Jopa sääsivut syyllistyvät siihen. Forecalta räikeä esimerkki:
https://www.foreca.fi/meteorologilta/ou7ul7fy
"Planeettamme hikoilee El Ninon takia" ja pah. Ei se El Nino planeettaa lämmitä vaan siirtää lämpöä paikasta toiseen eli Chilen rannikkoalueilta Australian seuduille, mutta siis planeettaa se ei lämmitä. Kyseessä on nollasumma peli, jolla ihmisiä huijataan.
Ilmastonmuutoksesta valehdellaan jatkuvasti
6
277
Vastaukset
- Anonyymi
ennustekartatkin ovat nykyisin tulipunaisia jo jos lämpötila ylittää kakskyt astetta
- Anonyymi
Olipa sitten kylmä tai kuuma, tuulista tai tyyntä niin ilmastonmuutos!
- Anonyymi
toi on kyllä hyvä. merivirta muka lämmittää planeettamme - buhahahah.
- Anonyymi
Totta! Erityisesti öljy-yhtiöt.
- Anonyymi
Ihmiskunnan suurinta huijausta ko. ilmastopolitiikka. Bisnes on bisnestä ilmastopolitiikassakin aivan kuten päästökaupatkin.
Ilmasto tulee muuttumaan kuten se on muuttunut vuostuhansii se on fakta eikä sitä ihmiset kykene muuttamaan edukseen.
Höpö höpö juttuja että muka ihmiskunta muuttaisi ilmastoa.
Vain höhlä tyhmyri uskoo ett ihminen muka muuttaisi ilmastoo. Kas kun ei vaan muuttaisi maapallo planeetan pyörimissuuntaa.
Paikallisiin kaupunkisaasteisiin ehkä pystytään vaikuttaan erinlaisii toimenpiteii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319