuottaa verotettavaa tuloa.

        Ilman yrityksen rahoitusta tuskin monikaan työläisesi veroa maksaa! vai olenko väärässä? Jos olen niin perustele mielipiteesi!

        Jos haluat kurjuutta äänestä vasureita, jos parempaa niin oikeisto on se mitä kannattaa äänestää!

        #Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!"

        Niinpä. ei sinun tarvitse tehdä nyt mitään muuta kuin perustaa yritys tai omistaa tarpeeksi paljon maata niin Suomen valtio maksaa sinulle samantien täysin vastiklkeettomia tukiaisia.


      • Anonyymi

        Kokoomus on aina ollut rikkaiden puolue. Persut sen sijaan pettivät äänestäjänsä bensa alennuksineen. Sekä maahan muuton suhteen.ei täältä lopu vierasmaalaiset,eikä tarvitsekaan. Firmat rekrytoi itse niinkuin ennenkin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Oletko itse töissä ? Oletko varma että olet myös eläkkeelle asti ? Entä terveys ,riittääkö sitä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        #Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!"

        Niinpä. ei sinun tarvitse tehdä nyt mitään muuta kuin perustaa yritys tai omistaa tarpeeksi paljon maata niin Suomen valtio maksaa sinulle samantien täysin vastiklkeettomia tukiaisia.

        Olet väärässä! Maatalousyritysten tukia ei makseta ellei tilalla ole tuotantoa ja se tarkoittaa vain sitä, että saat ruokaasi lähes Euroopan hintaan koska verorahoista maksetaan osa ruuan tuotantokustannuksista! Kotimaisen ruuan kilpailukyky riippuu sen hinnasta ja sitähän tuella pyritään saamaan samalle tasolle kilpailijoiden kanssa. Onko sinulle Lyyli todella noin vaikeaa nähdä mistä on kyse? Se on huoltovarmuus, sen vuoksi pitää kotimaisen tuotannon olla riittävää! Ei sitten tullut mieleen, vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse töissä ? Oletko varma että olet myös eläkkeelle asti ? Entä terveys ,riittääkö sitä ?

        Olin todella työssä viralliseen eläkeikääni asti ja vähän ylikin kun oli projekteja kesken ja halusin saada ne kuntoon. Nyt olen ollut eläkkeellä noin 15 vuotta ja näin 80v ikäisenä alkaa jo fysiikka hieman rapistua. Pää onneksi toimii vielä kuten aiemminkin, vaikka portaiden käyttö on polven vuoksi hankaloitunut!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet väärässä! Maatalousyritysten tukia ei makseta ellei tilalla ole tuotantoa ja se tarkoittaa vain sitä, että saat ruokaasi lähes Euroopan hintaan koska verorahoista maksetaan osa ruuan tuotantokustannuksista! Kotimaisen ruuan kilpailukyky riippuu sen hinnasta ja sitähän tuella pyritään saamaan samalle tasolle kilpailijoiden kanssa. Onko sinulle Lyyli todella noin vaikeaa nähdä mistä on kyse? Se on huoltovarmuus, sen vuoksi pitää kotimaisen tuotannon olla riittävää! Ei sitten tullut mieleen, vai?

        Miksi valehtelet?

        Suomessahan kaikki navettaryssät saavat tukea jo siitä kun pistävät esimerkiksi "peltonsa pakettiin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Suomessahan kaikki navettaryssät saavat tukea jo siitä kun pistävät esimerkiksi "peltonsa pakettiin".

        Olet varmaan jo asiaan perehtynyt mutta jos se on unohtunut niin tässä' tulee selvitys siitä miten tukia valvotaan:

        "Maataloustukien valvonnalla halutaan varmistaa, että viljelijät saavat tuet mahdollisimman oikeudenmukaisin ja tasapuolisin perustein koko maassa. Tuen myöntämisperusteita valvotaan maatiloilla ja tuotantolaitoksissa, kuten meijereissä, teurastamoissa ja leipomoissa. Maatiloilla valvotaan pelto- ja eläintukien lisäksi myönnettyjen investointitukien käyttöä sekä rahoitettujen hankkeiden suunnitelmien mukaista toteutumista. Oman ryhmänsä muodostavat kasvihuonetuotannon tarkastukset.

        Tilavalvontana valvotaan
        - pinta-alaperusteiset tuet
        - eläinperusteiset tuet
        - ehdollisuus
        ELY-keskukset vastaavat ja raportoivat valvonnoista Ruokavirastolle, joka toimii Suomen maksajavirastona. Ruokavirasto raportoi valvonnoista vuosittain Euroopan unionille."

        Niitä tuskin isommin maksetaan kuvaamallasi tavalla! Saisit hävetä moisen verbaalisen ulosteen jakamisesta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet varmaan jo asiaan perehtynyt mutta jos se on unohtunut niin tässä' tulee selvitys siitä miten tukia valvotaan:

        "Maataloustukien valvonnalla halutaan varmistaa, että viljelijät saavat tuet mahdollisimman oikeudenmukaisin ja tasapuolisin perustein koko maassa. Tuen myöntämisperusteita valvotaan maatiloilla ja tuotantolaitoksissa, kuten meijereissä, teurastamoissa ja leipomoissa. Maatiloilla valvotaan pelto- ja eläintukien lisäksi myönnettyjen investointitukien käyttöä sekä rahoitettujen hankkeiden suunnitelmien mukaista toteutumista. Oman ryhmänsä muodostavat kasvihuonetuotannon tarkastukset.

        Tilavalvontana valvotaan
        - pinta-alaperusteiset tuet
        - eläinperusteiset tuet
        - ehdollisuus
        ELY-keskukset vastaavat ja raportoivat valvonnoista Ruokavirastolle, joka toimii Suomen maksajavirastona. Ruokavirasto raportoi valvonnoista vuosittain Euroopan unionille."

        Niitä tuskin isommin maksetaan kuvaamallasi tavalla! Saisit hävetä moisen verbaalisen ulosteen jakamisesta!

        Eihän sitä tarvitse edelleenkään tehdä nyt mitään muuta kuin pistää vaan pellot pakettiin ja hakea sen jälkeen katokorvauksia Suomen valtiolta.

        Näin helppoa se on ihan aina tehdä täällä sinut täysin naurunalaiseksi pelleksi kun et näytä tietävän minkäänlaisiat asioista koskaan yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä tarvitse edelleenkään tehdä nyt mitään muuta kuin pistää vaan pellot pakettiin ja hakea sen jälkeen katokorvauksia Suomen valtiolta.

        Näin helppoa se on ihan aina tehdä täällä sinut täysin naurunalaiseksi pelleksi kun et näytä tietävän minkäänlaisiat asioista koskaan yhtään mitään.

        Ehkä tuo onnistuu sosialismissasi vaan ei oikeassa taloudessa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ehkä tuo onnistuu sosialismissasi vaan ei oikeassa taloudessa!

        Mikä teillä on nyt noiden kosteikko viljelmien tukien kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teillä on nyt noiden kosteikko viljelmien tukien kanssa?

        Kai sinä nyt kalsarisi tunnet, viljele niissä mitä haluat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet varmaan jo asiaan perehtynyt mutta jos se on unohtunut niin tässä' tulee selvitys siitä miten tukia valvotaan:

        "Maataloustukien valvonnalla halutaan varmistaa, että viljelijät saavat tuet mahdollisimman oikeudenmukaisin ja tasapuolisin perustein koko maassa. Tuen myöntämisperusteita valvotaan maatiloilla ja tuotantolaitoksissa, kuten meijereissä, teurastamoissa ja leipomoissa. Maatiloilla valvotaan pelto- ja eläintukien lisäksi myönnettyjen investointitukien käyttöä sekä rahoitettujen hankkeiden suunnitelmien mukaista toteutumista. Oman ryhmänsä muodostavat kasvihuonetuotannon tarkastukset.

        Tilavalvontana valvotaan
        - pinta-alaperusteiset tuet
        - eläinperusteiset tuet
        - ehdollisuus
        ELY-keskukset vastaavat ja raportoivat valvonnoista Ruokavirastolle, joka toimii Suomen maksajavirastona. Ruokavirasto raportoi valvonnoista vuosittain Euroopan unionille."

        Niitä tuskin isommin maksetaan kuvaamallasi tavalla! Saisit hävetä moisen verbaalisen ulosteen jakamisesta!

        Jos maanviljelijällä on sata euroa kuinka paljon siitä on yhteiskunnan tukea=70euroa!hyvin kannatava bisnes vai täyttä kusetusta.kun mikään ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos maanviljelijällä on sata euroa kuinka paljon siitä on yhteiskunnan tukea=70euroa!hyvin kannatava bisnes vai täyttä kusetusta.kun mikään ei riitä.

        Sen 70€ on yhteiskunta maksanut jotta saat pullasi kilpailukykyiseen hintaan. On nääs tyärkeää pitää maanviljelys elossa täällä pohjan perkoilla sillä ilman leipää ei kauaa pysytä hengissä.

        Kun nyt näet miten epävvarmalla pohjalla on vakaus maailmassa kun taas on kaksikin sotaa käynnissä samalla pallon puoliskolla niin on hyvä olla niin omavarainen kuin mahdollista.

        Sopiva kahina eikä enää kulje laivoja Itämerellä, jolloin olemme oman onnemme ja leipämme varassa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Mikä sinäkin muka olet täällä ketään neuvomaanmaan. Kommenttisi on täyttä vihaa köyhiä ja työttömiä kohtaan. Toivotaan, ettet joudu koskaan työttömäksi. Toivotaan myös että, et joudu onnettomuuteen tai sairastu niin että, menetät työsi. Kyllä on leuhkat puheet. Eihän sinulle voi mitään sattua, aina on se on kuitenkin epävarmaa. Minun puolesta voit vihata köyhiä ja työttömiä maailman tappiin saakka. Mikä joukkoon lasket persujen työttömät ja köyhät joita on 30%. Etkö sääli edes omiasi puolueessa. Tiedät itse vastaukset kysymyksiisi, turhaan niitä täällä kyselet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinäkin muka olet täällä ketään neuvomaanmaan. Kommenttisi on täyttä vihaa köyhiä ja työttömiä kohtaan. Toivotaan, ettet joudu koskaan työttömäksi. Toivotaan myös että, et joudu onnettomuuteen tai sairastu niin että, menetät työsi. Kyllä on leuhkat puheet. Eihän sinulle voi mitään sattua, aina on se on kuitenkin epävarmaa. Minun puolesta voit vihata köyhiä ja työttömiä maailman tappiin saakka. Mikä joukkoon lasket persujen työttömät ja köyhät joita on 30%. Etkö sääli edes omiasi puolueessa. Tiedät itse vastaukset kysymyksiisi, turhaan niitä täällä kyselet.

        Onko neuvo vihaa? Näyttää meidän suomenkielen ymmärryksessämme olla pientä eroa! Minusta neuvo on ystävyyttä ja neuvojahan minä jaan paitsi tolloille, joille vastaan samaan tyyliin kuten sinullekin!

        Yli 40 työvuoteni aikana olin noin 3 viikkoa työtön ja senkin ihan omalla kustannuksellani. Joten työttömyydestäkin on näytettä.

        Sinähän et näköjään tiedä mihin puolueeseen tunnen kiinnostusta mutta Lyyli tyyliin erimieltä olevan kuvittelet olevan persun! Olet siinäkin mielessä aasi!

        Työtön on työtön eikä hänen puolueellaan ole merkitystä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Onko neuvo vihaa? Näyttää meidän suomenkielen ymmärryksessämme olla pientä eroa! Minusta neuvo on ystävyyttä ja neuvojahan minä jaan paitsi tolloille, joille vastaan samaan tyyliin kuten sinullekin!

        Yli 40 työvuoteni aikana olin noin 3 viikkoa työtön ja senkin ihan omalla kustannuksellani. Joten työttömyydestäkin on näytettä.

        Sinähän et näköjään tiedä mihin puolueeseen tunnen kiinnostusta mutta Lyyli tyyliin erimieltä olevan kuvittelet olevan persun! Olet siinäkin mielessä aasi!

        Työtön on työtön eikä hänen puolueellaan ole merkitystä!

        Sinun neuvoillasi kaikki joutuu aina nyt vain pelkästään tuhoon ja turmioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun neuvoillasi kaikki joutuu aina nyt vain pelkästään tuhoon ja turmioon.

        Itse ainain samoilla toimilla vaurastuin ja sitä riittää vielä nytkin eläkkeellä ollessa. Vuodenvaihteen tienoillakin on taas kohtuu potti lankeamassa ihan rahana, joskaan tuskin seteleinä vaai tilisiirtona! Tapani toimia on siis ollut varsin tuottava ainakin talouden suhteen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Itse ainain samoilla toimilla vaurastuin ja sitä riittää vielä nytkin eläkkeellä ollessa. Vuodenvaihteen tienoillakin on taas kohtuu potti lankeamassa ihan rahana, joskaan tuskin seteleinä vaai tilisiirtona! Tapani toimia on siis ollut varsin tuottava ainakin talouden suhteen.

        En usko sinua.

        Sinä se kun olet kummostautunut täällä pelkästään kovasti aina vain valehdellen eri asioita.

        Sinä se vaikutat nyt kumminkin aina vain täydelliseltä luuserilta ja yhteiskunnan elätiltä jonka me rehelliset suomalaiset duunarit elätämme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko sinua.

        Sinä se kun olet kummostautunut täällä pelkästään kovasti aina vain valehdellen eri asioita.

        Sinä se vaikutat nyt kumminkin aina vain täydelliseltä luuserilta ja yhteiskunnan elätiltä jonka me rehelliset suomalaiset duunarit elätämme.

        Mitähän olen valehdellut? Kun syytät niin myös todistat!

        Taitaa kuityenkin olla niin, että se olen minä ja se mitä olen aikaan saanut joka vieläkin elättää sinuakin! Minä elän omalla kustannuksellani!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitähän olen valehdellut? Kun syytät niin myös todistat!

        Taitaa kuityenkin olla niin, että se olen minä ja se mitä olen aikaan saanut joka vieläkin elättää sinuakin! Minä elän omalla kustannuksellani!

        "Mitähän olen valehdellut?"

        Ihan kaiken aina tietenkin.

        Kas kun et nyt lainkaan moista tosiasiaa lainkaan näköjään edes tiennyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mitähän olen valehdellut?"

        Ihan kaiken aina tietenkin.

        Kas kun et nyt lainkaan moista tosiasiaa lainkaan näköjään edes tiennyt.

        Et sitten yhtäkään kyennuyt tuomaan esiin ja osoittamaan sitä valheeksi sekä kertomaan siitä omaa totuuyttyasi!

        Tuo "Ihan kaiken aina tietenkin" kertoo vain sen, ettet ole mitään valhetta edes löytänyt mutta oma jostain sinulle syötetty katsanto on jotain muuta kuin mityen minä asiat näen.

        Jos nyt haluat todella pysyä väityteessäsi, niin tuo esiin yksi valhe edes mutta koko asian käsittävä, eikä mitään kirjoitusvirhettä joita aina väliin pääsee lipsumaan! Kerro myös perustellen mikä on sinun totuutesi siinä asiassa, jotta näemme oletko edes ymmärtänyt asiaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Yeitystuki on sosiaalietuutameikaille. Boitollisille,yritukaille joka buosi
        9 miljardii suoraanja
        10 miojardii välilisä tukia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yeitystuki on sosiaalietuutameikaille. Boitollisille,yritukaille joka buosi
        9 miljardii suoraanja
        10 miojardii välilisä tukia

        Arvelen motä tarkoitit! Yritystulihan ei ole sosiaalista tulea koska se aina vaatii vastineen kojhon sosiaalituet eivät esitä vbaatimuksia. uyrotykset käytt'vät tuet kilpailukyvyn nostamiseen tai tuotekehitykseen. En usko yhdenkä'än yrityksen toimivan/elävän tuilla kutyen työttömyyskorvaukset joiden vuoksi ei tarvitse tehdä mitään. Yrityksen piotää käyttää tuet juuri kuten tuossa aiemmin mainitsin, kilpailuikykyyn tai tuotekehitykseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!

        Työläisperheethän eivät maksa vaan yritykset maksavat kaikki verot joko suoraan tai välillisesti. Vain jos työläinen on yrittäjä hän maksaa jos yrittäminen tuottaa verotettavaa tuloa.

        Ilman yrityksen rahoitusta tuskin monikaan työläisesi veroa maksaa! vai olenko väärässä? Jos olen niin perustele mielipiteesi!

        Jos haluat kurjuutta äänestä vasureita, jos parempaa niin oikeisto on se mitä kannattaa äänestää!

        Palkansaajat maksaa kaikki yritystuet palkallaan beeoissaan
        Eikait niitä tuetut köyhät miljoona boittojakaan tekevät yeituksetnsuoatu maksamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palkansaajat maksaa kaikki yritystuet palkallaan beeoissaan
        Eikait niitä tuetut köyhät miljoona boittojakaan tekevät yeituksetnsuoatu maksamaan

        Kaikki se raha tulee yritysten aikaansaamasta raha/kassavirasta. Ilman yrityksiä kun koko porukka olisi työtön eikä palkansaajista olisi tietoakaan!

        Kai nyt tuon ymmärrät?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Tyypillinen persutrollin paskanheitto, mistäs nr 100000
        uutta työpaikkaa luodaan?

        Kokpers elää jossain kummallisessa maailmassa.



        Muutosneuvottelut (ex yt) menossa, lisää työttömiä ja lomautettuja joka päivä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!

        Työläisperheethän eivät maksa vaan yritykset maksavat kaikki verot joko suoraan tai välillisesti. Vain jos työläinen on yrittäjä hän maksaa jos yrittäminen tuottaa verotettavaa tuloa.

        Ilman yrityksen rahoitusta tuskin monikaan työläisesi veroa maksaa! vai olenko väärässä? Jos olen niin perustele mielipiteesi!

        Jos haluat kurjuutta äänestä vasureita, jos parempaa niin oikeisto on se mitä kannattaa äänestää!

        Khihihi buaaaah, persutrolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!"

        Niinpä. ei sinun tarvitse tehdä nyt mitään muuta kuin perustaa yritys tai omistaa tarpeeksi paljon maata niin Suomen valtio maksaa sinulle samantien täysin vastiklkeettomia tukiaisia.

        Mutta persutrolli, jos kaikki työntekijät perustais oman firman, ja jos sillä tulisi tarve saada työntekijöitä, niin mistä ne otettais?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse töissä ? Oletko varma että olet myös eläkkeelle asti ? Entä terveys ,riittääkö sitä ?

        Extyökkäri on eläkeläinen PERSU.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen persutrollin paskanheitto, mistäs nr 100000
        uutta työpaikkaa luodaan?

        Kokpers elää jossain kummallisessa maailmassa.



        Muutosneuvottelut (ex yt) menossa, lisää työttömiä ja lomautettuja joka päivä.

        Käuytä asiallisia ilmaisuja niin voin vastatakin. On muitakin ajattelevia ihmisiä kuin sinun persusi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllöhän kuules
        Yritystuki ja maataloustuki on myös sosiaalietuuta
        Sitä saa vaan rikkain kansanosa

        Työläis peeheet ne vaan maksaa niitä


        Äänestä SDP

        Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti.


      • Anonyymi

        Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo .


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        Taitaa olla Björn Walhroos maan suurin tukipummi !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Björn Walhroos maan suurin tukipummi !

        Tuntematta asiaa sen enempää, niin veikkaan Björnin saavan vain sen mitä laki ja asetukset hänelle suovat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet väärässä! Maatalousyritysten tukia ei makseta ellei tilalla ole tuotantoa ja se tarkoittaa vain sitä, että saat ruokaasi lähes Euroopan hintaan koska verorahoista maksetaan osa ruuan tuotantokustannuksista! Kotimaisen ruuan kilpailukyky riippuu sen hinnasta ja sitähän tuella pyritään saamaan samalle tasolle kilpailijoiden kanssa. Onko sinulle Lyyli todella noin vaikeaa nähdä mistä on kyse? Se on huoltovarmuus, sen vuoksi pitää kotimaisen tuotannon olla riittävää! Ei sitten tullut mieleen, vai?

        Kaupassa suomalaistuotteesta maksetun hinnan lisäksi pakkoverotaan suoraan tilipussista pönäköille isännille tukirahaa koska eivät osaa hommiaan eivätkä edes yritäkään, koska jos menee täysin pieleen tuet ovat vieläkin muhkeammat, kelpaa merssulla huristella lähibensiksen kahvioon elvistelemään, näkivätkö kaikki varmasti uutukaisen rannekellon ja pullean setelinipun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa suomalaistuotteesta maksetun hinnan lisäksi pakkoverotaan suoraan tilipussista pönäköille isännille tukirahaa koska eivät osaa hommiaan eivätkä edes yritäkään, koska jos menee täysin pieleen tuet ovat vieläkin muhkeammat, kelpaa merssulla huristella lähibensiksen kahvioon elvistelemään, näkivätkö kaikki varmasti uutukaisen rannekellon ja pullean setelinipun.

        Et sitten ole ajatellut koko asiaa, vaan toistat tuota komuloisen verbaalista ulostetta edelleen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuten itse kirjoitat niin joidenkin älykkyys on pettänyt mutta unohdit kertoa itse olevasi siinä joukossa!

        Hallitus ei köyhdytä pientuloisia vaan he edelleen maksavat olemattomasti veroja kun vertaa hyvätuloisempiin. Ansaitut tulot saa jokainen pitää veroja lukuun ottamatta, se on faktaa!

        Kerro vielä miten mitä ovat kansan yhteiset varat ja kenen kukkaroista ne on kerätty! Onko niitä olemassa ja miten niitä jaetaan "rikkaille"?

        Miten "rikkaille" jaetaan velkarahaa? Senkin jätit kertomatta joten anna tulla!

        On hyväksi houkutella porukkaa pienellä rahalla siirtymään yksityissektorille koska se helpottaa julkisen terveydenhoidon jonojen purkamisessa.

        Kyllä velan otto loppuu kunhan menet töihin muiden luusereiden kanssa ja alatte ansaitsemaan omaa leipäänne sekä lisäämään verotuloja nykyisen riiston sijaan!

        EX-johtaja täällä taas sumentaa ketjun tarkoitusta, jossa on tarkoitus ruotia kuinka oikeistohallitus on tehnyt itsestään työmarkkinaosapuolen.
        Pakkosanelu on oikeiston tapa heikentää köyhien asemaa ja suosia rikkaita.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sen 70€ on yhteiskunta maksanut jotta saat pullasi kilpailukykyiseen hintaan. On nääs tyärkeää pitää maanviljelys elossa täällä pohjan perkoilla sillä ilman leipää ei kauaa pysytä hengissä.

        Kun nyt näet miten epävvarmalla pohjalla on vakaus maailmassa kun taas on kaksikin sotaa käynnissä samalla pallon puoliskolla niin on hyvä olla niin omavarainen kuin mahdollista.

        Sopiva kahina eikä enää kulje laivoja Itämerellä, jolloin olemme oman onnemme ja leipämme varassa!

        EX-johtaja täällä taas sumentaa ketjun tarkoitusta, jossa on tarkoitus ruotia kuinka oikeistohallitus on tehnyt itsestään työmarkkinaosapuolen.
        Pakkosanelu on oikeiston tapa heikentää köyhien asemaa ja suosia rikkaita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        EX-johtaja täällä taas sumentaa ketjun tarkoitusta, jossa on tarkoitus ruotia kuinka oikeistohallitus on tehnyt itsestään työmarkkinaosapuolen.
        Pakkosanelu on oikeiston tapa heikentää köyhien asemaa ja suosia rikkaita.

        Ei kai vaan ketju hirttänyt kiinni? Vai käytätkä vanhaa levysoitinta jossa samaa raitaa menee vain koko ajan?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet täysin väärässä. Sosiaalietu on vastikkeetonta mutta niin yritysten kuin maatilayritystenkin tuet ovat vastikkeellisia. Niitä ei anneta koskaan pelkästä olemisesta!

        Työläisperheethän eivät maksa vaan yritykset maksavat kaikki verot joko suoraan tai välillisesti. Vain jos työläinen on yrittäjä hän maksaa jos yrittäminen tuottaa verotettavaa tuloa.

        Ilman yrityksen rahoitusta tuskin monikaan työläisesi veroa maksaa! vai olenko väärässä? Jos olen niin perustele mielipiteesi!

        Jos haluat kurjuutta äänestä vasureita, jos parempaa niin oikeisto on se mitä kannattaa äänestää!

        Öykkäri se täällä paskaansa suoltaa. Täysin tarpeettomia yritystukia maksetaan vanhoille yrityksille, Viking Line UPM;n konjakkipieruja puhaltelevat sellunkeittäjät ja jopa raviradat. Hyvin näyttä olevan multaa Björn Walhroosin kynsien allakin, suuri maataloustukien lypsäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öykkäri se täällä paskaansa suoltaa. Täysin tarpeettomia yritystukia maksetaan vanhoille yrityksille, Viking Line UPM;n konjakkipieruja puhaltelevat sellunkeittäjät ja jopa raviradat. Hyvin näyttä olevan multaa Björn Walhroosin kynsien allakin, suuri maataloustukien lypsäjä.

        Kuten tuossa edellä kerroion niin ei tukia anneta olemisesta vaan toiminnan tukemiseen. Laivayhtiöt esim saanevat sitä koska halutaan varmistaa kuljetukset vaikka maailma mutkistuisi sodan melskeen vuoksi. Silloin tarvitsemme kuljketuksia lännestä, koska itä ollee se onghelm,an aiheuttaja. Raviratoja ihmettelen tosin itsekin.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Rikkaille Suomi on hyvinvointivaltio.

      • Miten määrität "rikkaan"?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten määrität "rikkaan"?

        Rikas on miljonääri , joka saa yeitystukee jonka sinä maksaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikas on miljonääri , joka saa yeitystukee jonka sinä maksaa

        Mistä hänelle tukea maksetaan? Mitä tuolla miljonäärilläsi on suunnitteilla? Onko uutta tuotantoon tulevaa tuotetta vai yrityksen laajentaminenko on menossa? Ei yritystukia makseta niin vaan kuten työttömyyskorvauksia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten määrität "rikkaan"?

        Ettei tarvitse hakea Kelan tukia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettei tarvitse hakea Kelan tukia.

        Aika löysä perusta joka todella lisää rikkaiden määrää oleellisesti. Suvussani ja tuttavapiirissäni kun en tiedä yhtäkään joka KELA apua käyttöisi. Fiksut kun pärjäävät omillaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Aika löysä perusta joka todella lisää rikkaiden määrää oleellisesti. Suvussani ja tuttavapiirissäni kun en tiedä yhtäkään joka KELA apua käyttöisi. Fiksut kun pärjäävät omillaan!

        Minä en suvussani ja tuttavapiirissäni en tiedä yhtäkään joka Kokoomusta olisi äänestänyt. Ja jos historiaa osaat ymmärtää niin fiksua porukkaa ovat. Ja tuon vuoksi, EK:ta ja Kokoomusta väistäen eivät myöskään Kelan apua ole tarvineet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en suvussani ja tuttavapiirissäni en tiedä yhtäkään joka Kokoomusta olisi äänestänyt. Ja jos historiaa osaat ymmärtää niin fiksua porukkaa ovat. Ja tuon vuoksi, EK:ta ja Kokoomusta väistäen eivät myöskään Kelan apua ole tarvineet.

        Siis niin sukusi kuin tuttavasikin ovat luisumassa luuseri porukkaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten määrität "rikkaan"?

        120 000€kk netto


      • Anonyymi kirjoitti:

        120 000€kk netto

        Anna koko kuva varallisuudesta, ei palkka paljoa merkitse jos on velkaa riittävästi!

        Esittämäsihän on vasta hyvä tuloinen! Hänestä voi tulla ainakin vatrakas jos hän osaa hoitaa asiansa mutta rikas? Rikas on vielä arvoitus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikas on miljonääri , joka saa yeitystukee jonka sinä maksaa

        Esitäpä asiasta jotain faktaa todisteeksi! En usko sinun olevan jumala luokassa joka kaiken tietää!


    • Anonyymi

      Ihmisten luottamus valehtelevaan hallitukseen ja sen päätöksien takia omaan tulevaisuuteensa on heikentynyt huomattavasti.

      • Anonyymi

        Ja lisääntyy yhä.


      • Anonyymi

        Näkyy jo hyvin persujen kannatusluvussa 17 %. Keväällä keskusta menee jo ohi. On Purra jo niin paljon saanut laskemaan persujen kattatusta.
        Tämä hallitus ei velaksi elä, oli valetta
        Köyhiltä ei leikata, oli valetta


    • Anonyymi

      Helevetin hyvin, mitä demari kipuilee?

      • Anonyymi

        Teitkö diagnoosin Kuka kipuilee ,kuka ei.


      • Anonyymi

        Demari ei kipuile. Mutta persuilla alaa olla jo hätä kun kannatus on laskussa koko ajan.
        Kuinka käy persujen kun Purra ei pidä edes ihmisenä, jos et ole ylioppilas.
        Monta ylioppilasta löytyy Purran opetuslapsista eduskunnassa?

        .


    • Pahoinvointi lähti SS parvesta ja nyt Orpo pyrkii sitä korjaamaan.

      Orpo ja Purra tuntuvat olevan oikealla tiellä, viemässä meitä tielle, joka tuo mahdollisuuden parempaan vointiin!

      • Anonyymi

        Eli viemässä niiltä joilla ei ole juuri mitään ja laitetaan se rikkaiden taskuihin? Otetaan lisää velkaa yli 11 miljardia? Se on persun mielestä oikea tie kun mummon pitää miettiä pitääkö jättää lääkkeet ostamatta että jää rahaa ruokaan?

        Persun mielestä on oikea tie kun kaljan hintaa lasketaan ja lääkkeiden hintaa nostetaan? Urpon porukka antaa suurituloisille jättimäiset veronkevennykset ja toisella kädellä ajaa 40000 ihmistä köyhyyteen ja näistä 12000 on lapsia.

        Urpo ja Purra pyrkivät selvästi lisäämään Suomen kansan pahoinvointia ja jakamaan kansan kahtia, kun maailma on juuri nyt sellainen, että kansan yhtenäisyyttää tavittaisiin enemmän kuin pitkään aikaan, kun naapurina on diktaattorin johtama epävakaa maa jolata voi odotaa mitä tahansa.

        Fasisitihallituksemme tule ajamaan trämän maan täydelliseen kaaokseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli viemässä niiltä joilla ei ole juuri mitään ja laitetaan se rikkaiden taskuihin? Otetaan lisää velkaa yli 11 miljardia? Se on persun mielestä oikea tie kun mummon pitää miettiä pitääkö jättää lääkkeet ostamatta että jää rahaa ruokaan?

        Persun mielestä on oikea tie kun kaljan hintaa lasketaan ja lääkkeiden hintaa nostetaan? Urpon porukka antaa suurituloisille jättimäiset veronkevennykset ja toisella kädellä ajaa 40000 ihmistä köyhyyteen ja näistä 12000 on lapsia.

        Urpo ja Purra pyrkivät selvästi lisäämään Suomen kansan pahoinvointia ja jakamaan kansan kahtia, kun maailma on juuri nyt sellainen, että kansan yhtenäisyyttää tavittaisiin enemmän kuin pitkään aikaan, kun naapurina on diktaattorin johtama epävakaa maa jolata voi odotaa mitä tahansa.

        Fasisitihallituksemme tule ajamaan trämän maan täydelliseen kaaokseen.

        Velka menee edellisten hallitusten kämmeihin! Korkoihin esim. noin 4 miljardia! Myös muita menoja on lakipohjaisia joita joudutaan maksamaan eikä vielä ole saatu yritystoimintaa kasvuun joka toisi niitä lisäeuroja! Jos tuota et ymmärrä olet tosi komuloispölvästi!

        Ei kansaa jaeta kahtia jos eivät itse sitä halua, vaan pyritään mahdollisimman moni saamaan omaa elämäänsä pitämään pystyssä! Tuossa taas työ on se ainoa keino!!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Velka menee edellisten hallitusten kämmeihin! Korkoihin esim. noin 4 miljardia! Myös muita menoja on lakipohjaisia joita joudutaan maksamaan eikä vielä ole saatu yritystoimintaa kasvuun joka toisi niitä lisäeuroja! Jos tuota et ymmärrä olet tosi komuloispölvästi!

        Ei kansaa jaeta kahtia jos eivät itse sitä halua, vaan pyritään mahdollisimman moni saamaan omaa elämäänsä pitämään pystyssä! Tuossa taas työ on se ainoa keino!!!

        Edellinen hallitus joutui melko paljon kuten monen muunkin maan hallitukset ottamaan velkaa koronan vuoksi. Nykyisen hallituksen velanottoa ei voi enää tyhmimmätkään laittaa koronan vuoksi otettuun velkaan. No ehkä tyhmimmistä tyhmin Extyökkäri. Nykyisen hallituksen velanotto on pelkää ryöstöä niille joilla rahaa riittävästi. Tämän jo historia todistaa pelkästään Kokoomuksen kohdalta, jonka historia melko murheellista jos ajatellaan Suomea ja suomalaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus joutui melko paljon kuten monen muunkin maan hallitukset ottamaan velkaa koronan vuoksi. Nykyisen hallituksen velanottoa ei voi enää tyhmimmätkään laittaa koronan vuoksi otettuun velkaan. No ehkä tyhmimmistä tyhmin Extyökkäri. Nykyisen hallituksen velanotto on pelkää ryöstöä niille joilla rahaa riittävästi. Tämän jo historia todistaa pelkästään Kokoomuksen kohdalta, jonka historia melko murheellista jos ajatellaan Suomea ja suomalaisia.

        SS parvi olisi myös voinut realisoida omaisuutta josta olisi voinut rahoittaa noita kuluja suurelta osin.

        Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        SS parvi olisi myös voinut realisoida omaisuutta josta olisi voinut rahoittaa noita kuluja suurelta osin.

        Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!

        Ai siis edellisen hallituksen koronan vuoksi ottaman velan korot on 4 miljardia???? Onko koronan vuoksi otetun velan korot vuosittain 4 miljardia?

        No nyt ei ole koronaa mutta heti eka vuonna hallitus ottaa velkaa yli 10 miljardia. Ja uhkaa myydä tuottavaa valtion omaisuutta.

        Oletko oikeasti noin tyhmä??? Jokainen tietää mihin taskuihin nykyisen hallituksen taustajoukot siirtävät tuottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis edellisen hallituksen koronan vuoksi ottaman velan korot on 4 miljardia???? Onko koronan vuoksi otetun velan korot vuosittain 4 miljardia?

        No nyt ei ole koronaa mutta heti eka vuonna hallitus ottaa velkaa yli 10 miljardia. Ja uhkaa myydä tuottavaa valtion omaisuutta.

        Oletko oikeasti noin tyhmä??? Jokainen tietää mihin taskuihin nykyisen hallituksen taustajoukot siirtävät tuottoa.

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        SS parvi olisi myös voinut realisoida omaisuutta josta olisi voinut rahoittaa noita kuluja suurelta osin.

        Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!

        Sinä ex yökkäri elät vasurivihakuplassa. Vaikka Orpo vetäis sua perseeseen, niin syyttäisit Marinin hallitusta.

        Minäkin olen eläkkeellä ja mulla on aivovamma. Siltikään en ole noin saakelin tyhmä juntti, kuin sinä.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Milloin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viemässä niiltä joilla ei ole juuri mitään ja laitetaan se rikkaiden taskuihin? Otetaan lisää velkaa yli 11 miljardia? Se on persun mielestä oikea tie kun mummon pitää miettiä pitääkö jättää lääkkeet ostamatta että jää rahaa ruokaan?

        Persun mielestä on oikea tie kun kaljan hintaa lasketaan ja lääkkeiden hintaa nostetaan? Urpon porukka antaa suurituloisille jättimäiset veronkevennykset ja toisella kädellä ajaa 40000 ihmistä köyhyyteen ja näistä 12000 on lapsia.

        Urpo ja Purra pyrkivät selvästi lisäämään Suomen kansan pahoinvointia ja jakamaan kansan kahtia, kun maailma on juuri nyt sellainen, että kansan yhtenäisyyttää tavittaisiin enemmän kuin pitkään aikaan, kun naapurina on diktaattorin johtama epävakaa maa jolata voi odotaa mitä tahansa.

        Fasisitihallituksemme tule ajamaan trämän maan täydelliseen kaaokseen.

        Eikä mene kauan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Velka menee edellisten hallitusten kämmeihin! Korkoihin esim. noin 4 miljardia! Myös muita menoja on lakipohjaisia joita joudutaan maksamaan eikä vielä ole saatu yritystoimintaa kasvuun joka toisi niitä lisäeuroja! Jos tuota et ymmärrä olet tosi komuloispölvästi!

        Ei kansaa jaeta kahtia jos eivät itse sitä halua, vaan pyritään mahdollisimman moni saamaan omaa elämäänsä pitämään pystyssä! Tuossa taas työ on se ainoa keino!!!

        Työ työ työ
        Ilman palkkaa. Joo joo. Ole 8 tuntia töissä ,saat muutaman kympin. Jee ,kylläpä on hauskaa. Jees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus joutui melko paljon kuten monen muunkin maan hallitukset ottamaan velkaa koronan vuoksi. Nykyisen hallituksen velanottoa ei voi enää tyhmimmätkään laittaa koronan vuoksi otettuun velkaan. No ehkä tyhmimmistä tyhmin Extyökkäri. Nykyisen hallituksen velanotto on pelkää ryöstöä niille joilla rahaa riittävästi. Tämän jo historia todistaa pelkästään Kokoomuksen kohdalta, jonka historia melko murheellista jos ajatellaan Suomea ja suomalaisia.

        Ja nyt siinä persut nuo muka duunarin ystävät. Purra tuo häiriintynyt päihderiippuvaisen yksinhuoltajan lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ex yökkäri elät vasurivihakuplassa. Vaikka Orpo vetäis sua perseeseen, niin syyttäisit Marinin hallitusta.

        Minäkin olen eläkkeellä ja mulla on aivovamma. Siltikään en ole noin saakelin tyhmä juntti, kuin sinä.

        >simiti<

        Ex työkkäri on niin onneton reppana ,vähän vaille mielisairaalapotilas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis edellisen hallituksen koronan vuoksi ottaman velan korot on 4 miljardia???? Onko koronan vuoksi otetun velan korot vuosittain 4 miljardia?

        No nyt ei ole koronaa mutta heti eka vuonna hallitus ottaa velkaa yli 10 miljardia. Ja uhkaa myydä tuottavaa valtion omaisuutta.

        Oletko oikeasti noin tyhmä??? Jokainen tietää mihin taskuihin nykyisen hallituksen taustajoukot siirtävät tuottoa.

        Siinähän luki: "Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!" Ei siis eroteltu sitä mihin velkoihin vaan vain velkoihin! Siis suuri osa menee uudesta velasta vanhojen korkoihin!

        Silti olisimme pienemmässä pulassa jos SS parvineen olisi realisoinut valtion omistuksia pelkän velkatalouden sijaan. Tuottavaa omaisuuttahan voi taas ostaa kun saadaan kassaan rahaa vai onko himonasi aina vaan hamuta muiden rahaa, jolla sitten pidetään elintasoa ylhäällä viimeiseen romahdukseen asti? Se on huonoista huonoin vaihtoehto!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ex yökkäri elät vasurivihakuplassa. Vaikka Orpo vetäis sua perseeseen, niin syyttäisit Marinin hallitusta.

        Minäkin olen eläkkeellä ja mulla on aivovamma. Siltikään en ole noin saakelin tyhmä juntti, kuin sinä.

        >simiti<

        Ei ole vihaa vaikka pyrkii saamaan porukkaa ajattelemaan omilla aivoillaan. Vasemmistoltahan se on kielletty, sitä kun voi saada vääriä/tyhmiä ajatuksia jos moiseen ajatteluun sortuu ilman ohjausta! Tuon nyt huomaat omastakin kirjoittelustasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työ työ työ
        Ilman palkkaa. Joo joo. Ole 8 tuntia töissä ,saat muutaman kympin. Jee ,kylläpä on hauskaa. Jees.

        Mitäs työtä sinä teet "ilman palkkaa"? Olisit nyt kertonut!

        Minä tein työtä yli 40 vuotta ja nyt 15 eläkevuoden jälkeenkin sitä palkkaa on edelleen jäljellä runsaasti. Olet ehkä väärissä hommissa, kokeile vaikka insinöörin hommia tai muuta tuottavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ex työkkäri on niin onneton reppana ,vähän vaille mielisairaalapotilas.

        Olen työaikanani ollut työkeikalla muutaman herran mielisairaaloissa vaan eivät huolineet potilaaksi! Tuskin huolivat vieläkään sillä pärjään varsin hyvin nykyiselläänkin kaikilla muilla mittareilla vaan aitajuoksukyky on mennyt kokonaan kun polvi pännii!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Siinähän luki: "Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!" Ei siis eroteltu sitä mihin velkoihin vaan vain velkoihin! Siis suuri osa menee uudesta velasta vanhojen korkoihin!

        Silti olisimme pienemmässä pulassa jos SS parvineen olisi realisoinut valtion omistuksia pelkän velkatalouden sijaan. Tuottavaa omaisuuttahan voi taas ostaa kun saadaan kassaan rahaa vai onko himonasi aina vaan hamuta muiden rahaa, jolla sitten pidetään elintasoa ylhäällä viimeiseen romahdukseen asti? Se on huonoista huonoin vaihtoehto!!

        Ja nyt siis kaikki korjaantuu ottamalla ilman koronakriisiä enemmän velkaa kun hallitus joka hoiti koronakriisin?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        SS parvi olisi myös voinut realisoida omaisuutta josta olisi voinut rahoittaa noita kuluja suurelta osin.

        Nykyinen hallitus joutuu ottamaan velkaa edellisen hallituksen jäämistön korjaamiseen suurelta osin. Korkoihinkin menee lähes 4 miljardia!

        Siis kannatat sellaisen valtio omaisuuden myymistä joka tuottaa. Kerro vielä tuohon päälle että äänestät ja kannatat Kokoomusta?


      • Anonyymi

        Tuhon tielle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt siis kaikki korjaantuu ottamalla ilman koronakriisiä enemmän velkaa kun hallitus joka hoiti koronakriisin?

        Asia selviää sinulle kun katsot mihin ne rahat käytetään! Siellä budjetissa se seisoo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kannatat sellaisen valtio omaisuuden myymistä joka tuottaa. Kerro vielä tuohon päälle että äänestät ja kannatat Kokoomusta?

        Jos rahat eivät muutoin riitä, velka on vielä huonompi ratkaisu kuin omaisuuden realisointi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Velka menee edellisten hallitusten kämmeihin! Korkoihin esim. noin 4 miljardia! Myös muita menoja on lakipohjaisia joita joudutaan maksamaan eikä vielä ole saatu yritystoimintaa kasvuun joka toisi niitä lisäeuroja! Jos tuota et ymmärrä olet tosi komuloispölvästi!

        Ei kansaa jaeta kahtia jos eivät itse sitä halua, vaan pyritään mahdollisimman moni saamaan omaa elämäänsä pitämään pystyssä! Tuossa taas työ on se ainoa keino!!!

        Extyökkäri voisi jo päättää meneekö nykyisen hallituksen velanotto edellisen vai edellisten hallitusten sössimiseen. Äijän puheet on aika sekoilua, ymmärrystä ei ole, kaikki täällä kirjoitettu on kuin opetetulle apinalle räärälöity. Minä minä myös esiintyminen rassaa. Hän on kirjoittanut useasti, kun minä olen menestynyt, niin kyllä se kaikille onnistuu kun yrittää
        Paljastaa että mies ei ole koskaan oikeita töitä edes tehnyt, niin pihalla on reaalimaailmasta


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Velka menee edellisten hallitusten kämmeihin! Korkoihin esim. noin 4 miljardia! Myös muita menoja on lakipohjaisia joita joudutaan maksamaan eikä vielä ole saatu yritystoimintaa kasvuun joka toisi niitä lisäeuroja! Jos tuota et ymmärrä olet tosi komuloispölvästi!

        Ei kansaa jaeta kahtia jos eivät itse sitä halua, vaan pyritään mahdollisimman moni saamaan omaa elämäänsä pitämään pystyssä! Tuossa taas työ on se ainoa keino!!!

        Turha kehua. Tuo hallitus ei enää kauaa istu.
        Kaikki merkit viittaavat siihen. Purra ei sovi ministeriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha kehua. Tuo hallitus ei enää kauaa istu.
        Kaikki merkit viittaavat siihen. Purra ei sovi ministeriksi.

        Purra on osoittautunut varsin fiksuksi tytöksi ministerinä, hakkaa mennen tullen SS:n!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Purra on osoittautunut varsin fiksuksi tytöksi ministerinä, hakkaa mennen tullen SS:n!

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viemässä niiltä joilla ei ole juuri mitään ja laitetaan se rikkaiden taskuihin? Otetaan lisää velkaa yli 11 miljardia? Se on persun mielestä oikea tie kun mummon pitää miettiä pitääkö jättää lääkkeet ostamatta että jää rahaa ruokaan?

        Persun mielestä on oikea tie kun kaljan hintaa lasketaan ja lääkkeiden hintaa nostetaan? Urpon porukka antaa suurituloisille jättimäiset veronkevennykset ja toisella kädellä ajaa 40000 ihmistä köyhyyteen ja näistä 12000 on lapsia.

        Urpo ja Purra pyrkivät selvästi lisäämään Suomen kansan pahoinvointia ja jakamaan kansan kahtia, kun maailma on juuri nyt sellainen, että kansan yhtenäisyyttää tavittaisiin enemmän kuin pitkään aikaan, kun naapurina on diktaattorin johtama epävakaa maa jolata voi odotaa mitä tahansa.

        Fasisitihallituksemme tule ajamaan trämän maan täydelliseen kaaokseen.

        Juuri näin. Persuja kohtaa seuraavissa vaaleissa pudotus jollaista ei ole ennen nähty.
        He kun saivat paikkansa puhtaalla helppouskoisten kusetuksella - no, seuraavien vaalien jälkeen saavat maistaa omaa lääkettään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viemässä niiltä joilla ei ole juuri mitään ja laitetaan se rikkaiden taskuihin? Otetaan lisää velkaa yli 11 miljardia? Se on persun mielestä oikea tie kun mummon pitää miettiä pitääkö jättää lääkkeet ostamatta että jää rahaa ruokaan?

        Persun mielestä on oikea tie kun kaljan hintaa lasketaan ja lääkkeiden hintaa nostetaan? Urpon porukka antaa suurituloisille jättimäiset veronkevennykset ja toisella kädellä ajaa 40000 ihmistä köyhyyteen ja näistä 12000 on lapsia.

        Urpo ja Purra pyrkivät selvästi lisäämään Suomen kansan pahoinvointia ja jakamaan kansan kahtia, kun maailma on juuri nyt sellainen, että kansan yhtenäisyyttää tavittaisiin enemmän kuin pitkään aikaan, kun naapurina on diktaattorin johtama epävakaa maa jolata voi odotaa mitä tahansa.

        Fasisitihallituksemme tule ajamaan trämän maan täydelliseen kaaokseen.

        Tuleehsn sentään osalle hyvinvointia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleehsn sentään osalle hyvinvointia

        Kaikkihan tuo lsävelkakin taitaa mennä SS:n aiheuttamiin kuluihin!


    • Anonyymi

      Petteri se ensi töikseen hommasi verohelpotuksia itselleen. Reilu meininki mutta tyypillinen kokoomuslainen.

    • Anonyymi

      Rikkaat on se 1/10 suomalaisista, jonka etuja kokoomus ajaa.
      Ei valkokaulusköyhälistö, joka kokoomusta äänestää ja puolustaa
      mitään hyödy. He ovat vähän ..... hölmöjä. He ovat tavallisia pienituloisia
      palkansaajia eikä kokoomus heidän etujaan aja.

    • Anonyymi

      Petteri: hakkasen työryhmä pohtii varausta.

    • Onhan se totta että Suomi on jaettu kahtia.
      Sitä ei voi kukaan kiistää inttää toki voi?
      Tällä hetkellä pelkkä kokoomus hallituksen imagon
      mukaiset teot tuovat sen hyvin esille.
      Tällä hetkellä siitä kärsivät mm:
      Opiskelijat
      Eläkeläiset
      Asuntovelalliset
      Työttömät työnhakijat
      Mielenterveys asiakkaat
      jne.....
      Varsinkin Eläkeläiset ovat syvässä kuopassa.
      Hoitoon pääsyä joutuu odottamaan liian kauan.
      Ihminen joka on tehnyt 40v töitä ja jää elämään itse antsaitsemalle
      eläkkeelle ei enään ole tilastokelpoinen sairaala asiakas.
      Harmittaa todeta mutta : v 2023 paras eläkeläinen on se
      joka kuolee heti eläkkeelle jäätyään.
      kokoomus hallitus toimii amerikan malliin siellä ei ole
      kesälomia eikä sairausvakuutusta.
      ET jaksoi yrittää syyttää vielä edellisen hallituksen yltiöpäistä
      velanottoa.
      Korona ja Ukraina tuli maksamaan 6mrd
      Se että kokoomus hallitus ottaa velkaa johtuu yksin omaan
      viimeisestä toimivasta hallituksesta mikä oli Marinin hallitus.

      Mutta vaalit tulee taas joskus.
      Mikäli hengissä selevitään.
      Peru-SS ei tule enää pääsemään hallitukseen.
      Sen alamäki on pysyvää.

      • Anonyymi

        Persut Onneksi tippuu.


    • Anonyymi

      Kovat on ajat rehdille duunarille. EK:n lakeijat mässäilevät yltäkylläisyydessä suunnitellen lisää täsmäiskuja köyhien elämiseen.

    • Anonyymi

      Minun mielestä huonosti.koohta ei uskalla missään liikkua. Köyhyys lisää rikollisuutta.

      • Anonyymi

        Amerikan väkivalta/ampumiset johtuu etupäässä köyhyydestä/syrjäytymisestä.
        Miksi PurraPetteri haluaa suomen samanlaiseen alennustilaan?


    • Anonyymi

      Pahan luomisessa hallitus onnistuu parhaiten.

      • Anonyymi

        Pahan akselin hallituksessa muodostavat persut ja kokkarit, ja lisäksi akseliin kuuluu myös jeesuspuolue. Ruotsalaiset yrittävät pyristellä vähän vastaan, vaan hallituspaikastaan he eivät silti raski luopua.


    • Tosiaan, SS parvineen loi tuon katastrofin, pahoinvointivaltion! Siitä nyt kärsimme ja Orpon porukalla on kova homma sen korjaamisessa!

      • Anonyymi

        Miksi yökkäri valehtelet ja vääristelet? Kyllä olet kovasti harhoissasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yökkäri valehtelet ja vääristelet? Kyllä olet kovasti harhoissasi.

        Mitä olen valehdellut? Mitä vääristellyt?

        Kirjoita selväsanainen perusteltu kertomus siitä missä ja miksi olisin väärässä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä olen valehdellut? Mitä vääristellyt?

        Kirjoita selväsanainen perusteltu kertomus siitä missä ja miksi olisin väärässä!

        No missä olet ollut oikeassa ja koska? Laita nyt vaikka kolme asiaa, ja puolueettoman ulkopuolisen vahvistukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No missä olet ollut oikeassa ja koska? Laita nyt vaikka kolme asiaa, ja puolueettoman ulkopuolisen vahvistukset.

        Olen ollut oikeassa kaikessa! Vaikka Lyylin lylleröt muuta väliin väittävät, niin eivät koskaan ole kyenneet todella osoittamaan minun olevan väärässä, kyeten sen todistamaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen ollut oikeassa kaikessa! Vaikka Lyylin lylleröt muuta väliin väittävät, niin eivät koskaan ole kyenneet todella osoittamaan minun olevan väärässä, kyeten sen todistamaan!

        No mikset itse todista. "Laita nyt vaikka kolme asiaa, ja puolueettoman ulkopuolisen vahvistukset." Jos et laita niin myönnät kaikkien muiden olleen oikeassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset itse todista. "Laita nyt vaikka kolme asiaa, ja puolueettoman ulkopuolisen vahvistukset." Jos et laita niin myönnät kaikkien muiden olleen oikeassa.

        Sinä syytät, sinä todistat! Niinhän se on demokratiassa jossa syytteet pitää syyttäjän todistaa. Emme elä sosialismissa jossa kaikki ovat syyllisiä jos eivät muuta kykene todistamaan!

        Joten, sinä syytät, sinä todistat syytteesi oikeuden!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä syytät, sinä todistat! Niinhän se on demokratiassa jossa syytteet pitää syyttäjän todistaa. Emme elä sosialismissa jossa kaikki ovat syyllisiä jos eivät muuta kykene todistamaan!

        Joten, sinä syytät, sinä todistat syytteesi oikeuden!

        Ymmärrä nyt jo pahvi. Jos väität niin todistat. Tiedän, meni sinulle liian vaikeaksi. Hulluhan olet, mutta onko pakko sinun olla tyhmäkin?

        Oletko muuten koskaan saanut mitään järkevää näille palstoille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt jo pahvi. Jos väität niin todistat. Tiedän, meni sinulle liian vaikeaksi. Hulluhan olet, mutta onko pakko sinun olla tyhmäkin?

        Oletko muuten koskaan saanut mitään järkevää näille palstoille?

        Minä en väitä vaan esitän mielipiteeni! Sinä väität sen olevan muuta kuin faktaa joten sinun on tuotava oma faktasi esiin ja kerrottava miksi olen väärässä sekä mikä olisi parempi ratkaisu ja miksi! Noinhan se toimii jos hiemankin viitsit ajatella.

        Toisaalta jos et osaa omaa kantaasi kertoa niin kerro ainakin se mitä olen kirjoittanut sanasta sanaan niin näen oletko edes ymmärtänyt kirjoittamaani. En voi vastata ellet esitä eksaktia kysymystä!


      • Anonyymi

        Edellisen hallituksen SSS parvihan tämän maan asiat sössi oikein urakalla. Sitä ennen Katainen ja Vanhanen pääministereinä. Orpo pääministerin mandaatilla Riikan ja Sannin kanssa ovat oikeita taloustyranneja. Täystuholaisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen hallituksen SSS parvihan tämän maan asiat sössi oikein urakalla. Sitä ennen Katainen ja Vanhanen pääministereinä. Orpo pääministerin mandaatilla Riikan ja Sannin kanssa ovat oikeita taloustyranneja. Täystuholaisia

        Ennen SS parvea oli PM Rinne ja sitä ennen Sipilä.

        Sipilä hieman paransi taloutta mutta Rinne + SS parvineen kaatoivat sitä urakalla. Nyt Orpon porukka on korjaamnassa mutta se kyrsii ay mafiosoja, koska he osoittautuvat suuriksi syyllisiksi meidän taloutemme laskuun.


    • Anonyymi

      Paskalla on tekijänsä, ei tämä hallitus ole syypää pahoinvointivaltion luomistyöhön jatkumoon korkeintaa. Vuosikymmeniä jatkunut korruptio huipentui sosilistien viime hallituksessa kansamme etu oli väärinkin. Jos palkkaa huoria ja varkaita nämä saattaa huorata ja varastaa kassasta, tytöt tahtoi pitää myös hauskaa, toisaalta em sotevedätys koski monia hallituksia satojamiljoonia vuoti poltikkojen lähipiireille, suomi oli 90 luvu jäljiltä kuin venäjä samaan aikaan olikarkkimme on meilläkin, poltikoista tuli ryöhkeitä ja suunattoman rikkaita lobbau toi ammattivarkaat avustamaan valtionvarain varkaita luikureita valvojia, meno on ollut hulvatonta. Kansa vakuuttui jottei suomessa ole korruptiota sehän luki lehdessä ja oli Ylessä ;-D

    • Anonyymi

      Hallituksen fiskaalikonservatismi muisuttaa erehdyttävästi rakenteellista

      korruptiota.

    • Anonyymi

      Jo on asiat huonosti, jos tulevaisuus ja elämä on Kelan korvausten varassa. Mitähän siellä koulussa opetetaan, kun niin tyhmästi toimitaan, ettei suunnitella elämän kulkua yhtään eteenpäin. Siksi täällä esim. perheet miettivät tarkasti lasten hankkimista, koska laskevat etteivät pysty niitä itse elättämään.

    • Anonyymi

      Petteri purkaa

    • Anonyymi

      Lamapetteri

    • Anonyymi

      Tuli ISO VOITTO.

    • Anonyymi

      PURRA PETTERI Lama tekijät

    • Anonyymi

      Noudatamme vain JYRI n ohjeita.

    • Anonyymi

      Mustia kuoria riittää hyvinvointialueille.

    • Anonyymi

      Lunasta optio

    • Anonyymi

      Petteri Lama on tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Petteri Lama pahoittelee.

    • Anonyymi

      Meidän on ihan pakko kyykyttää.

      • Anonyymi

        Kansan noustava kapinaan hallitusta vastaan


    • Anonyymi

      Nyt kiiruusti hyvätuloisille sähköhyvitystä tuloraja tarpeeksi ylös, ei köyhille

      • Anonyymi

        Eiköhän tämä ole päätetty jo hyvissä ajoin!


    • Anonyymi

      Kokoomus, etsi köyhä ja tapa!

    • Anonyymi

      Hyvin värkkii.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa sano Petteri Lama .

    • Anonyymi

      Pian pääsemme lomille petterit totevat

    • Anonyymi

      NOIN NIINKUIN OMASTA MIELESTÄ.??
      Sama kuin olisit ottanut pankista lainaa miljoonan, ryypännyt neljä vuotta ja juottanut koko kylää velkarahalla, lopulta tulee ulosottomies ja peli pannaan seis, sama Marinin hallituksella. Ymmärsikö demari ??

    • Anonyymi

      Orpo tarvitsee kannustimen, potku perseelle on semmoinen.

    • Anonyymi

      ETOOHAN SE.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe