MetsaManin Youtubekanavalla ohje. Helppoa tehdä, hyvää tulee!
Vahva suositus, myös hoohoolle, niin eiköhän se känkkäränkkäkin lähde, heh hee
Tehtiin jauhelihapihvit MetsaManin ohjeella - hyvää tuli
22
397
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Teija teki jauhelihapihviä.
- Anonyymi
Kyllä teki siitä on video tubessa
- Anonyymi
Ei, mutta isä oli aina mökillä tehnyt ja kyllä meitä nauratti. Pakkastakin on 5 astetta. Huomenta Timo, Otto, Marski, Kitt ja Rh.
- Anonyymi
Kyllä varmasti kiukku lähtee kun laittaa vähän mausteita pihveihin mutta ei liikaa
- Anonyymi
Hyvä ruoka,parempi mieli.😁
- Anonyymi
Pitäis hoohoota jonkun vähän paijalla ettei ole niin kiukkuinen. Mies tai nainen silittelemään, koska hänen suuntautuneisuuttaan emme tiedä.
- Anonyymi
Tietääkö itsekkään ?!?
- Anonyymi
Sanokee onko tuo Saikku Oton poika?Minusta tuntuu että ei ole. Onko tullut naimakaupan kylkiäisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanokee onko tuo Saikku Oton poika?Minusta tuntuu että ei ole. Onko tullut naimakaupan kylkiäisenä?
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Ei muistuta Ottoo ulkoisesti millään muotoa.Käytöstavat ovat myös moukkamaiset Ottoon verrattuna.
- Anonyymi
Mies vai nainen.hmm?
- Anonyymi
Ramsay käskis Saikun tunkee hamuriinsa tuommoiset pihvit.
- Anonyymi
Hyvä ruoka,parempi mieli.
- Anonyymi
Onneton ruuan laitossa.Ukko nähtävästi tehnyt ruuat aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneton ruuan laitossa.Ukko nähtävästi tehnyt ruuat aikaisemmin.
Puhtaus puoli ruokaa paskasissa vaatteissa,Missä ulkona ja tallissa kontallaa rymyää..
- Anonyymi
Onko Teija sinkku..😀😃😄
- Anonyymi
Onko hilipa kihlannut Teijan.
- Anonyymi
Perunamuusin ja puolukkahillon kanssa todella hyvä MetsaManin jauhelihapihvit!
Ruokajuomaksi aikuisille Luipakka, lapsille maito, ja neitimiehille Ale Cock 0% olut.
Vahva suositus!- Anonyymi
On teillä makunautinnot.Kaljaa ja pihvejä.
- Anonyymi
Joko Teija toivotti Hyvää huomenta metsämanille Otolle ja katselijoille.
- Anonyymi
Nammii on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681