rasmus on tylsistyttävää musaa..enemmän meininkii kiitos..
rasmus on liian synkkä bändi
10
729
Vastaukset
- Motörheadisti
...sellaista peruspoppia sekin nykyään on vaikka korppeja ja muuta "rankaa rekvisiittaa" käytetäänkin, mutta samaa huttua niin kuin jo vuodesta 1996 lähtien.
- GFD
rasmusko synkkää .. ja paskat.. tommosta teinipoppii se on
- LadyStardust
Aika koominen sanavalinta... tylsää se kyllä on mutta että synkkää:)
- noita
ainaki sen takii ku laulun sanat viittaa kuolemaan,enkä oo nähny ilosta biisii rasmuksella KOSKAAN,MUT JOKAISELLA BÄNDILLÄ ON OMAT JUTUT...
- sorsa
et ole kuunnellut Rasmuksen biisejä paljoakaan. xP
- ????
sorsa kirjoitti:
et ole kuunnellut Rasmuksen biisejä paljoakaan. xP
Mikä vitun äkspee? Tarkoitatko Windows XP:tä? Miten se liittyy asiaan?
- Rasmusgirl
Älkää puhuko paskaa!The Rasmus on parhain bändi mitä tiedän!Se ei todellakaan ole liian synkkä ja meininkiäkin on aivan tarpeeksi ja uskokaa jo The Rasmus soittaa ROKKIA!
- MstrOfPupts
Rasmus on massaan jumittunutta teinipoppia, jonka surkeet biisi-rävellykset yritetään peittää synkeillä lyriikoilla. Siinäkään onnistumatta. Tyyliäkin yritetty synkistää kun ollaan ulkomaille päästy, mutta aika teennäiseltä näyttää. Perseestä koko bändi.
- LAUREN HOLLY
Kokeile Slayeria.
- johanna
näin luin jostain ja on mielestäni aika hyvin sanottu:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818