Testitikku postissa....

Anonyymi-ap

Nyt se vasta myrkyn lykkäs.. Kun pitäs löytää joku kokkare tai persu seisomaan kertakäyttölautasella tai sanomalehden päällä. Sit sitä pitäis tökkiä, et jäis ruskeat viivat tikkuun. Ja se pitäis sit lähettää jonnekin kirjekuoressa. Mistäs minä nyt tälläisen tempaisen tähän hätään, kun ei ne kukaan uskalla tunnustaa, että ne onkin näitä kokkareita tai persuja? Murheensa kaikilla....

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain demari jaksaa kirjoittaa tällaista ULOSTETTA. Hän on pöpi.

• Anonyymi

Aloittaja on selvästi SDP:läinen ÄäriVasemmiston Punikki-Kommunisti ja lisäksi vielä MyrkynVihreä ! - vain Huume-Hörhöt tekee tuollaisia aloituksia, koska Aivot on menneet Jo pilalle Huumeiden käytön vuoksi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on selvästi SDP:läinen ÄäriVasemmiston Punikki-Kommunisti ja lisäksi vielä MyrkynVihreä ! - vain Huume-Hörhöt tekee tuollaisia aloituksia, koska Aivot on menneet Jo pilalle Huumeiden käytön vuoksi !

Osui ja uppos.. : )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa.. Kun lukee tuotakin sinun kommenttia, voi olla montaa mieltä.. ; )

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­y­­­m­­f­­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18068673e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Yksinkertaisemmin saat ne ruskeat viivat siihen tikkuun, kun käytät sitä vain kerran suussasi se riittää kohdallasi.

• Anonyymi

Kysyin asiaa... Ei saa kuulema työntää minnekään omaan kehoon. Tulee aivan virheellinen tulos. Mietin omaa anustakin, mutta ei saa kuulema.
        Saattaa tulla sinun tulos, jos sen sen työntää oman anukseen.. Joten en uskalla ottaa riskiä...

• Anonyymi

Tein vastaavia testejä vapaaehtoisena, kun paksusuolen syövän seulonta oli vasta kokeiluasteella. Ei se niin vaikeeta ole. Jos ei muu auta, niin mene metsäpaskalle.

• Anonyymi

Sillä tavallako niitä persuja syntyy?

• Anonyymi

Luin jostakin, että nuori tyttö kysyi lääkäripalstalla hätäpäissään, poikakaverini työntyi pyllynreikääni ja laski "ne" sinne, voinko tulla nyt raskaaksi?

Lääkärin vastaus oli, että voit. Jostakinhan niiden persujenkin on synnyttävä...

• Anonyymi

Paa vaan paskoen siihen tikkuun ja lähetä se tutkittavaksi. Toki sinun tapauksessa riittää, että työnnät sen tikun korvaasi ja jäät odottamaan tuloksia. Vastaus olisi varmaan "täyttä ymmärrystä vailla".

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe