tilanteen huonoutta. Samoin kuin parisuhteessa aikoinaan oli, yöllä seinät tuntuivat kaatuvan päälle. Ahdistus oli suurimmillaan ja ainoa keino päästä tilanteesta ulos, oli lähteä koko tilanteesta niin kuin parisuhteessa oli pakko tehdä, koska muuten elämänilo olisi kadonnut kokonaan ja jäljellä olisi ollut vain tuskainen tunteeton ihminen.
Ehkä tämä selvittää
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Askelten töminä talossa tuntuu siltä kuin joku haluaisi talloa sinut maahan! Ikäänkuin rangaistuksena sille mihin et pystynyt, siksi että sinua kohdeltiin kauan väärin! Vastuu on sillä henkilöllä joka ei pystynyt kertomaan mitään tilanteestaan, vaikka siihen olisi vuosia sitten ollut monia mahdollisuuksia! Ei kukaan jaksa ahdistavaa olotilaa vuosien ajan ilman seurauksia. Kuin koko hyvä elämä olisi viety pois ja sellaisen teon jälkeen joku vielä kuvitteli olevansa oikeutettu vaatimaan itsekkäästi, että kun minä haluan että teet niin kuin minä sanon! Sellaista ei voi keneltäkään koskaan vaatia, joka niin toimii ei todellakaan ole millään mittapuulla hyvä ihminen!!
- Anonyymi
Okei. Rauhaa kaikkeen sinulle sivusta vaan nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2242863En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.522372- 1252138
- 791910
- 201859
- 891799
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html3431365Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?
Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki141238Farmi-tippuja Henna Kalinainen puhuu suunsa puhtaaksi kuvauksista - Yllättyi rajusti: "Ajattelin..."
Ohhoh, aikamoista tykitystä! Menneiden vuosien reality-tähti Henna Kalinainen oli pitkästä aikaa tv:ssä, mutta tippui e211218Perhekokki konkkaan ja työttömiä lisää
Perhekokki on mennyt konkurssiin Lieksan lehden verkkosivulla juttu Lieksa kaatuu kokonaan on vain paljon eläkeläisiä nu971188