Mies saatiin kiinni ja koko olutlava hävitettiin. Ei muuta kuin myyntiin vaan, se joka kaljaa lipoo, ei siinä yhdet kuset olutta pilaa, vaikka saisi hyvän suutuntuman. Ihme juttu, ettei enää saa edes kusta olutlavojen päälle. Heti ollaan syyllistämässä. Oudoksi on mennyt. Ennen aikoinaan kustiin minne huvitti. Kerran kusin parkkihallin reiästä kadulle suoraan ihmisten päälle ja sitten karkuun. Ei jääty kiinni.
T: Kuset Niskassa
Mies kusi Prismassa olutlavan päälle
16
497
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki siis tässä....
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009946188.html - Anonyymi
Soitin Ruotsiin siellä vastas K Kustaa.
- Anonyymi
K Kustaa Hubertus.vai oliko se Hubert?
- Anonyymi
normaali toimnitaa
- Anonyymi
Raikasta urinal juomaa🧔🏻♀️
- Anonyymi
Ei se tölkin sisään kait kussu?olis pessy tölkit päältä vesiletkulla ja eikun juomaan. Tuo on alkoholin väärinkäyttöä tuhota hyvät bisset yhen kusemisen takia.
- Anonyymi
työntekijät kähvelsi kyllä juomat kotiinsa. ei niittä kukkaa oo tuhonna. eihä ne tyhmiä ole. kottiisa veivät ilmaset juomat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työntekijät kähvelsi kyllä juomat kotiinsa. ei niittä kukkaa oo tuhonna. eihä ne tyhmiä ole. kottiisa veivät ilmaset juomat.
Joo palkkasivat ukon kusemaan jotta saivat kaljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo palkkasivat ukon kusemaan jotta saivat kaljaa
Ja kusiko se oikeasti. Onko valokuvaa itse tapahtumasta. Jos vain näytti kalulleen kaljalavaa ja kertoili, että tuossa sitä on mikä laittaa kusettamaan.
- Anonyymi
Joi ensin lavasta kaljoo mahan täyteen ja kus lopuks kaljalavalle ettei muut sua juuvva,💪
- Anonyymi
Kuset lähtee kun vedellä huuhtelee ja ei kun olvit ääntä kohti...
- Anonyymi
Milloin olut on Kustavissa?
Sanoi kustavin kyläkauppias kun tukusta kaljaa tilasi. - Anonyymi
Jatkuvasyytely kusi bemarissa aitonainen jonnen päälle. Nyt jonne ei kelpaa enää kelleen...
- Anonyymi
Törkyturpa kuperkeikkahullu on tämän jutun syyllinen. Oli suuttunut nun Esa ei ostanut kultaistamekkoa. Olivat bisnematkalla. Tiedätthän toinen jakaa ja toinen kerää hillot
- Anonyymi
Ihmekkös tuo nyt on sillä sielläpäin Suomea on joka neljäs ihminen mielenterveysongelmainen. Kuseminen on kulttuurillinen tapa hourujen persusuomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211