Niitä kaipaan ikuisesti. Ilman niitä on tyhjää.
Sanoja ja hymyä
30
443
Vastaukset
- Anonyymi
Kyselit mitä erikoista keskiviikossa. 🤔No Putin on saanut sydänkohtauksen ja on tehohoidossa. 😮Iltalehden tieto tämä.
- Anonyymi
Mitä sanoja.
Sellaisia nostavia mutta pudottaviakin, kiusaavia
johdattelevia, ohjaavia, kuumottaviakin, ihania.
Lohduttavia, lohtua antavia ja pyytäviäkin.
Loukattuja, tylyttäviä, mutta suoria sekä
samaan aikaan erittäin mutkitteleviakin.
"syntisiä" karkeitakin, jotain mystisiäkin,
mutta puhtaita rehellisiä enkulimaisia.
Sanojen takana oleva hymy tietää.
Vaikka ne olisikin vain sanoja,
vaikkei olisi olleet koskaan
muuta kuin sanoja ilman
todellista merkitystä
tai ilman oikeaa
tarkoitusta
ne olivat
ja olisivat
tarpeellisia
ja tärkeitä.
Edelleen.
Mutta ne
ovat nyt
kadonneet.
Poissa näkyvistä.
Piilossa jossain,
löydä niitä en vaikka
kuinka kovasti koitan
etsiä tästä välitilasta synkästä.
Etsin etsin, harhailen, välillä luulen
löytäväni jotain jostain mutta ei ei ne
ole niitä sanoja joita etsin, kaipaan sekä tarvitsen.
Tiedän ettei olleet oikeesti todellisia, ainoastaan palstalle
tarkoitettuja, sanahelinöitä, leikkiä, peliä, kaikkea mitä vaan,
kaunista ja rumaa, jotain joihin ei olisi saanut harhaantua eikä
upota. Ne ajoivat polulta kompastelemaan, ja takaisin, uudelleen ja
uudelleen. Eteenpäin askeleen pari, ja takapakkia kymmeniä, sivuun
melkein ojasta allikkoon, mutta aina nostivat pystyyn ja ohjasivat takaisin polulle.
No nyt meni jo överiksi..
Ne sanat sai mut kasaamaan palasia yhteen, antoi pohjan kaikelle,
maan johon kasvattaa jotain uutta, jotain ehkä pysyvää, parempaa.
Mutta ne sanat ja hymyt loppuivat ja katosivat kesken matkan, retki
jäi vaiheeseen.
No niin tai näin, valheita, valkoisia sekä ei niin valkoisia.originalpieninainen kirjoitti:
Sellaisia nostavia mutta pudottaviakin, kiusaavia
johdattelevia, ohjaavia, kuumottaviakin, ihania.
Lohduttavia, lohtua antavia ja pyytäviäkin.
Loukattuja, tylyttäviä, mutta suoria sekä
samaan aikaan erittäin mutkitteleviakin.
"syntisiä" karkeitakin, jotain mystisiäkin,
mutta puhtaita rehellisiä enkulimaisia.
Sanojen takana oleva hymy tietää.
Vaikka ne olisikin vain sanoja,
vaikkei olisi olleet koskaan
muuta kuin sanoja ilman
todellista merkitystä
tai ilman oikeaa
tarkoitusta
ne olivat
ja olisivat
tarpeellisia
ja tärkeitä.
Edelleen.
Mutta ne
ovat nyt
kadonneet.
Poissa näkyvistä.
Piilossa jossain,
löydä niitä en vaikka
kuinka kovasti koitan
etsiä tästä välitilasta synkästä.
Etsin etsin, harhailen, välillä luulen
löytäväni jotain jostain mutta ei ei ne
ole niitä sanoja joita etsin, kaipaan sekä tarvitsen.
Tiedän ettei olleet oikeesti todellisia, ainoastaan palstalle
tarkoitettuja, sanahelinöitä, leikkiä, peliä, kaikkea mitä vaan,
kaunista ja rumaa, jotain joihin ei olisi saanut harhaantua eikä
upota. Ne ajoivat polulta kompastelemaan, ja takaisin, uudelleen ja
uudelleen. Eteenpäin askeleen pari, ja takapakkia kymmeniä, sivuun
melkein ojasta allikkoon, mutta aina nostivat pystyyn ja ohjasivat takaisin polulle.
No nyt meni jo överiksi..
Ne sanat sai mut kasaamaan palasia yhteen, antoi pohjan kaikelle,
maan johon kasvattaa jotain uutta, jotain ehkä pysyvää, parempaa.
Mutta ne sanat ja hymyt loppuivat ja katosivat kesken matkan, retki
jäi vaiheeseen.
No niin tai näin, valheita, valkoisia sekä ei niin valkoisia.Entä jos joku oikeasti tarkoittaa juuri sitä, mitä sanoo, vaikkakin ne tässä hetkessä ovatkin "vain" sanoja? Koska oma ajatukseni on, että jokuhan ne sanat kuitenkin sanoo ja myös mitä ilmeisimmin tarkoittaa niillä jotain ja mielestäni sanat ovat arvokkaita tai ainakin niiden pitäisi olla. Tällä en tietenkään tarkoita sanoja, jotka on ikäänkuin vain heitetty ajattelematta niiden vaikutuksia, seurauksia niinkuin esimerkiksi jotkin pikaistuksissa sanotut tai negatiivisessa mielentilassa paiskatut sanat, jotka eivät ole yhtä niiden alkuperäisen merkityksen kanssa. Tällä tarkoitan, että se ensimmäinen reaktio ei aina ole se lopullinen reaktio.
Muuttaako käsitystä sanoista, sanomisista ja sanojista ja myös vastaanottajasta?
Toisaalta asiat voi esittää monella eri tavalla. Ne voi myös käsittää monella eri tavalla.
Ne voi ottaa sellaisina kuin ne siihen hetkeen sopii tai niitä voi käyttää myös tavallaan varastossa valmiina otettaviksi tarpeen vaatiessa.
Ajatellaanpa, ettei sitä pyyhekumia ole. Mitä tekee sanoja silloin, kun ei voikaan pyyhkiä sanomaansa pois?
Itse kertoisin, mitä tarkoitin eli tarkentaisin, mitä ja miksi. Loukata en tahtoisi ketään, vaikka varmasti sitäkin tulee tehtyä tahtomattaan jopa. Ei pyyhekumia edelleenkään, joten mitä siinä tapauksessa? Yrittäisin saada kerrottua juurikin tuon, mitä ja miksi.
Ne lohduttavat ja lämmittävät sanat kannattaa pitää muistissa. Sellaisessa paikassa, mistä ne löytää helposti juuri sillä hetkellä, kun niitä tarvitsee. Se niiden sanoja ei välttämättä ole paikalla itse silloin, mutta tiedät hänen sinulle sanoneen ne sanat. Ne lohduttavat ja lämmittävät. Nehän oli tarkoitettu sinulle, kun joku ne juuri sinulle sanoi. Ei kellekään toiselle.
Anteeksi tämä pitkähkö kertoilu, mutta tämä tuntui oikealta paikalta sanoa tämä. Ihan yleisesti pätevä asia monellekin meistä täällä olevista.
Kaikella hyvällä kaikkia ajatellen.TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Entä jos joku oikeasti tarkoittaa juuri sitä, mitä sanoo, vaikkakin ne tässä hetkessä ovatkin "vain" sanoja? Koska oma ajatukseni on, että jokuhan ne sanat kuitenkin sanoo ja myös mitä ilmeisimmin tarkoittaa niillä jotain ja mielestäni sanat ovat arvokkaita tai ainakin niiden pitäisi olla. Tällä en tietenkään tarkoita sanoja, jotka on ikäänkuin vain heitetty ajattelematta niiden vaikutuksia, seurauksia niinkuin esimerkiksi jotkin pikaistuksissa sanotut tai negatiivisessa mielentilassa paiskatut sanat, jotka eivät ole yhtä niiden alkuperäisen merkityksen kanssa. Tällä tarkoitan, että se ensimmäinen reaktio ei aina ole se lopullinen reaktio.
Muuttaako käsitystä sanoista, sanomisista ja sanojista ja myös vastaanottajasta?
Toisaalta asiat voi esittää monella eri tavalla. Ne voi myös käsittää monella eri tavalla.
Ne voi ottaa sellaisina kuin ne siihen hetkeen sopii tai niitä voi käyttää myös tavallaan varastossa valmiina otettaviksi tarpeen vaatiessa.
Ajatellaanpa, ettei sitä pyyhekumia ole. Mitä tekee sanoja silloin, kun ei voikaan pyyhkiä sanomaansa pois?
Itse kertoisin, mitä tarkoitin eli tarkentaisin, mitä ja miksi. Loukata en tahtoisi ketään, vaikka varmasti sitäkin tulee tehtyä tahtomattaan jopa. Ei pyyhekumia edelleenkään, joten mitä siinä tapauksessa? Yrittäisin saada kerrottua juurikin tuon, mitä ja miksi.
Ne lohduttavat ja lämmittävät sanat kannattaa pitää muistissa. Sellaisessa paikassa, mistä ne löytää helposti juuri sillä hetkellä, kun niitä tarvitsee. Se niiden sanoja ei välttämättä ole paikalla itse silloin, mutta tiedät hänen sinulle sanoneen ne sanat. Ne lohduttavat ja lämmittävät. Nehän oli tarkoitettu sinulle, kun joku ne juuri sinulle sanoi. Ei kellekään toiselle.
Anteeksi tämä pitkähkö kertoilu, mutta tämä tuntui oikealta paikalta sanoa tämä. Ihan yleisesti pätevä asia monellekin meistä täällä olevista.
Kaikella hyvällä kaikkia ajatellen.Älä pyydä anteeksi pitkähköä kertoilua. Oisi saanut olla pidempikin.
On jotenkin outoa tämä kaikki mitä ajatuksia on, tunteita sekavia ja samalla niin selkeitä.
Kaikkea ei tosiaankaan osaa pukea sanoiksi mitä haluaa sanoa, eikä uskallakaan sanoa.
Jotenkin on niin mysteeristä miten voi tuntea ihmeellisiä tunteita. Ja miten voi kaivata sellasta mitä ei oo ollut koskaan todellisuudessa. Tai ainakaan kuin hetken jos todellista oli.
Pian tulee julki sellanen totuus, mistä osin ehkä voisi ajatella että onpas moraalitonta.
Siinä mielessä nuo aikaisemmat moraalisaarnat osuivat, vaikka käsittääkseni olivat tarkoitettu jollekulle aivan muulle. Sinä olet <3originalpieninainen kirjoitti:
Älä pyydä anteeksi pitkähköä kertoilua. Oisi saanut olla pidempikin.
On jotenkin outoa tämä kaikki mitä ajatuksia on, tunteita sekavia ja samalla niin selkeitä.
Kaikkea ei tosiaankaan osaa pukea sanoiksi mitä haluaa sanoa, eikä uskallakaan sanoa.
Jotenkin on niin mysteeristä miten voi tuntea ihmeellisiä tunteita. Ja miten voi kaivata sellasta mitä ei oo ollut koskaan todellisuudessa. Tai ainakaan kuin hetken jos todellista oli.
Pian tulee julki sellanen totuus, mistä osin ehkä voisi ajatella että onpas moraalitonta.
Siinä mielessä nuo aikaisemmat moraalisaarnat osuivat, vaikka käsittääkseni olivat tarkoitettu jollekulle aivan muulle. Sinä olet <3Kiitos! Sinulle vastavuoroisesti laitan tämän:
🤍
Toivottavasti en käytä kenenkään muun käyttämää merkkiä, etten saa vihaisia sanoja siitä, mutta tuo kuvastaa hyvin kuitenkin.
Sen verran tahdon sanoa, että en lukenut moraalitarinointeja juurikaan kuin vain vähän silmäillen. Siksi en tiedä, mitä tarkoitat tuolla moraalista puhumisella. Ja myös siksi olen kysymysmerkki tuon totuuden julkituomisen suhteen.
Valoa päivääsi 🔆 paljon valoa ja lämpöä 🔆TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Kiitos! Sinulle vastavuoroisesti laitan tämän:
🤍
Toivottavasti en käytä kenenkään muun käyttämää merkkiä, etten saa vihaisia sanoja siitä, mutta tuo kuvastaa hyvin kuitenkin.
Sen verran tahdon sanoa, että en lukenut moraalitarinointeja juurikaan kuin vain vähän silmäillen. Siksi en tiedä, mitä tarkoitat tuolla moraalista puhumisella. Ja myös siksi olen kysymysmerkki tuon totuuden julkituomisen suhteen.
Valoa päivääsi 🔆 paljon valoa ja lämpöä 🔆Ei älä ole kysymysmerkki, jos olet keneksi luulen, niin sinä tiedät muualtakin jo asioita. osuiko?
TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Entä jos joku oikeasti tarkoittaa juuri sitä, mitä sanoo, vaikkakin ne tässä hetkessä ovatkin "vain" sanoja? Koska oma ajatukseni on, että jokuhan ne sanat kuitenkin sanoo ja myös mitä ilmeisimmin tarkoittaa niillä jotain ja mielestäni sanat ovat arvokkaita tai ainakin niiden pitäisi olla. Tällä en tietenkään tarkoita sanoja, jotka on ikäänkuin vain heitetty ajattelematta niiden vaikutuksia, seurauksia niinkuin esimerkiksi jotkin pikaistuksissa sanotut tai negatiivisessa mielentilassa paiskatut sanat, jotka eivät ole yhtä niiden alkuperäisen merkityksen kanssa. Tällä tarkoitan, että se ensimmäinen reaktio ei aina ole se lopullinen reaktio.
Kaikella hyvällä kaikkia ajatellen."""Ne lohduttavat ja lämmittävät sanat kannattaa pitää muistissa. Sellaisessa paikassa, mistä ne löytää helposti juuri sillä hetkellä, kun niitä tarvitsee.""""
Takerrun tähän vähän... Olisi niin mukava pitää ne muistissa ja tallessa, mutta tahtoisin niin löytää ne kaikki ensin. Uudelleen. Niin paljon ja niin nopeesti niitä oli.
En vaan löydä niitä ilman apua.
Voi kun osaisi palata pellolle .
Ja moneen muuhunkin paikkaan,
jonnekin tähtitaivaan alle.originalpieninainen kirjoitti:
Ei älä ole kysymysmerkki, jos olet keneksi luulen, niin sinä tiedät muualtakin jo asioita. osuiko?
En ole lainkaan varma vielä mistään. Luulen sinun kylläkin tunnistavan minut....mutta olen siltikin kysymysmerkki. Sitä totuuden julkistamista tässä nyt sitten odotellaan ja katsotaan, mitä missä milloin.
Kohta on kuitenkin tälleen vapaapäivänä, kun ei ole hommaa (lue: on, mutten tee), mentävä saunomaan ja ihmettelemään maailman menoa ja rentoutumaan. Toivottavasti ei juuri sillä aikaa tule mitään juttuja täällä, joista jäisin paitsi. Minulla kun on sellainen tyyli kahlata näiden tekstien kanssa täällä, etten lue ihan jokaista kirjoitusta tai aloitusta ja siksi saattaa jäädä hyviäkin juttuja lukematta. Vai pitäisikö minun jäädä odottamaan hetki?TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
En ole lainkaan varma vielä mistään. Luulen sinun kylläkin tunnistavan minut....mutta olen siltikin kysymysmerkki. Sitä totuuden julkistamista tässä nyt sitten odotellaan ja katsotaan, mitä missä milloin.
Kohta on kuitenkin tälleen vapaapäivänä, kun ei ole hommaa (lue: on, mutten tee), mentävä saunomaan ja ihmettelemään maailman menoa ja rentoutumaan. Toivottavasti ei juuri sillä aikaa tule mitään juttuja täällä, joista jäisin paitsi. Minulla kun on sellainen tyyli kahlata näiden tekstien kanssa täällä, etten lue ihan jokaista kirjoitusta tai aloitusta ja siksi saattaa jäädä hyviäkin juttuja lukematta. Vai pitäisikö minun jäädä odottamaan hetki?Mene vaan. Meinasinkin laittaa itse että nyt muunmaailman hommia jokunen tunti. 🤗
Kohta on kuitenkin tälleen vapaapäivänä, kun ei ole hommaa (lue: on, mutten tee), mentävä saunomaan ja ihmettelemään maailman menoa ja rentoutumaan. Toivottavasti ei juuri sillä aikaa tule mitään juttuja täällä, joista jäisin paitsi. Minulla kun on sellainen tyyli kahlata näiden tekstien kanssa täällä, etten lue ihan jokaista kirjoitusta tai aloitusta ja siksi saattaa jäädä hyviäkin juttuja lukematta. Vai pitäisikö minun jäädä odottamaan hetki?Ja siis niin, tunnistelu saattaa joskus joutua harhaan. Vähän kuin ihan pihalle joutuisi.
originalpieninainen kirjoitti:
Mene vaan. Meinasinkin laittaa itse että nyt muunmaailman hommia jokunen tunti. 🤗
No sit. Sit palaamme ilmeisesti asiaan vielä tämän päivän aikana? Tai ainakin pienesti kirjoittelemaan tänne. Mukavia aloituksia ollut tähän mennessä, jos on niitäkin ikävämpiä, mutta hienoa, että niitä mukaviakin taas. Tässä kun välillä näytti olevan pelkkää negaa, niin ei tehnyt mieli käydä edes lukemassa. Piti ottaa aikalisä täältä.
Juuh, sinne saunan kimppuun 🧖♂️
🔆TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
No sit. Sit palaamme ilmeisesti asiaan vielä tämän päivän aikana? Tai ainakin pienesti kirjoittelemaan tänne. Mukavia aloituksia ollut tähän mennessä, jos on niitäkin ikävämpiä, mutta hienoa, että niitä mukaviakin taas. Tässä kun välillä näytti olevan pelkkää negaa, niin ei tehnyt mieli käydä edes lukemassa. Piti ottaa aikalisä täältä.
🔆Juuh, ja jos satut käymään ennen mua täällä ja jaksat ja osaat reitin tiettyihin kartan pisteisiin niin nosteletko? 🤍
🔆Edelleen tahdon sinne saunaan jos on sama sauna josta joskus taisin mainita. Siis ihan saunomaan.. Ilman taka-ajatuksia tai "tuhmuus " ajatuksia sanoin.
Ja siis niin, tunnistelu saattaa joskus joutua harhaan. Vähän kuin ihan pihalle joutuisi.
Palstan ominaisuuksia ovat juurikin nuo harhaanmenot, kun ei voi tunnistaa aina ihmistä, kuka kirjoittaa. Yleisesti kirjoittaen ei sitä tapahdu, jos pitää purkamiseen ja keskustelemiseen yleisellä tasolla. Ei jokainen löydä sitä kaipaamaansa ihmistä täältä, mutta onhan tässä se etu, että voi jutella, kun sille tuntuu.
Meni hieman aikaa, kun piti odottaa pääsyä sinne saunaan, mutta nyt on käyty.
Mitä tarkoitit niillä nostoilla? Jos kiusaamiseen liittyviä, niin eihän ne edes ole saatavilla, kun ne hävitettiin samantien samana iltana, siis silloin alussa, kun sitä tapahtui. Moden kautta ne varmaan saisi, mutta pitää etsiä ensin täälläkin niistä kertovat otsikot, että voitaisiin pyytää niiden palauttamista. Jos jotain muuta tarkoitit, niin kerro. Katsotaan, miten pitkään tässä kerkee olla tänään, kun tuli tuohon taas ylimääräistä hommaa, jotka olisi saatava taas tehtyä.TopiWanKen_no.bi kirjoitti:
Palstan ominaisuuksia ovat juurikin nuo harhaanmenot, kun ei voi tunnistaa aina ihmistä, kuka kirjoittaa. Yleisesti kirjoittaen ei sitä tapahdu, jos pitää purkamiseen ja keskustelemiseen yleisellä tasolla. Ei jokainen löydä sitä kaipaamaansa ihmistä täältä, mutta onhan tässä se etu, että voi jutella, kun sille tuntuu.
Meni hieman aikaa, kun piti odottaa pääsyä sinne saunaan, mutta nyt on käyty.
Mitä tarkoitit niillä nostoilla? Jos kiusaamiseen liittyviä, niin eihän ne edes ole saatavilla, kun ne hävitettiin samantien samana iltana, siis silloin alussa, kun sitä tapahtui. Moden kautta ne varmaan saisi, mutta pitää etsiä ensin täälläkin niistä kertovat otsikot, että voitaisiin pyytää niiden palauttamista. Jos jotain muuta tarkoitit, niin kerro. Katsotaan, miten pitkään tässä kerkee olla tänään, kun tuli tuohon taas ylimääräistä hommaa, jotka olisi saatava taas tehtyä.Ei kiusimis juttujen nostoja vaan niiden vastakohtien.
Niitä pisteitä joissa löydetään ja löydettiin jotain.
Niitä kauniita ja ihania paikkoja.
Kukkapeltoja. Tähtiä, tupsahteluja.
Erään toisen aloituksen myös haluaisin löytää,
jonkun lasinsirpale sydämeen tms liittyvän.
Jos sattuisit mitenkään muistamaan otsikoita
tai jotain joilla löytäisi sinne jonnekin.
Mä olen jo niin turta, koko kiusintaan,
haluan vaan ne kauniit ja tunteita tuoneet
kohdat löytää. : (
( tosin niitä ei kivoja taitaapi löytyä jostain tikuilta sun muilta ; ) mahdollisesti. )originalpieninainen kirjoitti:
Ei kiusimis juttujen nostoja vaan niiden vastakohtien.
Niitä pisteitä joissa löydetään ja löydettiin jotain.
Niitä kauniita ja ihania paikkoja.
Kukkapeltoja. Tähtiä, tupsahteluja.
Erään toisen aloituksen myös haluaisin löytää,
jonkun lasinsirpale sydämeen tms liittyvän.
Jos sattuisit mitenkään muistamaan otsikoita
tai jotain joilla löytäisi sinne jonnekin.
Mä olen jo niin turta, koko kiusintaan,
haluan vaan ne kauniit ja tunteita tuoneet
kohdat löytää. : (
( tosin niitä ei kivoja taitaapi löytyä jostain tikuilta sun muilta ; ) mahdollisesti. )Kukkapellot eivät ole tänne mikään tuttu juttu. Tähdet kertovat jo huomattavasti enemmän. Hetki, niin katsotaan, mitä voi tehdä.
Kukkapellot eivät ole tänne mikään tuttu juttu. Tähdet kertovat jo huomattavasti enemmän. Hetki, niin katsotaan, mitä voi tehdä.
Joo ei kiirusta, tässä käväisin välissä ja jatkan muualla vielä jonkin aikaa.
Niin niitähän vois varmaan kai linkittää kommentteihin nostojen sijasta.
Pysyis löydettävissä paremmin. Kai.originalpieninainen kirjoitti:
Joo ei kiirusta, tässä käväisin välissä ja jatkan muualla vielä jonkin aikaa.
Niin niitähän vois varmaan kai linkittää kommentteihin nostojen sijasta.
Pysyis löydettävissä paremmin. Kai.Pari kerkesin nostaa niine hyvineen. En ymmärrä, miksi haluat niitä tähän. Kerrotko, jos se auttaisi ymmärtämään, kiitos.
Pari kerkesin nostaa niine hyvineen. En ymmärrä, miksi haluat niitä tähän. Kerrotko, jos se auttaisi ymmärtämään, kiitos.
Haluan vaan muistaa paremmin,
ja tuntea tunteita lisää.
Ei niitä tänne tarvitsis
välttämättä nostellakaan.
Nyt meen viel hetkeks kotijuttuihin.
Koitetaan törmätä vielä tänään ?originalpieninainen kirjoitti:
Ei niitä tänne tarvitsis
Koitetaan törmätä vielä tänään ?Jos haluat? Mullakin on nuo muutamat asiat, jotka tosiaan saatava pois käsistä niin, että ovat aamuksi valmiina. Tekemällä niistä pääsee, huokaus.
Ei niitä tänne tarvitsis
Koitetaan törmätä vielä tänään ?✨✨✨✨🤍
✨✨✨🤍
✨✨🤍
✨🤍
- Anonyymi
Aatellaanpa näin, jokaisen sanan takana on se hymy. Sitä pitää vaan löytää juuri se omalle kohdalle tarkotettu sananen, hymyn saa kaupanpäälle.
- Anonyymi
Näin käy taas päälleni yö
Kun sudet lampaita syö
Ja pienet pirut nurkissani pihisee
Yö peilin eteeni tuo
Ja näen silmäni nuo
Kyllä susi aina suden tuntee
Seinilläni varjot
Jälleen hiljaa huohottaa
Tummat siivet mua syliin kutsuu taas
Silti polvistua en tahdo
Vielä antaudu en
Ennenkuin kynä tai mies katkeaa
Ja kun sä olet liian ylpee
Etkä osaa luovuttaa
Sun täytyy loppuun asti aina yrittää
Ehkä jonain yönä vielä kaiken selvemmin sä näät
Kunhan silmäsi tottuu vain
Tähän hämärään
Tämä ruumis on kuin talo
Joka hiljaa lahoaa
Lauta laudalta sen seinät revitään
Joko antanut on kaiken
Joko rivi viimeinen
Tänä yönä tälle paperille jää
Oi jumalani
Miksi niin levottoman teit
Miksi laitoit yksin myrskyyn kulkemaan
Annoit kynän, annoit käden, annoit tyhjän paperin
Joka sokealta vaatii sanoja
Ja kun sä olet liian ylpee
Etkä osaa luovuttaa
Sun täytyy loppuun asti aina yrittää
Ehkä jonain yönä vielä kaiken selvemmin sä näät
Kunhan silmäsi tottuu vain
Tähän hämärään
Niin jatkuu jäätävä yö
Ja silti pistettä en lyö
Vaikka sudet vain jatkaa juhliaan
Ja kun silmiin suoraan katsoo
Kasvoja kalpeita
Tiedän yö taas lähempänä kuolemaa- AnonyymiUUSI
En mä mikään ylpeä ole,
en koskaan ole ollutkaan.
Mut nyt voin luovuttaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä mikään ylpeä ole,
en koskaan ole ollutkaan.
Mut nyt voin luovuttaa.Sinun täytyy luovuttaa, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Jos olisit ymmärtänyt ihmisyydestä enemmän olisit ymmärtänyt sen, ettei ihmistä voi saalistaa niin kuin jotain petoa saalistetaan. Ihminen on tunteva ja herkkä ja hänellä on ihan erilaiset ajatukset kuin saalista haluavalla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy luovuttaa, koska muuta mahdollisuutta ei ole. Jos olisit ymmärtänyt ihmisyydestä enemmän olisit ymmärtänyt sen, ettei ihmistä voi saalistaa niin kuin jotain petoa saalistetaan. Ihminen on tunteva ja herkkä ja hänellä on ihan erilaiset ajatukset kuin saalista haluavalla!
Luoja kuinka kujalla sä oletkaan.........
- AnonyymiUUSI
Minulta niitä et tule koskaan saamaan, et sanoja etkä hymyjä! Et ansaitse niitä minulta!
- AnonyymiUUSI
Enhän mä edes tiedä kuka sä olet joten............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217