Eli siis mulla on nyt pari päivää ollut niin että tulee paljon verta pikkarehein mutta ei menkat edes alkanut viellä. Myös kun pyyhin niin tulee verta mutta pissa on normaalin väristä. Tämä sama taphatui siis myös ehkä kuukausi sitten ja kesti noin 6päivää että vuoto loppui. Mistä voi olla kyse ja miten tämän saa lopetettua?
Verta pikkareissa mutta ei menkkoja?
8
279
Vastaukset
- Anonyymi
oletko poika jos ei voi olla menkat? miksi kyseessä ei voi olla kuukautiset?
- Anonyymi
Ajattelin kanssa, että onko aloittaja tosissaan.
Koska kyllähän ne menkat on. - Anonyymi
Kyllä varmaankin on kyse kuukautisista. Mistä se veri muuten pikkareihin tulisi? Ja kuukausi sitten oli sama juttu, mikävahvasti puhuu kuukautisten puolesta. Siis kuukautiset OVAT alkaneet.
Pissan kanssa kuukautisverellä ei kuulu olla mitään tekemistä. Pissa ja kuukautisveri tulevat molemmat omista reijistään sieltä häpyhuulien välistä. Tutustu naisen anatomiaan! Vauvatkaan ei tule pissareijästä eikä liioin kakkareijästä vaan niiden välillä olevasta emättimestä. Sinne pojatkin työntävät siittimensä sisääsi. - Anonyymi
ihmettelen myös miten vaatteet pysyy puhtaana jos kerta verta tulee pikkareihin, Eikö se veri tule vaatteista läpi. en ymmärrä miten veri ei läpäise pikkuhousuja.
- Anonyymi
Kyse on selvästi kuukautisista, jos olet tyttö tai tyttöoletettu ja vähintään 10 v. Et saa lopetettua niitä millään. Loppuvat sitten, kun olet 50 v.
Miten joku edes väittää, ettei menkat ole alkaneet, vaikka verta tulee. - Anonyymi
Aloitus taitaa olla trolli. Jollain on kivaa, kun leikkii...
- Anonyymi
Eikö sulla ole ketään lähellä jonka kanssa voit puhua. Vai provoiletko ainoastaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984