2019 vm mazda ni aina talvirenkailla vähän väliä syttyy merkkivalo et tarkista rengaspaineet mut ne on kohillaan.
Kesärenkailla ei koko kesänä kertaakaan.
Rengaspaineanturit
10
829
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmanlämpö vaihtelee, niin anturi sekoilee. Ei vika vaan ominaisuus.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pitäisiköhän ne resetoida renkaiden vaihdon jälkeen?
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla laittamalla suuremmat paineet renkaisiin ja jos sitten ei hälyttele, niin on tainnut unohtua kalibrointi joka pitää tehdä renkaanvaihdon jälkeen.
- Anonyymi
Käyttöohjekirja voisi antaa avun.
- Anonyymi
Painat resetoinnin jokaisen renkaanvaihdon jälkeen. Tunnistaa uudet anturit ja paineen. Muuten hälyyttee kunnes vaihdat taas edelliset renkaat takaisin.
- Anonyymi
Mazdas 3 vm 2018 ei ole rengaspaine antureita ,vertaa rengaiden vierintä nopeutta .Irto lumi häiritsee talvella.
- Anonyymi
Mikä uusi muoti on tuo välimerkkiä ennen tyhjä välilyönti, kun välilyönti pitää olla merkin jälkeen? Onko jonkun ikäryhmän juttu ja koulun huonot opit?
- Anonyymi
Meillä Mazda 3 vm2018 ja on anturit. Napista ratin vasemmalta nollataan.
- Anonyymi
2016 CX-3 ei antureita. Ei ongelmia, mutta joskus talvella on hälyttänyt turhaan johtuen tiestä tai pakkasesta. Kerran oli yksi rengas vähän tyhjentynyt kovalla pakkasella. Renkaiden täytön jälkeen nollataan napista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232