tilanteen huonoutta. Samoin kuin parisuhteessa aikoinaan oli, yöllä seinät tuntuivat kaatuvan päälle. Ahdistus oli suurimmillaan ja ainoa keino päästä tilanteesta ulos, oli lähteä koko tilanteesta niin kuin parisuhteessa oli pakko tehdä, koska muuten elämänilo olisi kadonnut kokonaan ja jäljellä olisi ollut vain tuskainen tunteeton ihminen.
Ehkä tämä selvittää
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Askelten töminä talossa tuntuu siltä kuin joku haluaisi talloa sinut maahan! Ikäänkuin rangaistuksena sille mihin et pystynyt, siksi että sinua kohdeltiin kauan väärin! Vastuu on sillä henkilöllä joka ei pystynyt kertomaan mitään tilanteestaan, vaikka siihen olisi vuosia sitten ollut monia mahdollisuuksia! Ei kukaan jaksa ahdistavaa olotilaa vuosien ajan ilman seurauksia. Kuin koko hyvä elämä olisi viety pois ja sellaisen teon jälkeen joku vielä kuvitteli olevansa oikeutettu vaatimaan itsekkäästi, että kun minä haluan että teet niin kuin minä sanon! Sellaista ei voi keneltäkään koskaan vaatia, joka niin toimii ei todellakaan ole millään mittapuulla hyvä ihminen!!
- Anonyymi
Okei. Rauhaa kaikkeen sinulle sivusta vaan nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838