Pitäkää puolenne raahelaiset.teidän kyläpahanen kuihtuu kuihtumistaan.vieläkö ne tietyt intoilijat kattavat kävelykatua ja odottavat matkustajajunaa raahesta ouluun sekä pelastavat huvimyllynkin siinä samassa.teiltä lähtee sairaalakin kohta ja tehdas.missä kuplassa ns päättäjät elävät kun eivät saa mitään aikaan paitsi lakkautusta vaan.
Hyvin menee raahe.
10
552
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä Oululaisena huolesi, ettei musulmaanit, narkit ja alkot valtaa koko kaupunkia. Nyt on jo koko keskusta vallatuna. Kauppiaat kadoneet loiset vallaneet keskustan ja lähiöt. Hyi helvetti mikä ghetto koko Oulu. Ouluun jää marketit valtaväylien varteen ja ei muuta.
- Anonyymi
He elävät umpiokuplassa josta eivät pääse koskaan ulos pyöreässä läpinäkyvässä vankilassa siellä niitä toteutumattomia utopioita syntyy koska eivät voi muuta tehdä hapenpuute uhkaa jo piankin.
- Anonyymi
Älkää uskoko kenenkään joka on ns päättäjä.puhuvat toista mitä lopulta tekevät.raahelaiseisessa juttu jossa raahen kepulaiset ns päättäjät olivat muka huolissaan.nuolevat vaan.kepulaiset lestat pahimpia ja vittumaisempia kuten olemme huomanneet kuten pääministeri matti vanhanen.umpilesta ja ahne paskakökkäre.olen asunut koko elämäni raahessa ja tiedän mitä täällä lestat hommaa.hävetkää perkeleet.odotatte kuin kuuta nousevaa prismakeskusta siihen raahen porttiin.luulevat että se pelastaa jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää uskoko kenenkään joka on ns päättäjä.puhuvat toista mitä lopulta tekevät.raahelaiseisessa juttu jossa raahen kepulaiset ns päättäjät olivat muka huolissaan.nuolevat vaan.kepulaiset lestat pahimpia ja vittumaisempia kuten olemme huomanneet kuten pääministeri matti vanhanen.umpilesta ja ahne paskakökkäre.olen asunut koko elämäni raahessa ja tiedän mitä täällä lestat hommaa.hävetkää perkeleet.odotatte kuin kuuta nousevaa prismakeskusta siihen raahen porttiin.luulevat että se pelastaa jotain.
Koko elämäsi Raahessa pidetty lesta-maniac älä vain unohda kymmenkuntaa aatetoveritasi vassareita jotkä häärivät siellä ex-kansanedustajan johdolla. Hävetkää sivuttaa kommarit ja heidän vuosikymmeniä Raahelle aiheuttamansa tuhot Keskustalaisten kassa. Perkele!
- Anonyymi
Biohuvipylly kuntoon, nyt ja heti,!!!!@@@@@nttila.com
- Anonyymi
Juna yhteys Heti Ouluun ja Tornioon me vaadimme, kun se olisi niin kiva olla @@@EX
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juna yhteys Heti Ouluun ja Tornioon me vaadimme, kun se olisi niin kiva olla @@@EX
Haaparantaan goldexperss juna!! Prismat kyykkyyn! @@@rahee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin saa ruveta tekemään ennakko varauksia @@@EX? Tuleeko hanurin soittoa , runnonlausuntaa ja työväen teatteri esityksiä. Puheen pitää tiestysti EX, koska kaikki kunnia kuuluu tästä vain hänelle.
- Anonyymi
Hyvin sanottu! Just tälläinen tilanne Raahessa on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569