Pakettiauto tuli kovaa vauhtia Linnainmaan rampissa puskuriin kiinni mielenosoituksellisesti!

Anonyymi-ap

Yrittäkää nyt kokemattomammatkin kuskit ymmärtää, että siinä rampilla itään on rajoitus kyltillä osoitettu 60 km/h ja oikein erikseen varoitettu vaarallisista liittymistä. Sitten vasta kun tulee suoran alussa se 100 km/h -kyltti niin saa alkaa ajaa 100 km/h. Se ei mene niin, että saa alkaa vapaata nopeutta heti rampin alusta, vaikka moni näyttää näin kuvittelevan. Suomessa liikennesäännöt menevät siten, että nopeusrajoitus on voimassa siihen asti kun tulee seuraava nopeusrajoituskyltti. Eli kun alatte "opettamaan" tuolla liikenteessä niin kannattaa ensin olla itse edes oikeassa.

55

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku vatipää veti tuossa myös moottoripyörällä ylinopeutta ja jäi melkein alle. Ulkona +1 aste lämmintä, pimeää ja sataa vettä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18064859x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ja piti tietenkin olla, että LÄNTEEN.

      T: AP

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Painaa jarrun pohjaan , peräänajaja maksaa ?

    • Anonyymi

      Ikuinen ongelma, jos ei ole pelisilmää ja taitoa sovittaa nopeuttaan muiden mukaan,
      kun tulee rampilta , vetoketju on lähes mahdotonta jos ei ole tarpeeksi harjoitellut,
      eikä ole koordinaatio kykyä , tämän kyllä oppii kun ajaa, ajamaan ei opi kuin ajamalla.
      Kun ei tajuta nähdä muuta kuin oma paikka liikenteessä, ei ennekkosilmää tai tajua että
      vaihdan kaistan esim. valmiiksi kun käännyt sieltä ja tuolta, ei tosin liian aikaisin sitäkään, no tää on turha jankata, kun suurin osa ei osaa edes kävellä suoralla jalkakäytävällä ja väistää vastaantulevaa, niin mitä sitten auton ratissa.

    • Anonyymi

      Suomessa nopeusrajoitus on voimassa kyseisellä tiellä. Se on voimassa niin kauan, kun pysytään samalla tiellä, eikä mitään uutta nopeusrajoitusta ole ilmoitettu.

      Nopeusrajoitus merkki on voimassa kyseisellä tiellä seuraavaan merkkiin C32–C34, E23, E24 tai E26 saakka. Merkin voimassaolo päättyy myös merkkiin E22, jollei välittömästi merkin E22 jälkeen ole liikennemerkillä osoitettu uutta nopeusrajoitusta.

      • Anonyymi

        Liittymässä siirrytään pois kyseiseltä tieltä. Jos liittymässä ei ole osoitettu nopeusrajoitusta, niin siinä kohtaa voimassa on "yleisrajoitus".

        Taajaman ulkopuolella ajoneuvon ja raitiovaunun suurin sallittu nopeus on 80 km/h, jos liikennemerkillä ei ole osoitettu noudatettavaksi muuta nopeusrajoitusta. Taajamassa ajoneuvon ja raitiovaunun suurin sallittu nopeus on 50 km/h, jos liikennemerkillä ei ole osoitettu noudatettavaksi muuta nopeusrajoitusta.


      • Anonyymi

        Laittele mitä numeroita ym. kuinka paljon vaan, komiaa,
        ei kuitenkaan pois sulje maalaisjärkeä ja pelitaitoa auton ratissa, puusilmiä ja tuppuilijoita hienoista merkeistä ym. huolimatta teiden tukkona .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittele mitä numeroita ym. kuinka paljon vaan, komiaa,
        ei kuitenkaan pois sulje maalaisjärkeä ja pelitaitoa auton ratissa, puusilmiä ja tuppuilijoita hienoista merkeistä ym. huolimatta teiden tukkona .

        Kirjain-numero yhdistelmää vastaava liikennemerkki löytyy tieliikennelain perässä olevasta liitteestä. Sieltä niitä voi tutkiskella. Fiksut tajusivat jo muutenkin, että kyseiset tiedot ovat tieliikennelaista. Puusilmien tietotaitoon en ota kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjain-numero yhdistelmää vastaava liikennemerkki löytyy tieliikennelain perässä olevasta liitteestä. Sieltä niitä voi tutkiskella. Fiksut tajusivat jo muutenkin, että kyseiset tiedot ovat tieliikennelaista. Puusilmien tietotaitoon en ota kantaa.

        "Kirjain-numero yhdistelmää vastaava liikennemerkki löytyy tieliikennelain perässä olevasta liitteestä. Sieltä niitä voi tutkiskella."
        - Moniko tutkii ja ketä oikeasti kiinnostaa, kyllä se on minä , minä ja minun oikeuteni

        Autoa opitaan ajamaan ajamalla, ja liikenteen seassa opitaan ajamalla paljon oppiakseen.

        Kuka jaksaa ja yleensä tutkii mitään , varmaan ihan hienoa insinööri tutkiskelua,
        ei tämän päivän ihmisen keskittyminen riitä edes yksinkertaisen lauseen lukemiseen,
        saati sen ymmärtämiseen.
        kuitenkin henkilöautokortin saamiseen on kolme ajotuntia autokoulussa, että semmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirjain-numero yhdistelmää vastaava liikennemerkki löytyy tieliikennelain perässä olevasta liitteestä. Sieltä niitä voi tutkiskella."
        - Moniko tutkii ja ketä oikeasti kiinnostaa, kyllä se on minä , minä ja minun oikeuteni

        Autoa opitaan ajamaan ajamalla, ja liikenteen seassa opitaan ajamalla paljon oppiakseen.

        Kuka jaksaa ja yleensä tutkii mitään , varmaan ihan hienoa insinööri tutkiskelua,
        ei tämän päivän ihmisen keskittyminen riitä edes yksinkertaisen lauseen lukemiseen,
        saati sen ymmärtämiseen.
        kuitenkin henkilöautokortin saamiseen on kolme ajotuntia autokoulussa, että semmoista.

        Suomen lait koskevat kaikkia suomessa asuvia ja oleskelevia. Niitä on jokaisen noudatettava, kiinnostaa tai ei.

        Ajo-oikeuden hankkinut ajoneuvon kuljettaja tulee tietenkin osata liikennesäännöt ja liikennemerkit. Henkilöhän on asian suhteen oikein kouluttautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittele mitä numeroita ym. kuinka paljon vaan, komiaa,
        ei kuitenkaan pois sulje maalaisjärkeä ja pelitaitoa auton ratissa, puusilmiä ja tuppuilijoita hienoista merkeistä ym. huolimatta teiden tukkona .

        Maalaisjärki, pelitaito auton ratissa ja suunnilleen kaikki muukin osaaminen puuttuu siltä kuskilta, joka näkee tarpeelliseksi mennä edessä ajavan puskuriin roikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittele mitä numeroita ym. kuinka paljon vaan, komiaa,
        ei kuitenkaan pois sulje maalaisjärkeä ja pelitaitoa auton ratissa, puusilmiä ja tuppuilijoita hienoista merkeistä ym. huolimatta teiden tukkona .

        EI KAIKKI HALUA AJAA YLINOPEUTTA.PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI KAIKKI HALUA AJAA YLINOPEUTTA.PISTE.

        Ei ylinopeutta saa aja muutenkaan, halusi tai ei. Ylinopeusyrjöt ovat mulkeroita.


    • Anonyymi

      Äiti otti joskus firman nimen pakettiauton kyljestä joka pyrki puskuriin ja laittoi palautetta firmaan. Ja he antoivat kai kuskille palautetta firmassa. Huh.

    • Anonyymi

      Nooh jokainen ajaa niinku haluaa. Sitten kun se kolahtaa, niin kyllä se poliisisetä sitte kertoo kuka oli väärässä.

      • Anonyymi

        Enemmän väärässä et voisi olla.


    • Anonyymi

      tossa rampissa muuten on ennen tota 100km merkkiä taajaman päättymis merkki. vaikuttaako se sallittuun nopeuteen? vai pitääkö vieläki noudattaa sitä 60km rajotusta?

      • Anonyymi

        Vaikuttaahan se. Nopeusrajoitus liikennemerkki on voimassa mm. seuraavaan Taajama päättyy (E23) liikennemerkkiin saakka. Jos mitään uutta nopeusrajoitusta ole Taajama päättyy merkin jälkeen, niin voimassa on yleisrajoitus. Tässä tapauksessa se on 80 km/h. On siis 80 km/h rajoitus ennen tuota 100 km/h rajoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaahan se. Nopeusrajoitus liikennemerkki on voimassa mm. seuraavaan Taajama päättyy (E23) liikennemerkkiin saakka. Jos mitään uutta nopeusrajoitusta ole Taajama päättyy merkin jälkeen, niin voimassa on yleisrajoitus. Tässä tapauksessa se on 80 km/h. On siis 80 km/h rajoitus ennen tuota 100 km/h rajoitusta.

        Taajama päättyy merkin ja 100 km/h nopeusrajoitusmerkin välissä on tuo 80 km/h nopeusrajoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaahan se. Nopeusrajoitus liikennemerkki on voimassa mm. seuraavaan Taajama päättyy (E23) liikennemerkkiin saakka. Jos mitään uutta nopeusrajoitusta ole Taajama päättyy merkin jälkeen, niin voimassa on yleisrajoitus. Tässä tapauksessa se on 80 km/h. On siis 80 km/h rajoitus ennen tuota 100 km/h rajoitusta.

        Postimyynnistä kortin tilanneet eivät vain tuotakaan tiedä...


      • Anonyymi

        Google Mapsista katsoin niin ei ole mitään "taajama päättyy" merkkiä tuolla rampilla:

        https://www.google.com/maps/@61.4986002,23.8826785,3a,75y,189.57h,84.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSoBVZ68x0cZvM1Gf1X76iA!2e0!7i16384!8i8192

        On ainoastaan moottoriliikennetien merkki ja se ei tarkoita mitään nopeusrajoitusten kannalta.


      • Anonyymi

        Taidat nyt tarkoittaa sitä seuraavaa ramppia. Tuolla rampilla kuin Lahdentieltä tai Teiskontieltä lähdetään moottoritielle länteen ei ole mitään taajama päättyy -merkkejä vaan tosiaan 60 km/h voimassa siihen asti kun joskus suoran alussa tulee 100 km/h:

        https://www.google.com/maps/@61.4976197,23.8820311,3a,75y,204.07h,73.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4j0mhcy2iSejKtMOSdF9Pw!2e0!7i16384!8i8192


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google Mapsista katsoin niin ei ole mitään "taajama päättyy" merkkiä tuolla rampilla:

        https://www.google.com/maps/@61.4986002,23.8826785,3a,75y,189.57h,84.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSoBVZ68x0cZvM1Gf1X76iA!2e0!7i16384!8i8192

        On ainoastaan moottoriliikennetien merkki ja se ei tarkoita mitään nopeusrajoitusten kannalta.

        Tuossa tarkoitettiin varmaan sitä seuraavaa eteläisempää ramppia, josta puhuttiin ylempänä ( https://maps.app.goo.gl/eT5JjxR8RvHzrm2Q6 ).

        Huomioi, että nopeusrajoitus on voimassa kyseisellä tiellä. Kun siirryt rampille, niin poistut kyseiseltä tietä, jolla aiemmin ajoit. Jos nopeusrajoitusta ei ole osoitettu, niin silloin voimassa on yleisrajoitus, joka taajaman ulkopuolella on 80 km/h.

        Kun käännyt rampille, niin sitten alkaa 80 km/h nopeusrajoitus, koska mitään nopeusrajoituksesta ilmoittavaa liikennemerkkiä ei ole. Ei siis ole 60 km/h rajoitus sille 100 km/h liikennemerkille asti, kuten väitetään, vaan on 80 km/h rajoitus.

        Samaten kun poistut moottoritieltä rampille, niin jos mitään nopeusrajoitusta ei ole liikennemerkillä osoitettu rampissa, niin sitten yleisrajoitus on voimassa.


      • Anonyymi

        ^ Lisäys edelliseen: Tuossa rampissa puuttuu "Taajama päättyy" liikennemerkki. Se pitäisi olla siinä. Taajama kun ei jatku moottoritielle, eli moottoritien ei ole tajamaa. Tienpitäjän virhe. Seuraavassa eteläisemmässä rampissa asia on oikein merkitty.

        https://maps.app.goo.gl/zxh8Dnf3TPKbidJbA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^ Lisäys edelliseen: Tuossa rampissa puuttuu "Taajama päättyy" liikennemerkki. Se pitäisi olla siinä. Taajama kun ei jatku moottoritielle, eli moottoritien ei ole tajamaa. Tienpitäjän virhe. Seuraavassa eteläisemmässä rampissa asia on oikein merkitty.

        https://maps.app.goo.gl/zxh8Dnf3TPKbidJbA

        Ei puutu, sillä taajama päättyi jo aiemmin. Esimerkiksi tästä suunnasta tullessa se 'taajama päättyy' liikennemerkki on tuossa vasemmalla puolella.

        https://maps.app.goo.gl/Ho4gKt6Sm7rbTytW6

        Sijainti on hivenen huono, sillä jos toista kaistaa ajaa autojono, niin liikennemerkki saattaa jäädä havaitsematta.


    • Anonyymi

      Tuossa liittymässä moni Lahdentieltä tuleva vetää polkimen pohjaan jo sieltä mutkasta ja liittymien risteyskohtaan tullaan 120 km/h ja sitten hermostutaan kun joku nopeusrajoitusta noudattava tulee "eteen".

    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä miksi yleensä juuri tehokkaat bemarit tarvitsevat kilometritolkulla tilaa kiihtyä. Itsellä sähköauto VW ID.3 ja tuossa liittymässä pääsee ihan hyvin liikennevirtaan mukaan siitä 100 km/h:n kyltiltäkin. Ei tarvitse vetää 140 km/h kilometriä ennen.

    • Anonyymi

      Väännetään vielä rautalangasta. Nopeusrajoitus (C32) liikennemerkin kohdalla tieliikennelaissa lukee mm. näin:

      "Merkissä oleva luku osoittaa ajoneuvon ja raitiovaunun suurimman sallitun nopeuden kilometreinä tunnissa. Merkki on voimassa kyseisellä tiellä seuraavaan merkkiin C32–C34, E23, E24 tai E26 saakka. Merkin voimassaolo päättyy myös merkkiin E22, jollei välittömästi merkin E22 jälkeen ole liikennemerkillä osoitettu uutta nopeusrajoitusta."

      Nopeusrajoitus on siis voimassa kyseisellä tiellä. Jos siirrytään toiselle tielle, tai jos tulee joku noista luetellusta liikennemerkeistä (kirjain-numero), niin sitten tilanne muuttuu.

      Rampissa siirrytään toiselle tielle, joten tilanne siis muuttuu. Myös risteyksissä käännytään toiselle tielle, joten silloinkin tilanne muuttuu. Siksi maanteillä on risteyksien jälkeen useimmiten uusi liikennemerkki ilmoittamassa nopeusrajoituksesta, joka koskee sitä kyseistä tietä. Jos ei ole, niin voimassa on yleisrajoitus. Taajamissa on oma yleisrajoitus, ellei liikennemerkillä ole toisin ositettu.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kun rampissa siirrytään toiselle tielle, niin moottoritien rampeissa on siis 80 km/h rajoitus, ellei liikennemerkein ole muuta osoitettu/määrätty.


    • Anonyymi

      Ajakaa enemmän, opitte ajamaan.

      Niin loukkaannutte vähemmän,
      olemattomista toisten tekemisistä
      ja tekemättä jättämisistä liikenteessä ,
      niin ette mieti jotain olematonta asiaa,
      ja pohdi sitä loppu elämäänne,
      kun ajaa ja hallitsee mielensä, siihen muuten voi oppia,
      vaikket sitä heti hoksaa,
      et mieti montaa sekunttia mitä virheitä se toinen teki,
      vaikka se on monelle niin , ihan kauheeta ja hirveetä,
      miksi,
      mieti sitä?

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Ei kukaan halua tulla samanlaiseksi kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Ei kukaan halua tulla samanlaiseksi kanssasi.

        Et voi koskaan yltää tuon kirjoittajan tasolle, sori ja koita kestää,
        et ymmärrä, ettet ymmärrä.

        Ole massaa ajatusmaailmaltasi.


      • Anonyymi

        Hyviä neuvoja, ajamaan ei todellakaan opi kuin ajamalla, ja se miten itse suhtautuu , on kaiken avain ja ydin, kiitos hyvästä kirjoituksesta, jokaisen hermovikaisen kuskin pitäisi opetella ulkoa tuo kallisarvoinen ja alitajuntaan pureva teksti.


      • Anonyymi

        Pelkkä ajaminen ei riitä. Pitää osata liikennesäännöt ja noudattaa niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä ajaminen ei riitä. Pitää osata liikennesäännöt ja noudattaa niitä.

        Millä sinä noudatat liikennesääntöjä, etusormella vai hanurilla, näköjään, ja sen huomaa kun liikkuu ja ajattelee oikeasti.

        Me muut ajattelemme miten niitä oikein lainmukaisesti noudatetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi koskaan yltää tuon kirjoittajan tasolle, sori ja koita kestää,
        et ymmärrä, ettet ymmärrä.

        Ole massaa ajatusmaailmaltasi.

        Olen siitä hyvin kiitollinen. Ei moisiin syvyyksiin kanssasi kukaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siitä hyvin kiitollinen. Ei moisiin syvyyksiin kanssasi kukaan halua.

        Puhu hyvä täti vain omasta puolestasi, ketään ei muutenkaan kiinnosta jos et halua etkä osaa ajaa autoa, täällä vaan rääpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sinä noudatat liikennesääntöjä, etusormella vai hanurilla, näköjään, ja sen huomaa kun liikkuu ja ajattelee oikeasti.

        Me muut ajattelemme miten niitä oikein lainmukaisesti noudatetaan

        Mistä tiedät, miten minä toimin liikenteessä? Tuon kirjoituksesi perusteella voin sitten itse tehdä omat johtopäätökseni osaamisesi ja ymmärtämisesi tasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, miten minä toimin liikenteessä? Tuon kirjoituksesi perusteella voin sitten itse tehdä omat johtopäätökseni osaamisesi ja ymmärtämisesi tasosta.

        Täti, täti,
        niin voit,
        muista vastata pakonomaisesti jokaiseen, kuvastaa sisäistä tilaasi, kiva varmaan läheisillesi, jos heitä yleensä on.
        et muuten pysty olemaan vastaamatta tähänkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täti, täti,
        niin voit,
        muista vastata pakonomaisesti jokaiseen, kuvastaa sisäistä tilaasi, kiva varmaan läheisillesi, jos heitä yleensä on.
        et muuten pysty olemaan vastaamatta tähänkään?

        Voitko hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täti, täti,
        niin voit,
        muista vastata pakonomaisesti jokaiseen, kuvastaa sisäistä tilaasi, kiva varmaan läheisillesi, jos heitä yleensä on.
        et muuten pysty olemaan vastaamatta tähänkään?

        Lääkkeet ottamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet ottamatta?

        - Etkö nyt väsyneempää keksi?

        Mutta pakkomielteesi vastata ,
        on se mikä oikeesti tarvitsee lääkitystä, muiden lääkkeittesi lisäksi.

        Et täällä opi asennettasi muuttamaan liikenteessä,
        kun et nuorena oppinut ajamaan, niin ei se vanhanakaan suju,

        ja siitä johtuu kun sinula ei ollut nuorena reflexsejä,
        niin vanhana kankeena ja ylihitaana ,
        olet aina turpa väärässä , asennevammaisena muiden autoilijoiden tiellä hankaloittamassa ja kitisemässä täällä,
        .

        Jos ei ole pelisilmää ja istuu pelisilmän päällä ,
        ei liikenteen seassa tule mistään mitään,
        kuten sisäisesti tiedät , ettet osaa lukea liikennettä,
        etkä enään pärjää vauhdissa mukana,
        et vain myönnä sitä itsellesi, ja asennavammasi kasvaa.

        ( Lue moneen muuten kertaan että tajuat, tai luetuta jollain täysjärkisellä joka selittää. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Etkö nyt väsyneempää keksi?

        Mutta pakkomielteesi vastata ,
        on se mikä oikeesti tarvitsee lääkitystä, muiden lääkkeittesi lisäksi.

        Et täällä opi asennettasi muuttamaan liikenteessä,
        kun et nuorena oppinut ajamaan, niin ei se vanhanakaan suju,

        ja siitä johtuu kun sinula ei ollut nuorena reflexsejä,
        niin vanhana kankeena ja ylihitaana ,
        olet aina turpa väärässä , asennevammaisena muiden autoilijoiden tiellä hankaloittamassa ja kitisemässä täällä,
        .

        Jos ei ole pelisilmää ja istuu pelisilmän päällä ,
        ei liikenteen seassa tule mistään mitään,
        kuten sisäisesti tiedät , ettet osaa lukea liikennettä,
        etkä enään pärjää vauhdissa mukana,
        et vain myönnä sitä itsellesi, ja asennavammasi kasvaa.

        ( Lue moneen muuten kertaan että tajuat, tai luetuta jollain täysjärkisellä joka selittää. )

        Kaikkia ei voi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia ei voi auttaa.

        Miksi edes pitäisi,
        älä yritä jokapaikkaan aina tyrkyttää pakkomielteistä holhousviettiäsi,
        täti hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia ei voi auttaa.

        Auta itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edes pitäisi,
        älä yritä jokapaikkaan aina tyrkyttää pakkomielteistä holhousviettiäsi,
        täti hyvä.

        Vastaan ihan vaan siksi kun jotenkin nautin tuosta sekopäisestä paasauksestasi. Vastaa äkkiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Etkö nyt väsyneempää keksi?

        Mutta pakkomielteesi vastata ,
        on se mikä oikeesti tarvitsee lääkitystä, muiden lääkkeittesi lisäksi.

        Et täällä opi asennettasi muuttamaan liikenteessä,
        kun et nuorena oppinut ajamaan, niin ei se vanhanakaan suju,

        ja siitä johtuu kun sinula ei ollut nuorena reflexsejä,
        niin vanhana kankeena ja ylihitaana ,
        olet aina turpa väärässä , asennevammaisena muiden autoilijoiden tiellä hankaloittamassa ja kitisemässä täällä,
        .

        Jos ei ole pelisilmää ja istuu pelisilmän päällä ,
        ei liikenteen seassa tule mistään mitään,
        kuten sisäisesti tiedät , ettet osaa lukea liikennettä,
        etkä enään pärjää vauhdissa mukana,
        et vain myönnä sitä itsellesi, ja asennavammasi kasvaa.

        ( Lue moneen muuten kertaan että tajuat, tai luetuta jollain täysjärkisellä joka selittää. )

        Pahat harhat taitavat olla sellaisella, joka syyttää jotakuta pelkän nettikirjoituksen perusteella, ilman, että tietää henkilöstä tai hänen ajotyylistään yhtään mitään. Ihan perusteellista on silloin kysyä tällaisen henkilön voinnin tai lääkityksen perään.


    • Anonyymi

      Ootteko huomannu kuinka noi nuoret alle 3kymppiset räplää kännyään ja ajaa puskurissa melkein kiinni. Jos vanhempi auto, kannattaako vähän painaa jarrua..... joskushan siitä selviää ihan satasillakin jos tölmäisy on pieni. Aamupakkaset ja ensilumi eivät paranna asiaa.

      • Anonyymi

        Olen huomannut. Tampereen liikenne on samanlaista kuin Venäjällä Ei mitään eroa.
        Vatipäitä suurin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut. Tampereen liikenne on samanlaista kuin Venäjällä Ei mitään eroa.
        Vatipäitä suurin osa.

        Ei todellakaan ole, oletko ajanut siellä. Minä olen.
        Esim. kukaan, siis kukaan , ei ryntää katsomatta täysin unessa suojatielle tai vihreillä valoilla kävellessään, pyöräillessään jne.
        Koska henki voi lähteä, ei mitään samaa, ei todellakaan.
        Jos sielä pyöräilijä ajaisi kuin treella, tuskin olisi esim. Pietarissa päivääkään hengissä.

        Toki tähän voi jänkyttää ja vääntää ja kääntää kuten kärttysillä mummeleilla on tapana heidän elämäntyyliin on pakkomielteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut. Tampereen liikenne on samanlaista kuin Venäjällä Ei mitään eroa.
        Vatipäitä suurin osa.

        Ei se ole sekopäistä, sanoisin pikemmin, että tuo ihana vuodatus on verbaalista taidetta, johon harva ylettyy.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

      Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

      Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

      Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

      Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe