Aina ohikulkiessa siellä oli kiva poiketa, nyt se oli suljettu?
Miksi kauppa ei jatkunut?
Miksi Koijärven kyläkauppa on suljettu?
11
891
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mikähän kumma siihen vois olla syynä?
- Anonyymi
Olisko semmone että yrittäjäpariskunta on eläkeiässä ja kauppa ei tuota tarpeeksi että jatkajaa löytyisi.
- Anonyymi
Koijärvellä on niitä luontoaktivisteja
- Anonyymi
Totus on että ne luontoaktivistit oli ihan muualta kuin Koijärveltä, kannattas hiukan tutustua historiaan.
- Anonyymi
Koska Suomea ajetaan alas kovalla vauhdilla. Maaseutu pitää autioittaa ja kaikki väki ns. viidentoista minuutin kaupunkeihin.
- Anonyymi
näin on.
- Anonyymi
Ne muutti Vorssaan.
- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Vieremän Paavolan ja Kuuston lähikaupoissa laajenpi valikoima, ja saa vielä kantiskortin takataskuun,
- Anonyymi
ne sai kaikki kylät myytyä.
- Anonyymi
Tämä, melkein nauratti, tai joo myönnän, nauroin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487