Hän on Jumalan Poika, hänen äitinsä on Maria Magdaleena.
Tämä on minulle suuri suru, hän on minun sydänystävä.
Karoliina
Ei suomalaiset tiedä, millaista ihmistä tuhoavat
46
659
Vastaukset
Pentikäiset on mukana tuhoamassa, he ovat pedofiilisukua.
- Anonyymi
Jos normaali ihminen kirjoittaisi tuollaisia herjoja niin taatusti joutuisi raastupaan siitä,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos normaali ihminen kirjoittaisi tuollaisia herjoja niin taatusti joutuisi raastupaan siitä,.
Sepä juuri. Ihmettelen, miksi tältä palstalta ei oo tota tyyppiä bannattu. Kirjoittelee anonyyminäkin paljon samanlaista soopaa. Omituinen trolli!
- Anonyymi
YouTube redeeler lives
https://www.youtube.com/watch?v=nvbdB8VAcYQ
Ihana rauhan ranta..- Anonyymi
En ymmärrä aloitusta. Aikanaan Jumalan Poika ristiinnaulittiin, mutta nyt on toinen aika. Emmehän me voi tuhota häntä.
- Anonyymi
Ei mut jeesus tappaa kaikki jotka ei usko häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mut jeesus tappaa kaikki jotka ei usko häneen.
Ja srk tappaa kaikki Jeesukseen uskovat. Ettekö te vl-pölhökustaa ryhmä tiedä että vl uskoo uskoonsa ja toiseen vl-ihmiseen?
minulla ei ole hätää....
charlottaIlmiöllä on oma nimikin, - mariologia, jota toteuttaa Ortodoksinen kirkko.
Oletko muuten sattunut lukemaan Raamatusta, Jeesus ristillä hylkäsi äitinsä, ja antoi vastuun opetusopille.
Joh. 19:27 Sitten hän sanoi opetuslapselle: "Tämä on äitisi!" Siitä hetkestä lähtien opetuslapsi piti huolta Jeesuksen äidistä.- Anonyymi
tähtiryhmä on trolli. Trollin typeriin alotuksiin ei kannate vastailla
- Anonyymi
sano kyllä juudas tuomakselle petturille juudas jeesuksen veljen poika varasti jeesuksen tappo isänsä ja nai äitinsä ja synty tuomas
Anonyymi kirjoitti:
sano kyllä juudas tuomakselle petturille juudas jeesuksen veljen poika varasti jeesuksen tappo isänsä ja nai äitinsä ja synty tuomas
Olisiko Sinulla näyttöä, Juudaksen sukulaisuuteen Jeesuksen nähden.
hänen isänsä on ikaros, ylin jumala ja äitinsä maria magdaleena. hän on kuningasten kuningas ja herrain herra.
charlotta- Anonyymi
Mielesi lamppu on täysin sammunut! Typerämpää trollia saa hakea kaukaa.
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon!
Charlotta
Kuka poisti viestin ilman perusteita!? Tämä Tähtiryhmä on minun on minun perustama, se harjoittaa lähetystyötä ja yritystoimintaa. Tämä Tähtiryhmän profiilissa oleva kuva on minun kuva lapsena, se on naamioitu enkelitytöksi.
- Anonyymi
Kas. Saman trollin toinenki nimimerkki heräs! Multinikkitrolli!
- Anonyymi
Olet pahemman kerran sevonnut!
Charlotalle ja Karoliinalle lämpimät terveiset, Te olette olleet lujilla minua puolustaessanne, niin olen ollut minäkin. Tästä Ikaroksen tarinasta en ole varma, onko se faktaa tai fiktiota??. Mika Waltarin teokset Turms Kuolematon, Nuori Johannes ja Sinuhe Egyptiläinen saattavat liittyä asiaan.
ikaros on kirkkauden jumala...
Kiitos meidän yrityksen johdolle ja lakimiehille...
onegas-00 kirjoitti:
Ja Jumalalle, apostoleille, Jeesukselle ja enkeleille.
Ja Maria Magdaleenalle....
onegas-00 kirjoitti:
Kuuntelen nyt seuroja onnellisena...
Minun tärkein tehtävä on lähetystyössä.
Nyt kuuluu yksi minun lempi joululauluista " Maa on niin kaunis" Oulusta.
- Anonyymi
Ei. Tämä kansa ei käänny teiltään.
- Anonyymi
Ei kansana varmasti
Lämmin halaus Miialle tuesta <3............................. ja kaikille muillekin minua tukeneille.
- Anonyymi
Anteeksi, kaikella kunnioituksella, mutta Jeesus ei kertaakaan nimitä Mariaa äidikseen.
- Anonyymi
Maria mariam miriam minni aku calle iines esa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maria mariam miriam minni aku calle iines esa
raastupa saaralupa ei hurri pääse mihinkään seurakuntaäiti raastupa
- Anonyymi
Jeesus ja Jumala ovat molemmat satuolentoja.
- Anonyymi
Sairaita hihulin paskoja.
Nostetaanpas tämä ylös...
- Anonyymi
Tuli iso piaru.
- Anonyymi
Hae mobiili synti = onegas-00
- Anonyymi
eikö te tiedä, keitä me ollaan, kuten julkkikset pikkutunneilla kertovat :D.
charlotta - Anonyymi
Ikarosta pidetään vankina Kokkolan sairaalassa, poliisi ei pyynnöistä huolimatta tee mitään. On tämä Suomi melkoinen takapajula.
Charlotta- Anonyymi
Ei sentään isa-rosa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915