Jos Kiinalais alus seilasi kansainvälistä reittiä, niin putkiturma tapahtui Suomen vesilläkö !?

Anonyymi-ap

Ihmettelen kaasuputken varion suuruutta,on kuin putki olisi paperia !?
Ankkurin osan murtuman arvioiminen on helppoa,että onko tuore ja sovitus rikkoutuneeseen osaan !?

Olisipa Venäisen putken räjäytyksessä tutkimus ollut rikeää,Tanskan kuin naton vesialueella, niin olisi tasapuolista,mutta Suomikin äänesti tyhjää siitä YK:ssa !?

9

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ihmettelen sitä että kiinalaisaluksen kapteeni ei suostu minkäänlaiseen haastatteluun, jotain hämärää koko aluksen ja sen kapteenin toiminnassa on!

• Anonyymi

Pieni selvennys olisi tarpeen KRP:ltäkin !?

• Anonyymi

Se ohut valkoinen kuori siinä pinnalla on vain suojamuovi. Sen alla on raudoitettu betoni ja sitten siellä sisällä menee varsinainen kaasuputki joka on musta. Se itse putki on myös paksua terästä eikä mitään "paperia", moni ei osaa tulkita kuvaa vaan luulee valkoisen muovin olevan itse putki.

• Anonyymi

Siis ei tarpeeksi lujaa ja paksua terästä,että lommoilla olis selvitty !?

Suomi muuten äänesti tyjää, siis vastaan Venjän putken räjäytys tutkimusta vastaan !?
        KRP:n talon räjäytys 1994, 18 minuuttia yli puolenyön, on käsitykseni Maraby suklaalla jotain tekemistä !?

• Anonyymi

Tanskan vesialueella räjäytetty kaasuputki, josta ei kuullut kukaan mitään,eikä saannut kuullakkaan ja vielä vähemmän sitä tutkia,se on tasapuolisuutta !?

• Anonyymi

Kaasuputki rikottiin Suomen talousvyöhykkeellä, mutta ei Suomen aluevesillä. Suomen talousvyöhyke on Suomen aluevesien ulkopuolella sijaitseva merialue, johon sovelletaan Suomen lakeja.

• Anonyymi

Ei konttialusta oi ohjata, 2-5 tonnin painoisella raahaus Ankkurilla, vois kirjanoppineet vastata !?

• Anonyymi

Ei laivaa voi ohjata ankkuri pojassa , vain mielikuvitus sen hyväksyy !?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe