Minulla on iPhone 14 pro max
Puolisolla on joku Nokia XR20 androidi
Tänään aamulla hän valitti, että jotkut oudot puh. numerot ovat hänen kännykällä näytöllä.
Minun kännykkä oli 3 numeroa kopioinut hänen kännykkä näyttöön.
Miten tällainen aisa mahdollista on, en minä ole edes siirtänyt mitään hänen kännykkään ja hän ei pääse minun kännykkään sisältöön käsiksi. 😱
Ainoa mitä ajattelin, että wifi on jollain oudolla tavalla päässyt käsiksi minun yhteystietoihin. puh. listaan ja jakanut ne puolisolle.
Miten saan sellaisen asian loppumaan?
Siis mikä tämä asia nyt nimi onkaan?
Anonyymi-ap
1
206
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä sinä nyt oikein selität? Jäikö lääkkeet ottamatta vai onko toi olevinaan jokin omituinen trolli? Alotus on nimittäin lievästi sanoen omituinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952