Jopa sääsivut syyllistyvät siihen. Forecalta räikeä esimerkki:
https://www.foreca.fi/meteorologilta/ou7ul7fy
"Planeettamme hikoilee El Ninon takia" ja pah. Ei se El Nino planeettaa lämmitä vaan siirtää lämpöä paikasta toiseen eli Chilen rannikkoalueilta Australian seuduille, mutta siis planeettaa se ei lämmitä. Kyseessä on nollasumma peli, jolla ihmisiä huijataan.
Ilmastonmuutoksesta valehdellaan jatkuvasti
6
292
Vastaukset
- Anonyymi
ennustekartatkin ovat nykyisin tulipunaisia jo jos lämpötila ylittää kakskyt astetta
- Anonyymi
Olipa sitten kylmä tai kuuma, tuulista tai tyyntä niin ilmastonmuutos!
- Anonyymi
toi on kyllä hyvä. merivirta muka lämmittää planeettamme - buhahahah.
- Anonyymi
Totta! Erityisesti öljy-yhtiöt.
- Anonyymi
Ihmiskunnan suurinta huijausta ko. ilmastopolitiikka. Bisnes on bisnestä ilmastopolitiikassakin aivan kuten päästökaupatkin.
Ilmasto tulee muuttumaan kuten se on muuttunut vuostuhansii se on fakta eikä sitä ihmiset kykene muuttamaan edukseen.
Höpö höpö juttuja että muka ihmiskunta muuttaisi ilmastoa.
Vain höhlä tyhmyri uskoo ett ihminen muka muuttaisi ilmastoo. Kas kun ei vaan muuttaisi maapallo planeetan pyörimissuuntaa.
Paikallisiin kaupunkisaasteisiin ehkä pystytään vaikuttaan erinlaisii toimenpiteii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201