Mihin olisi helppo heittää omia kuvia spontaanisti. Ylilauta oli hyvä ja helppo kunnes naulattiin.
Omat kuvat jakoon
22
2766
Vastaukset
Alaston suomi
- Anonyymi
Omakuva.org ois yks tyttö 84 ootkos lisännyt kuviasi alastonsuomeen sulla on ihana posliini pilu kuvissasi kai oot viel posliini t 55v mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakuva.org ois yks tyttö 84 ootkos lisännyt kuviasi alastonsuomeen sulla on ihana posliini pilu kuvissasi kai oot viel posliini t 55v mies
Luotettavan runkkarin kun löytäis, laittaisin vaimon paljastiva kuvia. T. Aisuri 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotettavan runkkarin kun löytäis, laittaisin vaimon paljastiva kuvia. T. Aisuri 55v
Muista apinasuodatin ensin jottei anna ylen 🙊🙈🙉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista apinasuodatin ensin jottei anna ylen 🙊🙈🙉
Juu juu sulla näyttääkin homma olevan hallussa. Älä unohada sitä tulevaisuudessakaan. 🙈🙊🙉 🙈🙊🙉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu sulla näyttääkin homma olevan hallussa. Älä unohada sitä tulevaisuudessakaan. 🙈🙊🙉 🙈🙊🙉
Sää mää ja bää on nyt juu juu hönö buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotettavan runkkarin kun löytäis, laittaisin vaimon paljastiva kuvia. T. Aisuri 55v
Eiköhän niitä tällä palstalla riitä... jaa eikun luottettavakin pitäis olla ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt juu juu hönö buaahaa
Buaahaaa mikä hemmetin hönö, vittu mikä atomi antti.
En oo lisännyt. Ja tuolla omakuva.org en oo koskaa käynytkään eli en oo minä jos ei joku oo pilana tehnyt 🤔
- Anonyymi
Mätisäkki riehaantui buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätisäkki riehaantui buaahaa
Älä hitossa mikäs sulle nyt taas tuli. Otahan rauhoittavas ja painu Niuvanniemeen hopi hopi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hitossa mikäs sulle nyt taas tuli. Otahan rauhoittavas ja painu Niuvanniemeen hopi hopi.
Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa
Joko taas jätit lääkkeesi. Se on kyllä huomattu ei olis tarvinnut edes kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa
Sää mää ja bää on nyt juu juu hönö buaahaa. Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää ei ole ottanut lääkkeitään buaahaa
Oma vikas senkin sika, mitäs jätit.
- Anonyymi
Kiva ois jos joskus lisäisit jokusen kerran o tullut kuviasi katsellessa roiskittua spermat läväri rinnoilles ja posliini pillullesi t 55 v mies sul o upeat muodot tyttö -84
Anonyymi kirjoitti:
Mätisäkki riehaantui buaahaa
Sinä se jaksat. Mistähän mä riehaannuin? Tai kehen mut sekoitat. Se on hyvä huudella anonyyminä. Mulla kuitenkin ollut ihan omalla kuvalla profiili josta tosin kuvan jouduin näiden ihanien trollien takia poistaa 🤦♀️🤦♀️
- Anonyymi
Tyttö 84 tuli jälleen katseltua irvikissan kiihottavia fotoja ja runkkailtua kiihottais ajatus et antaisit kultaisen suihkun kasvoilleni jonka jälkeen runkkaisit spermani jumalaisille rinnoillesi ja lopuksi saisin fitsasata sun pilluasi takaapäin miten ois jouluksi uutta fotoa jumalaista. Vartalostasi t faniksi 57mies
- Anonyymi
Kuinka laajalle porukalle haluaa jakaa kuviaan? Kannattaa ehkä vähän olla varovaisempi.
- Anonyymi
Eikai sitä tarvi tunnistettavia kuvia laittaa jos haluaa vaan vilautella vieraille. Niin kasvot pois näkyvistä niin eikai siinä.
- Anonyymi
Ylilauta oli helppo,ei tarvinnut rekisteröityä otit kuvan ja latasit lautaan.
Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664