Tankkasin pari vuotta sitten reissussa erään pienen ketjun 98 bensaa ja ihmettelin jotta kuuluuko normaalia nopeammin. Taannoin tankkasin eri kulkupeliin reissussa saman ketjun E10 ja nyt näyttää, jotta tankillinen ei vie totuttua matkaa. Sattumaako, vai voiko eri ketjujen aineissa olla eroja? Eikös ne kaikki tule samoista ketjuista ja ripaus mausteita sekaan myyjäketjun toimesta, tosin liekö muutaman aseman ketjulla edes on omia lisäaineitaan, eivätköhän myy aina kulloinkin halvimmalla saamaansa satsia milloin kenenkin mausteilla?
Eroja bensiinisdä?
Anonyymi-ap
3
403
Vastaukset
- Anonyymi
Siis samoista ketjuista meinasin
- Anonyymi
Letkuista siis
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180686781
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959