Maineemme maailmalla

Anonyymi-ap

Oudoksi on mennyt meno täälläkin, kaivellaan vanhoja kuluneita aiheita tai sitten joku sekopää kulkee tuhkiksilla, kirjoittaa mitä lienee sekoboltsi juttuja.

Kertooko se Outokumpulaisten älykkyysosamäärästä jotakin, minusta se ei ole kummoinen ainakaan mitä juttuihin tulee.

Vainajat eivät saa rauhaa, paskaa jauhetaan kuin se olisi Outokumpulaisten elämäntehtävä...

Maineemme maailmalla ei ole kummoinen, meille naureskellaan Twitterissäkin (Sanna Antikainen). Pilkataan naapurikunnissa, tällaisen kuvan siis meidän kermaperseet haluaa meille.. MIKSI ??

17

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna Antikainen on maineensa ansainnutkin muista en tiedä.

    • Anonyymi

      mie kierrän tuhkisilla yöllä oon käyny toisella puolen outokumpuu on muute monta tuhkista

    • Anonyymi

      Mie kissaa nain asun kans kotona. onko viinaa joskut kaljassa

    • Anonyymi

      Minu vammaa ei saa kiusata täällä tuhkis jäässä oliko?

      • Anonyymi

        Saatoin tyhjentää rakkoni tuhkikseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatoin tyhjentää rakkoni tuhkikseen...

        Mitääh mie poltin ei saa vammaa kiisata


    • Anonyymi

      Outokummun vahvuus on huono ilmapiiri, Sanna Antikaisen kaltainen yksinkertaisuus, epäsiisti ympäristö...

      Näin se kuulkaa menee, meidät tunnetaan negatiivisista asioista parhaiten...

    • Anonyymi

      Kyllä kaivosjälkeläisten henkiset sairaudet näkee kun kylän kulkee kerran tai pari läpi. Onneksi täällä Joensuussa ei ole samanlaisia eikä ollut Polvijärvelläkään...

      • Anonyymi

        Aika hyvin kuvailtu. Yli 50 vuotta sitten kun viimeksi lapsena kävin Outokummussa mummolassa aistin jo lapsenakin omituisen pahan mielen joka vallitsi ihmisten kesken.
        Etelään tuli usein outoja viestejä, syyttelyä, riitaisia kirjeitä ja soittoja.
        Pitääköhän paikkansa, mutta varsinkin Hiekkapalstan väkeä kuvailtiin "piruuttaan eläjiksi".
        Oli varattomuutta ja juoppoutta, puhumattomia asioita ja salaisuuksia vanhempien ja lasten kesken ja asioiden laita oikea paljastui joskus vasta lasten omassa vanhuudessa.
        Karjalaisesta leppoisuudesta ei voinut puhua vaan ihmiset olivat ankarailmeisiä ja kuin kyyryssä odottamassa seuraavaa onnettomuutta.


      • Anonyymi

        Auttasko jos muuttais Joensuuhun tai Polvijärvelle ?
        Mistä tiedät? Oletko itsekin "kaivosjälkeläinen"?
        Olen muualta tullut, mutta asunut ikäni Outokummussa, välillä muuallakin, en juuri eroa ole huomannut. Tavallisia tallaajia, ei huonompia eikä parempia kun muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttasko jos muuttais Joensuuhun tai Polvijärvelle ?
        Mistä tiedät? Oletko itsekin "kaivosjälkeläinen"?
        Olen muualta tullut, mutta asunut ikäni Outokummussa, välillä muuallakin, en juuri eroa ole huomannut. Tavallisia tallaajia, ei huonompia eikä parempia kun muuallakaan.

        Synnyin Kuusjärven kuntaan vuonna kivi ja kirves, Outokummussa asuin noin 35 vuotta jonka jälkeen muutin Joensuuhun. Kuusjärvestä puhun paljon Outokummusta en niinkään ellei ole välttämätöntä..

        Huomasin ison eron muutettuani, minua ja tekemisiä ei kytätty eikä puhuttu paskaa selän takana. Outokumpulaiseen pikkukunnan menoon kuuluu uteliaisuus joka ahdistaa ketä vaan vähänkin herkempää ihmistä. Jos uteliaisuus ei tuota tulosta sinusta keksitään jutunaiheita, haastetaan puhdasta paskaa selän takana.

        Minusta tehtiin juoppo vaikka kerran pari vuodessa olin viihteellä, kävin ehkä ravintolassa silloisen vaimoni kanssa nk. kaikki ns. "normaali" ihmiset. Kertomani kaltaisia kohtaloita olen kuullut muidenkin kertovan, asiassa siis vankka totuuspohja.

        Ihmettelen suuresti mitä pahaa olin tehnyt ansaitakseni paskamyrskyn niskaani ? Kuulin asuessani mitä uskomattomampia juttuja kanssaihmisistä, ketä haukuttiin huoraksi, pukiksi, vieraissajuoksijaksi, juopoksi..

        Outokummun ilmapiiri tuskin ansaitsee kiitosta nykyäänkään, moni juoru ukko ja akka on kuollut mutta uusia syntyy tilalle. Ilmapiiri on kuulemani mukaan ahdistava ja luotaantyöntävä edelleen, varsinkin jos olet erilainen kuin perinteiset okulaiset.

        Outokumpuun jäi muutama hyvä ystävä joiden kanssa pidämme yhteyttä, tiedän / kuulen sen suunnan herkullisia juoruja ja ihmiskohtaloita silloin tällöin. En voi kuin ihmetellä ihmisiä kuinka vihamielisiä jotkut heistä ovat, selkään puukotetaan surutta.

        Joensuun ilmapiiri on avoin ja välitön, ihmiset eivät tunne sinua eikä toimintaasi kiinnitetä huomiota mikä sopii mulle mainiosti. Ystävystynyt isoon joukkoon ihmisiä työni puolesta, vietämme aikaa työn ulkopuolella monin tavoin harrastaen ja istumalla iltaa.

        Voin siis sanoa että paikkakunnalla on väliä, isoja eroja jo kokonsa pohjalla. Mikä sopii yhdelle se ei sovi kaikille eli yleistää ei voi mitään...


    • Anonyymi

      sukurutausta ja mielenterveysongelmia unohtamatta sairaat seudut vuosikymmenien salaisuuksia ja sairaita ihmiskohtaloita

    • Anonyymi

      Maine on viina maistuu ja huumeita menee

    • Anonyymi

      Tää tuhkiksia kiertävä ja muutenkin omituisia juttuja kirjoitteleva on n. 30 vuotias maastopuvussa Outokummussa liikkuva mies henkilö. Hänellä on liikaa lepakoita korvien välissä.

    • Anonyymi

      mie vammaa ei saa kiisata. oon taas tumpin löisin paloasema ja joku talo oli siellä tuhkaakin mutta tupakkii mie otin

    • Anonyymi

      Omaa kissaa kannattaa kokeilla ensin

    • Anonyymi

      Maineemme on mennyt mutta kunniamme kasvaa koko ajan..

      Maailmalla mollataan ja naureskellaan meille ja idiotismin suurelle lähettiläälle Sanna Antikaiselle urakalla..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe