https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/hiekkasarkkien-uudessa-kaavassa-tavoitteena-3500-vuodepaikkaa-kasvuvauhtimme-on-samaa-luokkaa-ku
Mahtavaa!
Lentokenttä varataan sähkölentokoneiden käyttöön.... ????
No, niitä odotellessa voi lonkkavika alkaa vaivata jo enemmän.
Hienoahan sitä on majoittua kiitoradan, louhoksen ja vanhan soramontun viereen.
Tiedä vaikka Dumpperin näkisi.
HIEKKASÄRKKIEN KAAVOITUS
7
585
Vastaukset 7
- Anonyymi
Onko koko euroopassa koskaan tapahtunut mitään mikä sulle kelpaisi?
- Anonyymi
Tämä oli vastike siihen alikulkujuttuun. Kerrotaan, että suunnitteilla on jopa 10kerroksisia kerrostaloja. Tarpeeseen tulee alikulku.
- Anonyymi
Suunnittelu = haave on vielä kaukana toteutumisesta.
Kusitolppa soramontun, lentokentän ja louhoksen viereen - vetää varmasti sijoittajia kuin paska kärpäsiä.
- Anonyymi
Suuruudenhulluus on sairaus johon ei näköjään mikään lääke tai hoito tepsi. Ikävää vaan kun tätä tautia podetaan meidän kaupunkilaisten peruspalveluiden kustannuksella ja velanotolla.
- Anonyymi
Mikä peruspalvelu sulta puuttuu?
- Anonyymi
Kalajoella on aina kuviteltu olevan suurempia ja mahtavampia kuin oikeastaan ollaan. Suuruudenhulluus todella on sairaus.
- Anonyymi
No nyt se vihdoin tulee Olen jo kauan odottanut milloin sinne ruvetaan rakentamaan Aion ostaa osakkeen sielä heti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493